En nu zit je op fok.quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Toen ik die leeftijd had luisterde ik Iron Maiden, Metallica en Guns n' Roses
Wat een niveautje zeg..quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef xzaz het volgende:
https://twitter.com/hashtag/RTLLNDONTFUCKWITHOURSQUAD?src=hash
Take that, NKOTB, backstreetboys fans.quote:
+ Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden en Sepultura.quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Toen ik die leeftijd had luisterde ik Iron Maiden, Metallica en Guns n' Roses
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Take that, NKOTB, backstreetboys fans.
Just saying.
Die waren net zo erg. Alleen had je toen nog geen tvv!tt3r.
Nee, natuurlijk niet. Die zijn op hun 18e kinderen uit gaan poepen en zijn het soort ouders dat als hun kindje terecht straf heeft gekregen op school naar school toe gaan om verhaal te halen en de docenten uit te schelden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?
Dat is één geval. Dat zegt niets over de gemiddelde gestoorde fan.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.
Maar was dat er zo eentje die zou gaan schelden, met dood bedreigen, racistische dingen schreeuwen als ze toevallig geen kaartje kon krijgen? Zou ze dreigen met zelfmoord als ze niet mocht gaan van gaan ouders?quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.
Emo-factor op sociale media is ongeveer 1000. Dus deel alles door 1000 en je benadert de realiteit. 3 sms'jes, max.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
3000!twitter:JuuldeToeret twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:19:25@HumbertoTan GODVERDOMME, IK ZIT HIER HELEMAAL TE SHAKEN, MIJN VRIEND @RAMSTERDAM HEEFT 3000 SMSJES GESTUURD EN MAG NIET MEE :-( reageer retweet
![]()
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet verstuurd.....
Nee, dat niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar was dat er zo eentje die zou gaan schelden, met dood bedreigen, racistische dingen schreeuwen als ze toevallig geen kaartje kon krijgen? Zou ze dreigen met zelfmoord als ze niet mocht gaan van gaan ouders?
Dat blijkt inderdaad jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde puber is toch echt wel wat rebelser en qua relativering een ongeleid projectiel.
Ach.. Who cares dat ze dat leuk vindt?quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Het betreffende meisje:
[ afbeelding ]
Misschien 12 jaar ofzo?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |