abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 19:36:36 #201
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147461977
Ik ben dan bijna 8 maanden zwanger, maar als ik me dan nog goed voel wil ik wel gaan met mijn moeder.
Ik vind het juist wel leuk zoiets. Hou sowieso erg van beurzen :)

Maar momenteel lig ik met de benen omhoog. Wat voelen ze zwaar aan! Au
  woensdag 10 december 2014 @ 20:35:12 #202
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147464074
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Zulke beurzen vind ik echt afgrijselijk, al die vrouwen bij elkaar en die hysterie en dat gegraai om gratis spullen. :@ Als ik er ¤50 op toe kreeg zou ik nog niet gaan. :D
+1... De drukte, de hectiek, de hormonsters, neuuh, niks voor mij ;) .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2014 @ 20:37:14 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147464162
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

+1... De drukte, de hectiek, de hormonsters, neuuh, niks voor mij ;) .
+2
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147464201
Ooh ja dat valt samen met de huishoudbeurs... :X laat maar.... :P
S. 2014
J. 2016
pi_147464436
Is wel leuk hoor die beurs, niet op avonden dat alle winkels gratis kaartjes uitdeelt alleen :')
E.
pi_147465658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef faptist het volgende:
Ik ben dan bijna 8 maanden zwanger, maar als ik me dan nog goed voel wil ik wel gaan met mijn moeder.
Ik vind het juist wel leuk zoiets. Hou sowieso erg van beurzen :)

Maar momenteel lig ik met de benen omhoog. Wat voelen ze zwaar aan! Au
Ik ben dan 7,5 maand en wil wel proberen te gaan. Kan van mijn werk een rolstoel lenen, mocht het nodig zijn :)

Net met 22,5 week nog 45 minuten gevolleybald en het ging best goed fysiek! Was ik erg blij mee. Na 45 minuten kreeg ik een harde buik en ben ik gestopt. Nu zit ik ook op de bank met voetjes omhoog. De kleine leeft zich nu uit in mijn buik.
pi_147472058
Net de afgelopen dagen bijgelezen en maar even korte reactie

Stickers voor een paar dames!

Mooi meisje LT!!

Fijn dat het zo goed gaat Rady! Mooi jongetje hoor!

:* voor de LLM's, nog eventjes!

Go Stardust!

Veel info over EDS, vind het wel interessant. Vriendin van me kwam er achter toen ze al volwassen was en als kind topsport had gedaan..
Sterkte Fuente! Fijn dat je dochter er goed mee omgaat :)

Over gewichtstoename.. In het eerste trimester een kilo of 2-3 geloof ik. Maar ik ben het aan het inhalen :'). Gaat sinds een week of 20 ineens hard, zit al op 8 kilo nu.. Merk het ook weer aan m'n bh's, de band begint strak te zitten. Maar m'n broeken zitten nog steeds goed, dus m'n benen zijn niet of niet veel dikker geworden, het blijft vooral m'n buik en borsten. Ontdekte eergisteren wel m'n eerste tijgerstrepen.. Op m'n borsten :'( die zijn maar ruim een cup gegroeid dus had ze daar even niet verwacht. Achja, is voor een goed doel en m'n vriend lijkt het nog niet eens te zijn opgevallen :P
pi_147472549
Dinsdagochtend 3-D echo gehad :). Vriend, vader en schoonmoeder waren mee. Kleine was ondanks placenta aan de voorkant nog goed te zien. Op het laatst niet meer omdat ie z'n hoofd tegen de wand hield. Moest opstaan en even schudden, heb gelijk nog maar een paar kleine sprongetjes gemaakt en dat hielp :P. Ze liet ook zien dat hij met z'n hoofd tegen de rand lag en gelijk erachter m'n blaas al lag, verklaarde ook waarom ik die ochtend vaak naar de wc moest en het hupsen niet bepaald fijn voelde :'). Als ik het zo zag klopt m'n vermoeden en lijkt ie erg op m'n vriend! Grappig neusje, leek best kort en een beetje een wipneusje te zijn en lijkt best dikke lipjes te hebben :P. Ook zag ze al een heel klein begin van haartjes! En is weer bevestigd dat het een jongetje is, nu ook op de foto in 3-D, leuk voor als ie tiener is :'). Z'n bovenbeen is gemeten en daar kwam 25+0 uit qua groei en ik was 25+1, nog steeds een gemiddeld kind dus!

Moest gister nog even wennen aan het idee dat dat gezichtje bij mijn kindje hoort, maar vanochtend moest ik weer even de foto's bekijken en dacht ik "ja, dit is mijn mannetje" O+ . Helemaal verliefd! Liet fotootje zien aan een paar collega's en moest er gelijk van huilen ook :')
pi_147472784
Even terug gezocht, had LuDann vandaag niet een echo? Was alles goed?
pi_147474749
Gevalletje, volgens mij kunnen een aantal EDS-ers goed turnen hahahaha (maar het is heel slecht voor de gewrichten). Wat leuk is zo'n echo he? En inderdaad, dat besef dat dat gezichtje bij jouw kindje hoord O+

Nog nieuws van Stardust? Wat spannend *O*

Zo'n beurs zou ook echt niks voor mij zijn. Ik heb sowieso al een hekel aan heel veel drukte, dus nee. Hebben jullie nu trouwens die gratis zwangerschapsdozen aangevraagd? En zijn ze nog leuk tegenwoordig? :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147475175
Rady wat een mooi meisje O+.

Gevalletje, leuk zo'n 3D-echo! Het lijkt me echt gek om al een duidelijk beeld te hebben bij het gezicht van je baby. Ik vergelijk wel eens profieltjes van echo's (2D) van de oudste en deze, en volgens mij hebben ze een ander neusje :D.

Balen van de streepjes zeg! Ik zeg niks over strepen ivm fokwet, maar deze zwangerschap zijn mijn bloedvaten de klos. Pijnlijke spatader op mijn bovenbeen en een hemangioom (uitstulping van kluwen haarvaatjes, door druk op de onderkant) op m'n schaamlip :X. Ik dacht dat het een moedervlek was, maar niet dus (gelukkig). Hopelijk trekt het vanzelf weg na de bevalling...

Ik ben ook benieuwd hoe het met StarDust gaat!! En LuDann een echo? Hopelijk goed nieuws!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 11 december 2014 @ 08:53:13 #212
348178 NotTheSame
pi_147475256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:57 schreef Fuente het volgende:
Gevalletje, volgens mij kunnen een aantal EDS-ers goed turnen hahahaha (maar het is heel slecht voor de gewrichten). Wat leuk is zo'n echo he? En inderdaad, dat besef dat dat gezichtje bij jouw kindje hoord O+

Nog nieuws van Stardust? Wat spannend *O*

Zo'n beurs zou ook echt niks voor mij zijn. Ik heb sowieso al een hekel aan heel veel drukte, dus nee. Hebben jullie nu trouwens die gratis zwangerschapsdozen aangevraagd? En zijn ze nog leuk tegenwoordig? :P
Ik heb ze allemaal aangevraagd. De meest nuttige is toch wel (weer) van de BabyDump. Daar zit iig de minste reclame in.
Etosdoos en Blije Doos zitten weer voor 90% vol met reclame, wat luiers, speentje, 0,0% bier etc.
Maar misschien dat iemand het iets meer gedetailleerder kan vertellen wat erin zit.

Edit: de Kruidvat tas is ook wel aardig. Luiers (ik mocht kiezen tussen maat 0 en maat 1, maar er zijn ook winkels die lukraak iets pakken), wasgel, bijtkikker en nog iets wat ik even vergeten ben :@.

Ik was trouwens dit keer wel iets blijer met de cadeaus van het CZ. Waar ze bij Draak met knuffels kwamen, zit er dit jaar een best fijne omslagdoek bij.

Gisteravond afscheid genomen van m'n navelpiercing. Hij begon te irriteren en hij zat er echt te strak in nu. We zien wel of hij er over 5 weken nog in kan ;).

[ Bericht 7% gewijzigd door NotTheSame op 11-12-2014 09:55:41 ]
pi_147475340
De omslagdoek van CZ is direct geclaimd door peuter :D. Wat is er nou cooler dan rondrennen met een cape met een zebra erop?! _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147475397
Ik had zo'n hemangioom in mijn nek tijdens de zwangerschap, Phaidra! Nu heb ik een heel lelijk litteken.

IMA vandaag een echo toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147475678
Goeiemorgen,

Vandaag 19 weken zwanger *O* Morgen de SEO! *O* *O*
Oudste is op school, jongste ligt ziekig op de bank en de eerst was is al gevouwen. Nu zo eerst koffie en het internet eens even bijlezen :)

Nikooos heeft vandaag de SEO! ik hoop dat alles goed is! En jullie weten straks het geslacht! w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147475718
SEO is vanmiddag om 4 uur inderdaad. Lekker halve dagje vrij genomen en dan gaan we vanavond even lekker uit eten samen en wat kerstinkopen doen.

Vlindur 19 weken *O*
pi_147475871
Oeh spannend, die SEO's! *O*

Vlindur willen jullie het geslacht ook weten of laten jullie je verrassen?
Of weten jullie het al en heb ik toch echt last van zwangerschapsdementie? :@

Voelde me gisteren toch weer de hele dag een beetje meh (slap, duizelig, misselijk), en nu voel ik me weer prima, echt heel vreemd :?
Maar nu las ik net ergens dat misselijkheid verderop in de zwangerschap ook op een groeispurt kan duiden. Is dat herkenbaar voor iemand?

Want ik voelde me dus al heel stom, maar toen ik gisterenavond onder de douche stond leek het echt net alsof m'n buik op een dag tijd ontzettend gegroeid was. En volgens m'n vriend leek het alsof ik zelf gekrompen was, doordat m'n buik opeens meer plek innam :')

Voorlopig groeit m'n buik echt alleen recht naar voren, dus volgens m'n vriend krijg ik echt zo'n toeter O+ waarbij je vanaf m'n rug niet eens ziet dat ik zwanger ben (had m'n zus ook 2x, dus zou zomaar kunnen)
pi_147475969
Fijne middag Nikooos!

Twist, we weten het nog niet :D Het was de laatste keer niet goed te zien. Dus morgen hopen we goed nieuws te krijgen met dat alles goed is en wat er nou precies in mijn buik groeit :)

Misschien had je gisteren niet zo goed gegeten? Dat je daarom zo meh was?

Mijn buikje is maar heel erg klein. Word er heel onzeker van -O- Gelukkig is het al bijna morgen :s)
pi_147476020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:48 schreef Phaidra het volgende:
Rady wat een mooie meisje JONGEN :@ O+. Sorry sorry, snothoofd en zwanger, dat is toch wel een beetje een excuus?? :@

Gevalletje, leuk zo'n 3D-echo! Het lijkt me echt gek om al een duidelijk beeld te hebben bij het gezicht van je baby. Ik vergelijk wel eens profieltjes van echo's (2D) van de oudste en deze, en volgens mij hebben ze een ander neusje :D.

Balen van de streepjes zeg! Ik zeg niks over strepen ivm fokwet, maar deze zwangerschap zijn mijn bloedvaten de klos. Pijnlijke spatader op mijn bovenbeen en een hemangioom (uitstulping van kluwen haarvaatjes, door druk op de onderkant) op m'n schaamlip :X. Ik dacht dat het een moedervlek was, maar niet dus (gelukkig). Hopelijk trekt het vanzelf weg na de bevalling...

Ik ben ook benieuwd hoe het met StarDust gaat!! En LuDann een echo? Hopelijk goed nieuws!
Oh ook nog een quote/edit-faal. Kan er ook nog wel bij }:| :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147476079
Goedemorgen!

Lekker dat je vanavond uit eten gaat met je vrouw! Goede afsluiting na de SEO.

Balen van het meh gevoel Twist. Ik kan me voorstellen dat als je buik naar voren groeit je dan eerder misselijk wordt als er gegroeid wordt. Is bij mij ook het geval. Van achteren lijkt er nog niet echt iets aan de hand, van de zijkant valt het wel echt op.

Ik had gisternacht een slechte nacht, twee uur wakker gelegen en daarna ontzettend verslapen. Vanochtend werd ik weer om kwart over vier wakker en ben ik opgestaan om te voorkomen dat ik me weer zou verslapen. Dit wordt dus een hele lange dag vermoed ik.
pi_147476122
Nog niets van Stardust? Dan ligt die nu vast te bevallen of te baby-knuffelen.

Nikoos, veel plezier vanmiddag bij de echo en vanavond met het eten.

Vlindur, jij veel plezier morgen. Hoe laat mag je?

Twist, volgens mij kan dat wel met misselijkheid en groeispurt, ik dacht dat ik dat ook ergens gelezen heb. Maar weet echt niet meer waar... De baby beweegt ook minder tijdens een groeispurt, weet niet of je daar op hebt gelet?
  donderdag 11 december 2014 @ 09:57:14 #222
348178 NotTheSame
pi_147476299
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:58 schreef Phaidra het volgende:
De omslagdoek van CZ is direct geclaimd door peuter :D. Wat is er nou cooler dan rondrennen met een cape met een zebra erop?! _O-
_O-

Draak heeft em gelukkig nog niet gezien. Maar die kwam net tussen alle verhuisrotzooi d'r K3 tent tegen... 3x raden wat hier nu pontificaal in de kamer staat :X !

Nikooos succes met de SEO straks!!
pi_147476502
Spannend die SEO's! Wij mogen dinsdag!

Vlindur niet onzeker worden hoor! Kleine buik zegt niks :* ben zo benieuwd wat jullie krijgen.

Hier snotverkouden en weinig slaap afgelopen week dus weinig online, probeer wel wat mee te lezen maar weinig energie voor...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_147476713
Klinkt niet leuk Klumsy -O- Kun je het vandaag wat rustig aan doen? :*
MevrouwCactus, half 10 staat de afspraak, gelukkig al vrij vroeg ^O^
Ik hoop dat alles goed gaat met Stardust!

Is het bij jullie ook zo donker in huis? Het lijkt hier in Drachten wel bijna avond :{
pi_147476745
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zo'n hemangioom in mijn nek tijdens de zwangerschap, Phaidra! Nu heb ik een heel lelijk litteken.

IMA vandaag een echo toch?
Ja, vanavond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')