+1... De drukte, de hectiek, de hormonsters, neuuh, niks voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Zulke beurzen vind ik echt afgrijselijk, al die vrouwen bij elkaar en die hysterie en dat gegraai om gratis spullen.Als ik er ¤50 op toe kreeg zou ik nog niet gaan.
+2quote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1... De drukte, de hectiek, de hormonsters, neuuh, niks voor mij.
Ik ben dan 7,5 maand en wil wel proberen te gaan. Kan van mijn werk een rolstoel lenen, mocht het nodig zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef faptist het volgende:
Ik ben dan bijna 8 maanden zwanger, maar als ik me dan nog goed voel wil ik wel gaan met mijn moeder.
Ik vind het juist wel leuk zoiets. Hou sowieso erg van beurzen
Maar momenteel lig ik met de benen omhoog. Wat voelen ze zwaar aan! Au
Ik heb ze allemaal aangevraagd. De meest nuttige is toch wel (weer) van de BabyDump. Daar zit iig de minste reclame in.quote:Op donderdag 11 december 2014 07:57 schreef Fuente het volgende:
Gevalletje, volgens mij kunnen een aantal EDS-ers goed turnen hahahaha (maar het is heel slecht voor de gewrichten). Wat leuk is zo'n echo he? En inderdaad, dat besef dat dat gezichtje bij jouw kindje hoord
Nog nieuws van Stardust? Wat spannend
Zo'n beurs zou ook echt niks voor mij zijn. Ik heb sowieso al een hekel aan heel veel drukte, dus nee. Hebben jullie nu trouwens die gratis zwangerschapsdozen aangevraagd? En zijn ze nog leuk tegenwoordig?
Oh ook nog een quote/edit-faal. Kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 11 december 2014 08:48 schreef Phaidra het volgende:
Rady wat een mooie meisje JONGEN![]()
. Sorry sorry, snothoofd en zwanger, dat is toch wel een beetje een excuus??
Gevalletje, leuk zo'n 3D-echo! Het lijkt me echt gek om al een duidelijk beeld te hebben bij het gezicht van je baby. Ik vergelijk wel eens profieltjes van echo's (2D) van de oudste en deze, en volgens mij hebben ze een ander neusje.
Balen van de streepjes zeg! Ik zeg niks over strepen ivm fokwet, maar deze zwangerschap zijn mijn bloedvaten de klos. Pijnlijke spatader op mijn bovenbeen en een hemangioom (uitstulping van kluwen haarvaatjes, door druk op de onderkant) op m'n schaamlip. Ik dacht dat het een moedervlek was, maar niet dus (gelukkig). Hopelijk trekt het vanzelf weg na de bevalling...
Ik ben ook benieuwd hoe het met StarDust gaat!! En LuDann een echo? Hopelijk goed nieuws!
quote:Op donderdag 11 december 2014 08:58 schreef Phaidra het volgende:
De omslagdoek van CZ is direct geclaimd door peuter. Wat is er nou cooler dan rondrennen met een cape met een zebra erop?!
Ja, vanavondquote:Op donderdag 11 december 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zo'n hemangioom in mijn nek tijdens de zwangerschap, Phaidra! Nu heb ik een heel lelijk litteken.
IMA vandaag een echo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |