abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2014 @ 19:43:21 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147401097
voor de zwangerschap woog ik rond de 57, nu met 25 weken weeg ik 63, dus ik ben bescheiden bezig vind ik zelf :X :') Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nu veel meer beweeg dan toen ik in verwachting was van m'n dochter of van de jongens, aangezien ik nu alles alleen moet doen, dus dat zal toch ok wel in gewichtstoename schelen schat ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147402626
Thnx faptist!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147406080
LT wat een lieverd :D en al na 2 weken doorslapen, kan ze dat ook aan mijn baby leren?
  maandag 8 december 2014 @ 22:45:27 #129
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147408805
Ook aan de mijne Please?
Ik heb vannacht maar 3,5 uur lekker geslapen, omdat madam alles aan het verbouwen was. Haha
  maandag 8 december 2014 @ 22:48:39 #130
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147408943
Okee, ik ben er klaar mee! Al een 2 uur lang word ik hier dusdanig van binnen mishandeld dat ik alleen maar rondjes door het huis kan strompelen. Zitten is niet goed, liggen is niet goed, van ellebogen tot kopstoten, hij blijft maar bezig. M'n buik lief toespreken, manlief laten toespreken, het maakt geen indruk op Piranha. Ik wil slapen :O ...
pi_147409174
Ik had een zijsteek na een hele avond achter een computer zitten? Dat ken ik alleen van lopen of rennen?

En aan alle Bob de Bouwers: ga slapen!
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:43:18 #132
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147414946
Ik snap opeens die constructieborden die sommigen in de tuin zetten veel beter na deze verhalen :+
pi_147414981
Klinkt vervelend IMA!

Wat betreft gewicht: ik vind het moeilijk om op de weegschaal te gaan staan, maar vooralsnog groeien alleen mijn buik en borsten. Met 26 weken ben ik 8kilo aangekomen. Na de zwangerschap ga ik weer trainen zoals ik altijd deed en dan hoop ik dat het weer goed komt.

Ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat mijn stuitje en mijn schaambeen was bewerkt met een hamer. Even een stukje lopen heeft de ergste pijn er wel afgehaald.
pi_147416118
Ruim veertien weken, en mijn simpele ontbijt van droge crackertjes kwam er net weer uit. Mag dit snel ophouden aub? :'(
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:15:43 #135
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147416183
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:12 schreef lunapuella het volgende:
Ruim veertien weken, en mijn simpele ontbijt van droge crackertjes kwam er net weer uit. Mag dit snel ophouden aub? :'(
Bij mijn vriendin duurde het toen nog 2 weekjes. Maar daar gaat het nu helemaal top mee. Maar ik hoop dat het bij jou nog net iets sneller gaat!
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:17:55 #136
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147417390
Luna, vervelend zeg... Hopelijk houd het snel op!

Cholula dat is inderdaad pijnlijk!

Laatste vk controle zit erop. We mogen met trots concluderen dat Piranha nog steeds vibi ligt en inmiddels op het geboortegewicht van Draak zit *O* ! Maatje 44 zou dus theoretisch gezien in de kast kunnen blijven hangen.
Ik ben wel een halve kilo afgevallen maar heeft eerder te maken met de verhuisperikelen dan dat het iets slechts zou zijn.
pi_147417883
Luna, niet leuk dat je zo misselijk blijft -O-. Hopelijk is het nu snel over.

NTS ^O^. Fijn idee dat piranha nu al zo groot is als draak bij de geboorte!! Was ze blij met de vlaai? :D

Ik heb ook weer een sticker gehad. Baby lag nu netjes met het hoofdje naar beneden, maar nog wel genoeg ruimte om nog eens een koprol te maken :P. Op het gevoel wel weer een klein kindje, maar vrijdag de echte groeiecho bij de gyn, dus ik ben benieuwd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147417948
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh en als donderdag alles goed is, dan ga ik wat nieuwe bh's kopen, dit kan eigenlijk echt niet meer :')
Dat gevoel klinkt bekend...
Maar wil nog even wachten tot ik volgende week zeker weet dat alles goed is.
Dan gaan we over op cup F... :X
Ik kan er nog maar 1 aan van mijn normale BH's en die begint diepe strepen achter te laten nu...
Ik heb ook nog een push-up liggen die altijd wat ruim was, maar dat lijkt me ook geen goed idee. :@

Ik heb wel vorige week twee yoga-broeken bij de H&M gekocht. Die waren met 50% korting. Meteen een maatje L besteld in plaats van normaal M maar dat past nu ook wel al. Dan heb ik in ieder geval al lekker rekbare broeken voor 's avonds thuis. :)
Oost west, mij best.
pi_147419150
Wat rot Luna :( Hopelijk gaat het snel beter!

NTS, dat zijn goede berichten *O*

Phaidra, hoe groot was je eerste?

Nieuwe bh's komen hier ook na de echo. Hier gaat alles zn gangetje. Soms een vlaag misselijkheid, wel constant erg zere borsten, maar dat had ik bij de meiden ook. En het groeien, poeh!
Ben gelukkig nog niets aangekomen, maar ik heb flink overgewicht dus van mij hoeft dat ook niet zo.
Vannacht droomde ik dat het er 2 waren :')
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147419915
Ik start al met een F.. ik wil niet vooruit denken waar ik mogelijk in terecht kom....
Schudden voor gebruik
pi_147420010
Luna, wat naar!! Hoop dat het snel stopt, al werkt het waarschijnlijk niet motiverend als ik zeg dat het bij mij tot 16 weken heeft geduurd voordat ik weer fatsoenlijk kon eten :'(

NTS, hoera!! Fijn nieuws!!

BH's, heb een paar weken terug nieuwe bh's gehaald in 75E, maar die passen dus ook al niet meer. Hou is op met groeien, vind ik helemaal niet leuk meer |:(

Hier is baby ook druk. Constant schoppen tegen mijn buikwand. Nu is het nog leuk maar als ie dat over een paar weken nog steeds doet krijgt hij straf :Y
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:36:35 #142
140412 Danaa
🍎
pi_147420382
Gister weer volledig goedgekeurd bij de VK.
Wbt gewicht, ik ben nu 29+3 en 5 kilo aangekomen. Heel blij mee en volgens VK een keurige groei.

Luna, misselijkheid duurde bij mij tot 16/17 weken. Er is nog hoop! Voel me nu super goed.
pi_147420404
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik start al met een F.. ik wil niet vooruit denken waar ik mogelijk in terecht kom....
:W Hoi, ik zit inmiddels in H. Het is wat het is.
Wel jammer dat mijn buik dus nu veel minder opvalt. Het groeien gaat gelijk op zo'n beetje en nou is mijn buik nog steeds net zo ver als de boobs. Maar dus ondertussen wel mooi 20cm in omvang toegenomen, dus het is echt wel groter.
pi_147420975
Ik meld me weer even...nog geen nieuws...
pi_147421131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef cleany het volgende:
Ik meld me weer even...nog geen nieuws...
Spannend!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:48:02 #146
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147423993
Ik meld me hierbij ook...sinds vanochtend is het vruchtwater gebroken... Van weeën nog niks te voelen (lichte menstruatie krampen en wat minimaal bloed verlies). Ik kom net terug uit het ziekenhuis, omdat ik niet wist wat ik verloor >:)

Even CTG gemaakt van de kleine, maar die heeft het nog naar zijn zin. Morgenochtend mag ik me weer melden in het ziekenhuis; uiterlijk donderdag word ik ingeleid...spannend!!
pi_147424291
Spannend StarDust! *O* Nog hèèèèl even :D

Les van vandaag: Schreeuwende mensen aan de telefoon en hormonen do not compete. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_147424324
Jeej Stardust!
Succes! :*
Schudden voor gebruik
pi_147424623
Spannend stardust, succes :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2014 @ 16:12:45 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147424697
spannend SD!! :%
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')