abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147416791
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl hij aan de andere kant een kwartier later zegt dat hij niet kan wachten tot ik zwanger ben en zich daar enorm op verheugt. Dat maakt het niet makkelijker, omdat we het toch bijna dagelijks wel erover hebben. Daarom wil ik wel even een goed gesprek met hem aangaan om te vragen wat hij nou precies wilt, want ik raak in de war.

Ik ben overigens ook van mening dat reizen met kinderen moet kunnen. Sterker nog, ik wil juist bepaalde reizen maken als ik kinderen heb :). Het is inderdaad een ander tempo en een stuk lastiger, maar ik zou het zien als een verrijking, dat ik dit kan delen met mijn kinderen.

Ik ben nog niet teleurgesteld, dat komt misschien wel nadat we even rustig hebben gezeten en het hierover hebben gehad. Ik denk dat de eindconclusie gewoon wordt dat we doorgaan zoals we gaan; zonder hulpmiddelen als ovulatietesten en thermometers blijven proberen.
pi_147417177
Dat is wel lastig dan, Kaptein. Inderdaad, maar eens goed over praten.

Hier is het duidelijk dat de Duutser er veel minder mee bezig is dan ik. Hij heeft het ook 20x zo druk dan ik, denk ik. Ik denk dat hij ook wel schrikt als het raak is, maar het toch ook wel tof vindt!
pi_147417408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is wel lastig dan, Kaptein. Inderdaad, maar eens goed over praten.

Hier is het duidelijk dat de Duutser er veel minder mee bezig is dan ik. Hij heeft het ook 20x zo druk dan ik, denk ik. Ik denk dat hij ook wel schrikt als het raak is, maar het toch ook wel tof vindt!
Ja komt wel goed!

Ah schattig, ik probeer me dan voor te snellen hoe dat snoetje eruit ziet als je zegt dat je zwanger bent! *;
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:26:19 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147417546
Die van mij wil het er niet teveel over hebben..
Dus ik vraag waarom niet..
Het antwoord:
"Dan ga ik het als een project zien en alles op alles zeten dat het lukt.. en als het dan faalt dan ben ik heel erg teleurgesteld "

Mannen.. het zijn stiekem net vrouwen.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147417592
Even snel een :* voor jullie allemaal!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147418452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:12 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Vriendje heeft opeens in zijn hoofd dat hij echt nog een verre reis wilt maken. Niks concreets, want Thailand trekt hem wel aan, maar tegelijkertijd had hij het ook over een rondreis door Amerika, twee totaaaaal verschillende dingen. Dus ik steigerde en probeerde er omheen te kletsen, want hij begon opeens over nog anderhalf jaar wachten (!!!!!!!!!).
Zwanger reizen kan heel goed en met baby ook! Het is maar net waar je zelf prettig bij voelt. Amerika is heel geschikt! Dus waarom anderhalf jaar wachten??? Rare mannen soms.

Wij zijn bezig met de vakantiebestemming van volgend jaar. Maar sommige landen vallen toch af, omdat ik daar niet zwanger heen wil.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_147419261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Zwanger reizen kan heel goed en met baby ook! Het is maar net waar je zelf prettig bij voelt. Amerika is heel geschikt! Dus waarom anderhalf jaar wachten??? Rare mannen soms.

Wij zijn bezig met de vakantiebestemming van volgend jaar. Maar sommige landen vallen toch af, omdat ik daar niet zwanger heen wil.
Wat is je favoriet?
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:55:50 #208
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147419317
Het is bij ons niet zozeer dat we niet denken te kunnen reizen, maar meer dat onze bankrekening dat niet trekt. Afgelopen jaar getrouwd en een huis gekocht, dus reizen én een kind(erkamer) gaat niet lukken.

Overigens dacht hij hier dat "stoppen met de pil" hetzelfde was als "over 9 maanden hebben we een baby". Superzaad! O+
pi_147419399
Dag 40, en er vanmorgen met vriendlief een test tegenaan gegooid! Er al na de miskraam van Juni helemaal niet mee bezig want; 'eerst de verbouwing en verhuizen' en nu blijk ik dus gewoon zwanger en gaan we maandag verhuizen.. Ik had het niet durven dromen 😍
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:13:25 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147419739
Een dubbel streepje ! *O*
Gefeliciteerd ggirl! !
pi_147419832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:59 schreef Ggirl het volgende:
Dag 40, en er vanmorgen met vriendlief een test tegenaan gegooid! Er al na de miskraam van Juni helemaal niet mee bezig want; 'eerst de verbouwing en verhuizen' en nu blijk ik dus gewoon zwanger en gaan we maandag verhuizen.. Ik had het niet durven dromen 😍
Fantastisch! gefeliciteerd :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147419884
gefeliciteerd, Ggirl!

En reizen kan toch ook goedkoop? Het hoeft niet altijd ver weg....Kamperen in Oost-Europa lijkt me heerlijk, ook met een kind erbij....
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:20:35 #213
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147419935
Gefeliciteerd! *O*
pi_147420055
*O* Gefeliciteerd Ggirl

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:53 schreef Daui het volgende:
Wat is je favoriet?
Natuur en wilde beesten zijn favoriet. We waren aan het kijken naar Sri Lanka. Maar zit te twijfelen ivm malaria en hygiëne. Zuid-Afrika kwam ook langs, willen dan naar de Nationale Parken. Maar dat is malaria gebied. We denken nu aan IJsland.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:29:56 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147420208
Gefeliciteerd GGirl! *O*
KapCup, ik heb ook zwanger een rondreis door Amerika gedaan, ging prima hoor! OK, de Angel's Landing heb ik niet gedaan maar gewoon iets rustiger aan met de wandelingen is het enige dat anders was dan eerdere reizen :)
pi_147420290
Gefeliciteerd! !!
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:34:59 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147420350
Vietnam waar wij 2 maanden geleden waren was ook zeker zwanger te doen geweest (mits je niet iedere seconde boven de pot hoeft te hangen) natuurlijk zijn hostels misschien minder schoon, maar het land zelf is prima.. we hebben bij elkaar 6 kakkerlakken en 2 ratten gezien.. voor een "tropisch" land is dat helemaal niet slecht.. EN geen malaria gevoeligheid .
pi_147420386
*O* Ggirl gefeliciteerd! Volgens mij hadden wij nog samen in het Rammelaarstopic gepost..
Dit, dat, alles.
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:38:09 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147420433
Ohw en een rondreis Door de usa met een iets groter miep ie lijkt me fantastisch. . :P
Ik kan sowieso niet zo goed tegen de hitte dus veel tropische landen staan niet op mijn lijstje..

Ik denk dat het ook zo moeilijk is als dat je het zelf maakt

Verder zijn wij gewoon de vakantie in oktober 2015 aan het plannen... (10 dagen wales/midlands) we zien dan wel of we dat met of zonder mini doen..
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 13:53:31 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147420807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Gefeliciteerd GGirl! *O*
KapCup, ik heb ook zwanger een rondreis door Amerika gedaan, ging prima hoor! OK, de Angel's Landing heb ik niet gedaan maar gewoon iets rustiger aan met de wandelingen is het enige dat anders was dan eerdere reizen :)
Angel's Landing heb ik niet zwanger ook niet gedaan ;) Gaaf he Utah? O+

Ik vind het altijd zo'n onzin het niet kunnen reizen met kinderen. Mijn ouders hebben mij godzijdank overal mee naartoe genomen waardoor ik vrijwel heel Europa gezien heb (ik heb geloof ik nog 8 landen te gaan). Zo was ik in West-Berlijn in 1987, ik was toen 5. Ik kan me de muur nog goed herinneren. 3 jaar later op mijn 8ste zat ik bovenop de muur, erg indrukwekkend! Op mijn 6e gingen we naar Joegoslavië. Toen de oorlog daar uitbrak op mijn 10e vond ik dat zo erg, ik wist namelijk nog zo goed hoe Dubrovnik, Split en Skopje eruit zagen.

Moraal van dit verhaal: ga lekker reizen met je kinderen, ze worden hier alleen maar wereldwijs van O+

Gefeliciteerd Ggirl!
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 13:55:07 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147420854
Vriend en ik zitten nu ook de vakantie van zomer volgend jaar te plannen. We kijken nu naar Montenegro (enige Balkan land waar ik nog niet geweest ben). Als ik volgende week (bij wijze van spreken) zwanger blijk te zijn dan wijzigen we de plannen maar als ik (tegen die tijd) een paar maanden zwanger ben ga ik er gewoon heen :Y We wachten dus nog even een paar maandjes met boeken maar als het goed is dan gaan we gewoon van de zomer naar Montenegro O+
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 14:27:13 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147421576
Hmmm ik sta opeens voor een lastige keuze. Ik sta al 7 maanden op de wachtlijst voor een neusoperatie. Wanneer ik deze operatie krijg kan ik niet zwanger zijn. Omdat de wachtlijst zo lang was (1 jaar) heb ik besloten om die operatie maar even te negeren en zwanger proberen te worden en als het tegen die tijd nog niet zover was dan zou ik de operatie gewoon ondergaan. Alleen nu krijg ik dus te horen dat het waarschijnlijk begin februari wordt, nu wordt het wel heel reëel. Nu moet ik gaan kiezen tussen stoppen met zwanger proberen te worden of het risico lopen dat ik dan wel zwanger ben en de operatie weer uit moeten stellen. Ik heb de operatie eigenlijk hard nodig maar zwanger worden vind ik eigenlijk belangrijker. Vooral omdat de kans groot is dat ik over 2 maanden sowieso niet eens zwanger ben en dan heb ik weer 2 maanden "weggegooid" zeg maar. Wat is wijsheid?
pi_147421620
Tot wanneer kun je hem afzeggen?

Zou je gewoon de operatie kunnen plannen, en dan afzeggen als blijkt dat je zwanger bent? Of zou zelfs een zwangerschap voordat je positief geplast hebt niet kunnen?
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 14:33:18 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147421739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Tot wanneer kun je hem afzeggen?

Zou je gewoon de operatie kunnen plannen, en dan afzeggen als blijkt dat je zwanger bent? Of zou zelfs een zwangerschap voordat je positief geplast hebt niet kunnen?
Wat ik begrepen heb is dat de uitnodigingen in begin januari worden verstuurd. Het lijkt me dat je dan meteen moet aangeven als je het uit wil stellen.

Dat laatste weet ik eigenlijk niet, maar de narcose schijnt vooral in het begin heel schadelijk te zijn voor het kind. Dit vind ik er zo snel over:

quote:
Tot nu toe zijn er nagenoeg geen gevallen bekend waarbij narcose nadelige gevolgen had voor het kindje in de baarmoeder. Toch blijven de artsen voorzichtig met het toepassen ervan. Zeker als het vruchtje nog geen drie maanden oud is en zijn vitale functies, zoals hart, longen en bloedvatenstelsel nog volop in ontwikkeling zijn. Meestal wordt daarom ook geprobeerd een operatie uit te stellen tot je over die driemaandengrens bent. Op dat moment zijn de belangrijkste vitale organen aangelegd en is het kindje net wat sterker. Word je voor drie maanden zwangerschap geopereerd, dan kan dat invloed hebben op de ontwikkeling van de vrucht. Je zwangerschap kan dan zelfs eindigen in een miskraam. Maar de kans daarop is uiterst klein. Het meest veilig is natuurlijk om te wachten met de operatie tot na de zwangerschap.
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 14:34:15 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147421771
Nu ik erover nadenk is het misschien het meest logisch om gewoon zo door te gaan tot ik de oproep krijg. Voor hetzelfde geld duurt het toch langer voordat ik opgeroepen word en stop ik voor niks met zwanger proberen te worden. Ik denk dat ik dat maar ga doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')