SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl hij aan de andere kant een kwartier later zegt dat hij niet kan wachten tot ik zwanger ben en zich daar enorm op verheugt. Dat maakt het niet makkelijker, omdat we het toch bijna dagelijks wel erover hebben. Daarom wil ik wel even een goed gesprek met hem aangaan om te vragen wat hij nou precies wilt, want ik raak in de war.
Ik ben overigens ook van mening dat reizen met kinderen moet kunnen. Sterker nog, ik wil juist bepaalde reizen maken als ik kinderen heb. Het is inderdaad een ander tempo en een stuk lastiger, maar ik zou het zien als een verrijking, dat ik dit kan delen met mijn kinderen.
Ik ben nog niet teleurgesteld, dat komt misschien wel nadat we even rustig hebben gezeten en het hierover hebben gehad. Ik denk dat de eindconclusie gewoon wordt dat we doorgaan zoals we gaan; zonder hulpmiddelen als ovulatietesten en thermometers blijven proberen.
Ja komt wel goed!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is wel lastig dan, Kaptein. Inderdaad, maar eens goed over praten.
Hier is het duidelijk dat de Duutser er veel minder mee bezig is dan ik. Hij heeft het ook 20x zo druk dan ik, denk ik. Ik denk dat hij ook wel schrikt als het raak is, maar het toch ook wel tof vindt!
Zwanger reizen kan heel goed en met baby ook! Het is maar net waar je zelf prettig bij voelt. Amerika is heel geschikt! Dus waarom anderhalf jaar wachten??? Rare mannen soms.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:12 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Vriendje heeft opeens in zijn hoofd dat hij echt nog een verre reis wilt maken. Niks concreets, want Thailand trekt hem wel aan, maar tegelijkertijd had hij het ook over een rondreis door Amerika, twee totaaaaal verschillende dingen. Dus ik steigerde en probeerde er omheen te kletsen, want hij begon opeens over nog anderhalf jaar wachten (!!!!!!!!!).
Wat is je favoriet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Zwanger reizen kan heel goed en met baby ook! Het is maar net waar je zelf prettig bij voelt. Amerika is heel geschikt! Dus waarom anderhalf jaar wachten??? Rare mannen soms.
Wij zijn bezig met de vakantiebestemming van volgend jaar. Maar sommige landen vallen toch af, omdat ik daar niet zwanger heen wil.
Fantastisch! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:59 schreef Ggirl het volgende:
Dag 40, en er vanmorgen met vriendlief een test tegenaan gegooid! Er al na de miskraam van Juni helemaal niet mee bezig want; 'eerst de verbouwing en verhuizen' en nu blijk ik dus gewoon zwanger en gaan we maandag verhuizen.. Ik had het niet durven dromen 😍
Natuur en wilde beesten zijn favoriet. We waren aan het kijken naar Sri Lanka. Maar zit te twijfelen ivm malaria en hygiëne. Zuid-Afrika kwam ook langs, willen dan naar de Nationale Parken. Maar dat is malaria gebied. We denken nu aan IJsland.quote:
Angel's Landing heb ik niet zwanger ook niet gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Gefeliciteerd GGirl!
KapCup, ik heb ook zwanger een rondreis door Amerika gedaan, ging prima hoor! OK, de Angel's Landing heb ik niet gedaan maar gewoon iets rustiger aan met de wandelingen is het enige dat anders was dan eerdere reizen
Wat ik begrepen heb is dat de uitnodigingen in begin januari worden verstuurd. Het lijkt me dat je dan meteen moet aangeven als je het uit wil stellen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Tot wanneer kun je hem afzeggen?
Zou je gewoon de operatie kunnen plannen, en dan afzeggen als blijkt dat je zwanger bent? Of zou zelfs een zwangerschap voordat je positief geplast hebt niet kunnen?
quote:Tot nu toe zijn er nagenoeg geen gevallen bekend waarbij narcose nadelige gevolgen had voor het kindje in de baarmoeder. Toch blijven de artsen voorzichtig met het toepassen ervan. Zeker als het vruchtje nog geen drie maanden oud is en zijn vitale functies, zoals hart, longen en bloedvatenstelsel nog volop in ontwikkeling zijn. Meestal wordt daarom ook geprobeerd een operatie uit te stellen tot je over die driemaandengrens bent. Op dat moment zijn de belangrijkste vitale organen aangelegd en is het kindje net wat sterker. Word je voor drie maanden zwangerschap geopereerd, dan kan dat invloed hebben op de ontwikkeling van de vrucht. Je zwangerschap kan dan zelfs eindigen in een miskraam. Maar de kans daarop is uiterst klein. Het meest veilig is natuurlijk om te wachten met de operatie tot na de zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |