abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147413841
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff hier ook iemand in niemandsland..

Had gehoopt om een zelfde cyclus als afgelopen keer.. Maar helaas, we zitten op dag 42..
Heb wel ontzettend veel last van afscheiding.. Blegh! Hoop niet dat dat iets nieuws is!

Van het weekend een testje gedaan, en die was negatief. En dat had toch wel een beetje impact. Ik sta er op het moment niet zo nuchter in als ik zo willen (misschien een combi met mijn jaarlijkse "winterdip"). En ik denk dat ik mede hierdoor van het weekend weer een flinke aanval van "buikpijn", kromliggen, maagzuur, verkramping (geen idee wat het is, maar het is iig alles behalve fijn).

Het jaar gestopt zijn met de pil nadert sneller als ik wil, en als ik na ga denken over de stappen die we daarna willen ondernemen ben ik bang voor bepaalde scenario's..
Wat als het PCOS is? Moet ik dan eerst afvallen willen ze me helpen d.m.v. medicatie. Wat als het aan mijn vriend ligt? Hoe reageert hij daarop? Houd hij uberhaupt rekening met die mogelijkheid??? Is er een andere reden? Zo ja, is daar iets aan te doen.
Ik maak mezelf gek.. Terwijl ik weet dat ik nu niets kan. En waarschijnlijk is het morgen een betere dag en heb ik die gedachtes niet.. Maar soms, soms heb ik ze wel.

Voor nu hoop ik dat ik snel ongesteld word, dan kan ik weer starten met de teunisbloemolie.. En de ovulatietesten gebruiken van Gevalletje..

Moest het echt even van me afschrijven...
Herken de "nou-zeg-wat-stom-allemaal-en-wat-duurt-het-lang"-aanval. En ook de twijfels over: what's next? Soms heb ik ook zo'n dag.
Veel heldere afscheiding is een teken dat je ovulatie er aan komt, veel witte afscheiding komt vaak door een progesteronstijging. (na je eisprong).
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. :*
pi_147414368
stom inderdaad, joyce en sara.

Ik heb net getest, en negatief. Nu maar wachten op menstruatie!
pi_147414492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:27 schreef Jagärtrut het volgende:

:*
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:50:53 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147414505
quote:

Ik voel me alsof t elk moment flink kan doorbreken. Zeurderige baarmoederkrampen ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:10:08 #180
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147414632
J0ycie :* vervelend hč, die onzekerheid? Hopelijk heb je een nachtje goed kunnen slapen en gaat het vandaag iets beter.

Ik denk dat ik vandaag ongesteld ga worden. Vanmorgen wat bruin bij het afvegen en toen ik net letterlijk begon te janken omdat ik mijn laptop was vergeten (en ik dus 4 hele minuten terug naar huis moest fietsen, 4 hele minuten weer naar het station 8)7 ) was dat ook wel een heel duidelijk teken..
pi_147415148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
J0ycie :* vervelend hč, die onzekerheid? Hopelijk heb je een nachtje goed kunnen slapen en gaat het vandaag iets beter.

Ik denk dat ik vandaag ongesteld ga worden. Vanmorgen wat bruin bij het afvegen en toen ik net letterlijk begon te janken omdat ik mijn laptop was vergeten (en ik dus 4 hele minuten terug naar huis moest fietsen, 4 hele minuten weer naar het station 8)7 ) was dat ook wel een heel duidelijk teken..
Ook een :* voor jou
pi_147415216
Op werk had iedereen het over kinderen proberen te krijgen enzo. Hoe gek zou het zijn als iemand uit een van die verhalen op dit forum post.
vind het wel oneerlijk dat mannen openlijk kunnen zeggen dat ze bezig zijn en vrouwen niet :(
pi_147415231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:11 schreef Daui het volgende:
Op werk had iedereen het over kinderen proberen te krijgen enzo. Hoe gek zou het zijn als iemand uit een van die verhalen op dit forum post.
vind het wel oneerlijk dat mannen openlijk kunnen zeggen dat ze bezig zijn en vrouwen niet :(

Daarom zeg ik het hier maar. Ik wil ook zo graag
:@
pi_147415285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:11 schreef Daui het volgende:
Waarom zouden vrouwen dat niet kunnen?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_147415358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:16 schreef Taartje het volgende:

[..]

Waarom zouden vrouwen dat niet kunnen?
Het kan wel het is alleen in mijn geval niet verstandig. Op mijn vorige werk kon je het beste je kinderwens pas melden als je drie maanden zwanger was.
Mijn ervaring is dat werkgevers niet zo van kinderwensen houden als het een van hun medewerkers betreft
pi_147415518
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:20 schreef Daui het volgende:

[..]

Het kan wel het is alleen in mijn geval niet verstandig. Op mijn vorige werk kon je het beste je kinderwens pas melden als je drie maanden zwanger was.
Mijn ervaring is dat werkgevers niet zo van kinderwensen houden als het een van hun medewerkers betreft
Meen je niet?

Ik heb die ervaring alleen in een corporate omgeving gehad.

Nu werk ik in de sportindustrie en hier nemen mensen hun kroost mee naar het werk; is er kinderopvang voor vrouwen die willen zogen ( en dus baby mee willen ) en was mijn baas degene die mij kwam opzoeken toen hij hoorde van de spoedecho die ik kreeg met de buikpijn.
Misschien toch maar eens mijn zegeningen tellen dan. Nooit geweten dat vrouwen met kinderen nog steeds derderangs burgers waren.
pi_147415575
quote:

Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147415585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

balen :* en fijn he die stomme hormonen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147415691
Goedemorgen allemaal!

Ik ga dit in twee delen doen, want ik ga dingen vergeten :)

Sjois, niemandsland is zo saai! Maar ik doe met je mee, want vriendje en ik gaan het rustiger aan doen de komende tijd. :*

Jagar! Ik wilde je nog voor zijn en succes wensen voor het testen. Stom hoe je lichaam je in de maling kan nemen he :*. Ik hoop dat je menstruatie snel doorbreekt en je op kan naar de volgende ronde!

Coccinelle, donderdag testen! Ik ben heeeeeel benieuwd! :D

MaJo, ik heb geen verstand van medicatie als ritalin nemen voor en tijdens de zwangerschap, maar ik denk inderdaad dat je huisarts (of nog beter, je psycholoog) je hier het best over kan informeren. Als jij het gevoel hebt dat je het nodig hebt, dan is het wel verstandig om dit even te bespreken. Maar dat heb je vast ook al bedacht :D.

Iedereen die (nu al!) last heeft van een winterdipje: ik heb vitamine D gekocht. Normaliter heb ik er pas halverwege januari last van, maar ik liep maar met mijn ziel onder mijn arm. Dit jaar kwam het vroeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147415708
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:32 schreef Lushes het volgende:

[..]

Meen je niet?

Ik heb die ervaring alleen in een corporate omgeving gehad.

Nu werk ik in de sportindustrie en hier nemen mensen hun kroost mee naar het werk; is er kinderopvang voor vrouwen die willen zogen ( en dus baby mee willen ) en was mijn baas degene die mij kwam opzoeken toen hij hoorde van de spoedecho die ik kreeg met de buikpijn.
Misschien toch maar eens mijn zegeningen tellen dan. Nooit geweten dat vrouwen met kinderen nog steeds derderangs burgers waren.
Wait whuuut? Ik wil ook in de sportindustrie werken en een kinderopvang op mijn werk! Dat hebben wij niet }:|.
pi_147415734
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:12 schreef Daui het volgende:

[..]

:@

Ik wil ook!

Opzich wel flauw dat je zo lang je mond moet houden. Hier begint iedereen er langzaam warm voor te lopen omdat ik het onderwerp nog wel eens erin wil gooien tijdens de lunch :P.
pi_147415757

[ Bericht 100% gewijzigd door KapiteinCupcake op 09-12-2014 09:59:34 (dubbel :D) ]
pi_147415854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:45 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Ik ga dit in twee delen doen, want ik ga dingen vergeten :)

Sjois, niemandsland is zo saai! Maar ik doe met je mee, want vriendje en ik gaan het rustiger aan doen de komende tijd. :*

Jagar! Ik wilde je nog voor zijn en succes wensen voor het testen. Stom hoe je lichaam je in de maling kan nemen he :*. Ik hoop dat je menstruatie snel doorbreekt en je op kan naar de volgende ronde!

Coccinelle, donderdag testen! Ik ben heeeeeel benieuwd! :D

MaJo, ik heb geen verstand van medicatie als ritalin nemen voor en tijdens de zwangerschap, maar ik denk inderdaad dat je huisarts (of nog beter, je psycholoog) je hier het best over kan informeren. Als jij het gevoel hebt dat je het nodig hebt, dan is het wel verstandig om dit even te bespreken. Maar dat heb je vast ook al bedacht :D.

Iedereen die (nu al!) last heeft van een winterdipje: ik heb vitamine D gekocht. Normaliter heb ik er pas halverwege januari last van, maar ik liep maar met mijn ziel onder mijn arm. Dit jaar kwam het vroeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch bedankt!

Ik slik al sinds september vitamine D. Maar, hier wordt het al om half 3 donker, dus dat verandert het verhaal wel. En, het is zo grijs en grauw, in November schijnen we in totaal 5 uur zonneschijn gehad te hebben....
pi_147415880
en qua kinderwens en werk: Ik denk dat mensen best weten dat ik een kinderwens heb, en dat vind ik ook helemaal niet erg. Maar, mensen hoeven niet te weten dat we aan het proberen zijn, want dat legt er nog wat extra druk op.

Maar eens kijken hoe we dat met kerst en oud en nieuw gaan doen, als het nu doorzet zou m'n nieuwe NOD begin januari zijn, en dat maakt het vrij lastig met drinken enzo...
pi_147415957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:45 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Wait whuuut? Ik wil ook in de sportindustrie werken en een kinderopvang op mijn werk! Dat hebben wij niet }:|.
Wow daar moet ik ook werken!!!
Klinkt goed
pi_147415982
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:02 schreef Daui het volgende:

[..]

Wow daar moet ik ook werken!!!
Klinkt goed
Oja, ik wilde nog tegen je zeggen; ik denk daar ook wel regelmatig over na, dat er misschien iemand van mijn werk of vriendengroep ook hier post. Dat ik dan op de spelletjesmeet zou aankomen, en daar opeens een bekende tegen het lijf loop :D. Maar volgens mij posten hier veel mensen uit Zuid-Holland, dus wat dat betreft acht ik de kans ook wel weer klein.
pi_147415987
Kapitein waarom gaan jullie het rustig aan doen?
pi_147416123
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:05 schreef Daui het volgende:
Kapitein waarom gaan jullie het rustig aan doen?
Vriendje heeft opeens in zijn hoofd dat hij echt nog een verre reis wilt maken. Niks concreets, want Thailand trekt hem wel aan, maar tegelijkertijd had hij het ook over een rondreis door Amerika, twee totaaaaal verschillende dingen. Dus ik steigerde en probeerde er omheen te kletsen, want hij begon opeens over nog anderhalf jaar wachten (!!!!!!!!!).
SPOILER
Uiteindelijk hebben we (ik dus) besloten gewoon door te gaan zoals we gaan, want als ik seks wil tijdens mijn vruchtbare periode, dan krijg ik dat ook gewoon ;) :D.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:33:39 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147416529
Noh cup. Ik zou echt teleurgesteld zijn :') maar goed, je moet t samen doen en willen, dus mja

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 09-12-2014 10:42:13 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147416546
ik krijg altijd het idee dat veel mannen denken dat hun leven over is als er kinderen zijn. De mijne ook, namelijk.

Wellicht naief denk ik dat je met kinderen ook kunt reizen. Ja, op een ander tempo. Maar, wellicht is dat veel leuker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')