abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147361146
Wat lang MaJo!
Fijn dat je zo verwend bent! Hier ook. Mijn schoonmoeder had mijn lootje en ik heb n telefoonhoesje en scentchips van de tuinen gekregen. Van mijn man nog 2 kleurboeken en hij van mij een ps3-spel. De kinderen waren helemaal blij want zij kregen ook kleurboeken. Net als ik. Dat vonden ze zo tof.

En iemand (de schoonvader van mijn schoonzus), vroeg aan ons hoe t écht met ons ging. Niet echt t moment.
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 16:09:44 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147361350
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Cygne het volgende:
Wat lang MaJo!
Fijn dat je zo verwend bent! Hier ook. Mijn schoonmoeder had mijn lootje en ik heb n telefoonhoesje en scentchips van de tuinen gekregen. Van mijn man nog 2 kleurboeken en hij van mij een ps3-spel. De kinderen waren helemaal blij want zij kregen ook kleurboeken. Net als ik. Dat vonden ze zo tof.

En iemand (de schoonvader van mijn schoonzus), vroeg aan ons hoe t écht met ons ging. Niet echt t moment.
dat klinkt ook goed! Ik heb van vriend een mooie tas van Fossil gekregen en wat LUSH spulletjes. Van mijn moeder een pyjama, een haakpakket en een keukenweegschaal. Van mijn broer een kook scheurkalender en een boek over het paleo dieet. Van mijn zus een tekenboek en een knutselpakket om zelf versieringen voor in de kerstboom te maken. En van mijn vader een luchtje van Dolce & Gabana. Dus echt flink verwend O+

Ai zo'n opmerking is wel lastig op dat moment, hoe lief ook bedoeld -O-
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 16:10:28 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147361371
Is de schoonvader van jouw schoonzus overigens niet jouw vader? ;)
pi_147361893
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef MaJo het volgende:
Is de schoonvader van jouw schoonzus overigens niet jouw vader? ;)
Nee dat jan toch niet. Schoonzus is toch de zus van vriend/man. Dus haar schoonvader is de vader van haar vriend en dus niks van Cygne :+
pi_147362024
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Nee dat jan toch niet. Schoonzus is toch de zus van vriend/man. Dus haar schoonvader is de vader van haar vriend en dus niks van Cygne :+
Tenzij t de vriendin van een broer is van cygne.... Dan zou t wel haar eigen vader zijn, maar dat zou ze dan wel gezegd hebben...
S. 2014
J. 2016
pi_147362178
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Tenzij t de vriendin van een broer is van cygne.... Dan zou t wel haar eigen vader zijn, maar dat zou ze dan wel gezegd hebben...
Oja :P dat kon ook nog natuurlijk!
pi_147362260
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik heb net getest, 2 dagen voor NOD en natuurlijk was die test zo wit als het maar kan. Een test die pas geschikt is op of na NOD, en middagurine was natuurlijk niet het slimste idee. Maar goed, was veel te nieuwsgierig. Nu wachten tot dinsdag of woensdag morgen...
heerlijk herkenbaar dit :D

Ik hoop echt voor je dat je gewoon 2 streepjes plast dinsdag en dat die bruine afscheiding niks zegt :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147362405
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wie weet!
Bij mijn jongste was mn test ook pas op dag 5 of 6 ná NOD positief.

Ze heeft nu nog steeds een groeiachterstand :7 :')
Ik geloof niet dat mijn kinderen een groeiachterstand kunnen hebben. Ik ben 1.88!
pi_147362545
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat mijn kinderen een groeiachterstand kunnen hebben. Ik ben 1.88!
Lange! :o
pi_147362622
Leuk dat jullie allemaal zo verwend zijn afgelopen weekend!

Jagar, ik hoop dat je dinsdag alsnog twee streepjes plast en gewoon te vroeg was.. Die testen van de supermarkt zijn ook niet altijd even gevoelig, die dipsticks die de meeste dames hier gebruiken tonen sneller een streepje volgens mij.. :*

Ik lig ook met griep in bed }:| Hoop dat het morgen over is!
pi_147362722
quote:

[..]

Dit ja.
De vader van de man van mijn schoonzus. Gelukkig kreeg ie n dodelijke blik van zn zoon.

Tis een beetje een apart figuur. Moest een keer op zn kleindochters passen. Maar wilde alleen de ochtend. Mijn man vrij genomen zodat wij t in de middag konden overnemen. Was ie blij dat we dr waren want hij was er wel weer klaar mee. Terwijl de kinderen erbij stonden he. :')
pi_147362754
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:50 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zo verwend zijn afgelopen weekend!

Jagar, ik hoop dat je dinsdag alsnog twee streepjes plast en gewoon te vroeg was.. Die testen van de supermarkt zijn ook niet altijd even gevoelig, die dipsticks die de meeste dames hier gebruiken tonen sneller een streepje volgens mij.. :*

Ik lig ook met griep in bed }:| Hoop dat het morgen over is!
Dit was een dipstick, maar volgens mij van een merk van hier uit het hoge noorden, RFSU. Ach ja, we shall see!
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 18:47:50 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147366683
quote:

[..]

die optie had ik helemaal niet in mijn hoofd :D ik dacht inderdaad andersom.

Ik heb altijd moeite met het begrijpen van dingen als de nicht van de zus van mijn opa, ik moet dan echt hard nadenken :')
pi_147366778
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Fijn Srproetjes dat het beter gaat. Wel enorm lange werkdagen, pff.

Ik lig ziekig in bed. Ik word echt niet goed van deze langdurige verkoudheid. Morgen misschien de ha eens bellen
Beterschap!
pi_147366827
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Beterschap!
En jij ook Cupcake
pi_147366844
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb altijd moeite met het begrijpen van dingen als de nicht van de zus van mijn opa, ik moet dan echt hard nadenken :')
Voor ik het opschreef, moest ik ook ff goed nadenken hoor! ;)

Kc, ook beterschap!

En Thnxx Daui
pi_147366874
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Voor ik het opschreef, moest ik ook ff goed nadenken hoor! ;)

Kc, ook beterschap!
Jij ook gestreeptestoel!

Dankjewel Daui :*
pi_147367718
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

De nicht van de zus van je opa is ook je opa's nicht. Tenzij t zn halfzus is. :+
pi_147368259
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:D maar das nou juist t idee van een groeiachterstand, dat t kind afbuigt/wijkt van de te verwachten groei ;)
Mijnes zouden, gebaseerd op onze lengtes uit moeten komen op 1.64m ongeveer. Mn jongste komt inmiddels op geschat 1.53 :') kabouter :D ik ga alvast sparen voor een paar mooie pumps voor dr 16e verjaardag :P

Anyroads, ik bedoelde vooral, hopelijk over een paar dagen toch nog een positieve test voor je :)
:)
pi_147368486
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D maar das nou juist t idee van een groeiachterstand, dat t kind afbuigt/wijkt van de te verwachten groei ;)
Mijnes zouden, gebaseerd op onze lengtes uit moeten komen op 1.64m ongeveer. Mn jongste komt inmiddels op geschat 1.53 :') kabouter :D ik ga alvast sparen voor een paar mooie pumps voor dr 16e verjaardag :P

Anyroads, ik bedoelde vooral, hopelijk over een paar dagen toch nog een positieve test voor je :)
Ik ken iemand die op de basisschool werd geschat op 1.82, en die werd 2.07 :D
pi_147369069
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik ken iemand die op de basisschool werd geschat op 1.82, en die werd 2.07 :D
haha nice! :D
mn zusje was ook altijd vrij lang voor dr leeftijd als klein kind. Bij de schooldokter werd gezegd dat ze 1.80 of 1.85 ofzo zou worden? Ze is net zo lang als ik ben, 1.68 xD

die schattingen zijn altijd maar een beetje de vraag natuurlijk en ik hoop van harte dat mn meiske haar achterstand nog inhaalt, maar volgens de kinderarts hoefden we daar niet teveel op te rekenen. Ah well, gelukkig zijn mensen van 1,53 ook haske leuk. Toch pinq? :P
:)
pi_147369912
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

I know, I know! T was maar een stom grapje!

En ik vind het maar spanned, wachten tot ik weer kan testen. T zal vast toch negatief zijn, dit is pas de eerste ronde dat we proberen!
pi_147370199
Zojuist helder bloed bij afvegen :o of innesteling (nu 9 dagen na positieve ovulatietesr) of vroege menstruatie...? Verwacht het vrijdag pas. Afwachten of het hierbij blijft...... :/

[ Bericht 2% gewijzigd door JantinaGr op 07-12-2014 20:34:18 ]
pi_147371516
Ik was dit weekend bij m'n schoonzus uit logeren (wonen aan de andere kant van het land). Ze hebben een nieuwe kat die we nu ook voor het eerst zagen. Nu had ik in m'n achterhoofd nog het verhaal van Cygne (dacht ik) zitten waarbij ze zei dat honden zwangerschap aan kunnen voelen, nu las ik dat katten juist graag bij je zitten als je zwanger bent.

De kat van m'n schoonzus wilde dus steeds op m'n schoot zitten. Ze had ook keus uit anderen, maar de keuze viel toch steeds op mij. Op een gegeven moment (na de 10e keer ofzo :') ) was ik het wel zat.
Zou het? Ik vond het wel erg typisch namelijk. Ik ga nu overigens naar vanalles zoeken, dus het kan ook net zo goed niets zijn. :{w
pi_147371767
erg he, jantina, dat afwachten, en alles voelen en overal wat achter denken?

Helderrood bloed zou natuurlijk echt een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar vast ook wat anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')