abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147344913
Of is dat een heel oud mopje? :@
pi_147345319
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Limone het volgende:
Of is dat een heel oud mopje? :@
Eén woord, twee letters ;)
pi_147346610
Ik snap hem ook niet :@
pi_147346925
Ja okay... Dat had ik begrepen... Maar Sara heeft het over Eén woord, twee letters. Als in 'ja' of 'nee' ?

Sorry als ik nu heel de grap kapot analyseer
pi_147347000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Hilzillah het volgende:
Ja okay... Dat had ik begrepen... Maar Sara heeft het over Eén woord, twee letters. Als in 'ja' of 'nee' ?

Met twee letters kan het geen nee zijn denk ik :+
pi_147347051
Ha ha ha ha ehrm.... Idd :@ Stom!
pi_147347078
Ik kende iig de 'uitdrukking' niet...

Wel Lima Bravo (Lekker Belangrijk)
pi_147347864
Ik kruip weer even binnen...

Zie ik dat ik een discussie heb gemist! (die ga ik nog wel ff nalezen natuurlijk :p )

Nieuw topic en een twee streepjes sticker die is uitgedeeld!
gefeliciteerd *O*
Schudden voor gebruik
pi_147347901
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kende iig de 'uitdrukking' niet...

Wel Lima Bravo (Lekker Belangrijk)
Daar heb ik dan weer nooit van gehoord :D
pi_147350548
Ik heb ook nog geen idee hoeveel dagen tussen ei en nod, maar ga uit van zo`n 12/13, omdat het dan uitkomt met mn gemiddelde van zo`n 35 dagen en weet mn ei deze X wel.
pi_147350781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Hilzillah het volgende:

:D :*
pi_147351898
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ben net thuis van het sinterklaasfeest met familie en heb daar nog glashard zitten ontkennen dat we überhaupt met kinderen bezig zijn :D eerst maar eens kijken of er daadwerkelijk wat groeit, dan zien we wel verder! Ik kan het nu nog niet echt geloven, had er vanwege mijn lange cyclus voorlopig nog op gerekend. Ik hoop dat er snel velen hier zullen volgen!

En wat betreft het kopen van tests, ik heb ze jarenlang verkocht (net als condooms) en alleen als je net 16 of 50+ bent laat je een indruk achter die ook heel snel weer weg is. Het is eerder zo dat een jonge verkoper zich er ongemakkelijk door voelt. Je daar 'druk' over maken is totaal overbodig.

Skoap, veel sterkte!
pi_147353144
Ha, lijkt me ook lastig om met een strakke bek zoiets te beweren FlyingFish! Werd je niet rood tot in je nek...?

Hier ontkennen wij het ook tegenover iedereen hoor. Lief en ik zijn laatst een geregistreerd partnerschap aangegaan, omdat dat handiger is iv.m. de koop van een huis. (goedkoper dan dat geleur bij een notaris met samenlevingscontracten en testamenten enzo, en aangezien we toch van plan zijn om samen bejaard te worden konden we het net zo goed op deze manier doen, toch?)
Nou vonden we dat zelf helemaal geen big deal, en we hebben er niet geheimzinnig over gedaan, maar ook niet iedereen verteld. (want: Lima Bravo :D )

En nu alle vrienden het zo onderhand weten, gaat het gros er voor het gemak even vanuit dat we dat hebben gedaan omdat ik zwanger ben. }:|

Weet niet zo goed raad met die knipoog-opmerkingen. Zal binnenkort maar eens even heel opzichtig een pul bier naar binnen gooien. (geen paniek jongens, mijn ei is er nog lang niet :P )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 07-12-2014 08:07:46 ]
  zondag 7 december 2014 @ 09:31:46 #65
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147353732
Ik zou dat ook niet kunnen hoor! Onze families weten dat ik al jaaaaaaren rammel, dus we krijgen al die tijd al vragen. Al zijn de meesten daar mee opgehouden na de bruiloft... Zouden ze het weten?! :o
Toch zeg ik hier niks tot het raak is. Of tot het zo lang duurt dat ik de opmerkingen niet meer trek. Tot die tijd mogen ze naar mijn buik kijken, of er al iets te zien is. Eet ik nog even de kruidnotenpot leeg :Y)
pi_147354495
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Eén woord, twee letters ;)
haha. Het kwartje viel langzaam. :')
  zondag 7 december 2014 @ 11:49:53 #67
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147355169
Ik krijg de laatste tijd ook wel vragen van mensen over kinderen krijgen. Tijdje geleden op een bruiloft iemand die ik niet goed ken die echt heel opdringerig was zelfs. Hebben jullie nog geen kinderen? Hoe oud zijn jullie? Waarom nog geen kinderen dan? Etc etc. Mens, vraag niet zo veel! Ik maar een beetje vaag geantwoord :')
En zowel mn zus als mn moeder vroegen laatst ineens van: 'Goh, willen jullie eigenlijk kinderen?' Daar heb ik wel op geantwoord dat wij wel kinderen willen, maar niks over dat we bezig zijn ofzo.
Semper frakkin fi!
  zondag 7 december 2014 @ 12:59:24 #68
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147356555
Nog gefeliciteerd flyingfish!
Heel veel sterkte voor skoap ;(

quote:
vrijdag 5 december 2014 @ 18:28 • 267
KapiteinCupcake
Lieve sproetjes, hoop dat je nog meeleest! Gaat het een beetje met je? :*
Ik lees nog mee maar met die hele discussie ging t allemaal te snel voor me haha ;) ben nu iig bijgelezen!
Hier gaat het gelukkig steeds een beetje beter, ik werk nu 80% en op een binnen/kantoor functie. Al kom ik zo dus niet onder overuren maken soms uit... En een werkdag van 8 tot 22.00 uur vind mijn lijf nog niet echt fijn, heb echt dan een dag nodig om bij te komen. Gelukkig heb ik het idee dat de fysio 2x per week wel helpt in elk geval! Lief dat je aan me dacht!
pi_147357672
8 tot 22 is dan ook wel heel lang, sproetjes!

Ik heb vandaag bruine afscheiding, en dat heb ik vaak de dag voordat m'n menstruatie begint. Weinig hoop dus, verder.
  zondag 7 december 2014 @ 13:55:46 #70
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147357870
Gelukkig werk ik in de regel nu van 8 tot 15.30 ongeveer.. Maar het komt in mijn beroep nogal vaak voor dat er op t laatste moment veel werk binnengebracht word op de afdeling waar ik nu zit door mensen die op straat werken... En dan moet het helaas allemaal zsm afgewerkt worden ivm termijnen. Als er dan op vrijdag om 15.00u werk voor 6 man binnenkomt en we zijn maar met 3.. Achja probeer t volgende week weer te voorkomen ;)
pi_147357910
Fijn Srproetjes dat het beter gaat. Wel enorm lange werkdagen, pff.

Ik lig ziekig in bed. Ik word echt niet goed van deze langdurige verkoudheid. Morgen misschien de ha eens bellen
pi_147360555
vervelend, stoel!

Ik heb net getest, 2 dagen voor NOD en natuurlijk was die test zo wit als het maar kan. Een test die pas geschikt is op of na NOD, en middagurine was natuurlijk niet het slimste idee. Maar goed, was veel te nieuwsgierig. Nu wachten tot dinsdag of woensdag morgen...
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 15:56:16 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147360922
Ai Skoap wat jammer ;( maar inderdaad wel fijn dat alles nu weer op gang komt :*

Jagar ik zou me er inderdaad nog niet te druk om maken en gewoon weer een paar dagen wachten.

Ik ben nog steeds ongesteld, dag 8 inmiddels -O- wel goede afleiding met Sinterklaas vieren gisteren, was erg gezellig en ik ben flink verwend O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_147360987
Gefeliciteerd Flying Fish! *O+

Veel sterkte Skoap :*
pi_147361123
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
vervelend, stoel!

Ik heb net getest, 2 dagen voor NOD en natuurlijk was die test zo wit als het maar kan. Een test die pas geschikt is op of na NOD, en middagurine was natuurlijk niet het slimste idee. Maar goed, was veel te nieuwsgierig. Nu wachten tot dinsdag of woensdag morgen...
Wie weet!
Bij mijn jongste was mn test ook pas op dag 5 of 6 ná NOD positief.

Ze heeft nu nog steeds een groeiachterstand :7 :')
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')