Precies. Ik hoop op het eerste natuurlijk... maar afwachten dus.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
erg he, jantina, dat afwachten, en alles voelen en overal wat achter denken?
Helderrood bloed zou natuurlijk echt een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar vast ook wat anders...
Oh Jantina! Wanneer wil je gaan testen? Wat spannend!quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef JantinaGr het volgende:
Ik was dit weekend bij m'n schoonzus uit logeren (wonen aan de andere kant van het land). Ze hebben een nieuwe kat die we nu ook voor het eerst zagen. Nu had ik in m'n achterhoofd nog het verhaal van Cygne (dacht ik) zitten waarbij ze zei dat honden zwangerschap aan kunnen voelen, nu las ik dat katten juist graag bij je zitten als je zwanger bent.
De kat van m'n schoonzus wilde dus steeds op m'n schoot zitten. Ze had ook keus uit anderen, maar de keuze viel toch steeds op mij. Op een gegeven moment (na de 10e keer ofzo) was ik het wel zat.
Zou het? Ik vond het wel erg typisch namelijk. Ik ga nu overigens naar vanalles zoeken, dus het kan ook net zo goed niets zijn.
Ja, spannend dat wel! Echt in de modus - zou het? zou het? - Maar ik mag vrijdag pas testen. Kans dat het donderdag wordt (quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh Jantina! Wanneer wil je gaan testen? Wat spannend!
Tja, je kende die kat niet, dus is wel lastig vergelijken. Maar laten we het erop houden dat de kat het aanvoelt en graag bij je wil liggen!
quote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen over je kat plassen geeft zekerheid, dat is toch bekend!
Jaaaa! Donderdag!quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef JantinaGr het volgende:
Ja, ik wist wel dat ik geen eenduidig antwoord op het kat-verhaal zou krijgen, het is helaas geen exacte wetenschap
[..]
Ja, spannend dat wel! Echt in de modus - zou het? zou het? - Maar ik mag vrijdag pas testen. Kans dat het donderdag wordt () als het bloedverlies geen menstruatie blijkt te zijn.
Laat ik nu net t/m woensdag alleen thuis zijn, dus als ik 's avonds thuiskom van werk, heb ik lekker geen afleiding.![]()
![]()
* gaat een vriendin uitnodigen *
Wat spannend!quote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef JantinaGr het volgende:
Zojuist helder bloed bij afvegenof innesteling (nu 9 dagen na positieve ovulatietesr) of vroege menstruatie...? Verwacht het vrijdag pas. Afwachten of het hierbij blijft...... :/
Moet ik je appen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Jaaaa! Donderdag!![]()
Hoe grappig was het geweest als ik nu een appje van een vriendin zou binnenkrijgen of ik deze week iets wil doen![]()
Mijn schoonouders hebben een hond, maar die heeft dus echt geen idee. Die springt nog net zo hard en ik moet me echt schrap zetten als ik de deur binnenstap. Misschien kent hij me niet goed genoeg om het door te hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 22:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat spannend!
Overigens vind de kat, van ons, mij niet echt een lig-object. Hij loopt me wat achterna en miauwt om wat kroeltjes, maar daar is niets geks aan te merken. De kat van kennissen van mij trouwens wel. Die kwam echt sneaky aangelopen en bleef afwachtend naast mij zitten van "MAGGIK?! MAGGIK?"
Toen ik hem uitnodigde wist hij niet van gekkigheid hoe hij wilde zitten. Half op mijn tiet, half hangend op mijn arm aan mijn zijkant en op zijn kop.. echt een maf beest. Normaal zit hij dus altijd bij zijn baas, nu kreeg die alleen een kroel en verder was ik zijn ma(a)tje.
De ene kat is de andere niet dus![]()
Ik heb ook een hondje en die is normaal hyper de pieper. Nou was hij een week voor de test al ineens zo lam euhhh tammijn meneer viel het als eerste op dat hij mij niet bespringt en mij super zacht benaderd.
![]()
Ik denk gewoon over de kat en de hond heen plassen een veel duidelijker beeld geeft
Als een hond dat doet heeft hij sowieso weinig manieren geleerdquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een hond, maar die heeft dus echt geen idee. Die springt nog net zo hard en ik moet me echt schrap zetten als ik de deur binnenstap. Misschien kent hij me niet goed genoeg om het door te hebben
Haha, hij is nog jongquote:Op zondag 7 december 2014 22:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Als een hond dat doet heeft hij sowieso weinig manieren geleerd
Go Bloem!quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Bloem84 het volgende:
Hier inmiddels in ronde 2, ronde 1 was 28 dagen, dus we hebben het afgelopen week flink gezellig gehad. De decembermaand helpt daar sowieso wel bij
N.O.D. zou bij wederom 28 dagen op 16 december moeten zijn, ben benieuwd
Ik duim van niet. Maar het is altijd een rotmomentquote:Op maandag 8 december 2014 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:
vanmorgen een klein beetje helder bloed bij afvegen. Ik ga er van uit dat ik morgen gewoon ongesteld word....
Oh Lushes! Wat fijn dat je al zoveel hebt kunnen zien! Lijkt me wel geruststellend!quote:Op maandag 8 december 2014 09:28 schreef Lushes het volgende:
Echo nr 2 was meer dan ik had durven hopen.
Na de lege zak vorige week, zat er nu een dooier en een embryo, mét hartactivteit.
Wel ben ik minder ver dan berekend vanaf laatste 'menstruatie'. Scheelt een week, ipv 6 wk en 2 dagen is het 5 wk en 2 dagen.
Mijn vruchtzak is ook verandert van een langwerpige boon naar een mooie ronde zak.
Blijft dus even gokken, de exacte leeftijd weten we pas de 17e als de embryo gemeten kan worden.
Direct na het stoppen met de pil zwanger raken is niet echt handig zo blijkt. Wat een zenuwen.
Oh en ik had dit weekend bruin bloed. Dacht al dat ik ongesteld ging worden :/
Ha ha ha ha dat was het regeltje in het update topic van mijquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen over je kat plassen geeft zekerheid, dat is toch bekend!
wat fijn!!!!quote:Op maandag 8 december 2014 09:28 schreef Lushes het volgende:
Echo nr 2 was meer dan ik had durven hopen.
Na de lege zak vorige week, zat er nu een dooier en een embryo, mét hartactivteit.
Wel ben ik minder ver dan berekend vanaf laatste 'menstruatie'. Scheelt een week, ipv 6 wk en 2 dagen is het 5 wk en 2 dagen.
Mijn vruchtzak is ook verandert van een langwerpige boon naar een mooie ronde zak.
Blijft dus even gokken, de exacte leeftijd weten we pas de 17e als de embryo gemeten kan worden.
Direct na het stoppen met de pil zwanger raken is niet echt handig zo blijkt. Wat een zenuwen.
Oh en ik had dit weekend bruin bloed. Dacht al dat ik ongesteld ging worden :/
:pquote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ik zou ontzettend verrast zijn als ik nu een appje zou binnenkrijgen
Ze kon het nog niet met zekerheid zeggen, maar ik klop even af. 1 is meer dan genoeg ^_^quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Daui het volgende:
Lushes wat fijn!![]()
deze keer was het er eentje die rond zwom?
(ga meteen tweeling splitsing googlen)
Wanneer mag je weer langskomen?quote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ze kon het nog niet met zekerheid zeggen, maar ik klop even af. 1 is meer dan genoeg ^_^
Ja, ik haat mijn darmen. Ik verdraag echt niks slechts meer. Geen suiker, geen pizza, geen Mcdo en geen gebakken eieren.quote:Op maandag 8 december 2014 11:09 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn Lushes! Nog last van PDS?
De ongesteldheid is nu eindelijk klaar na 8 dagen. Wel mooi, gisteren besloten dat het klaar was en gewoon geen tampon meer ingedaan. En ja hoor![]()
Als zwanger worden nou ook zo afgedwongen kon worden was het helemaal een feest
Maar we kunnen weer aan de slag
Ik mag de 17e weer; dat zou ook pas de eerste officiele zijn geweest. En dan de 31e weerquote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer langskomen?
Jij bent 36 toch? Moet je dan nu ook extra op controle?
ga jij morgen ook testen?quote:Op maandag 8 december 2014 11:07 schreef pinquit het volgende:
Oh Lushes, fijne echo! Nogsteeds spannend allemaal, maar goed vooruitzicht nu
*knuffel*quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Skoap het volgende:
Het is helaas niet blijven plakken, ik vind het alleen wel raar dat ik een relatief normale menstruatie heb, eerder nog minder dan anders. Had ik niet verwachtMaar ik ga daar natuurlijk niet over klagen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Wat zielig zeg.. Echt een ontzettend sneu verhaal.quote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef Lushes het volgende:
[..]
*knuffel*
( zeker dat het een menstruatie was en geen fopbloeding? )
Vanavond gaat mijn vriend het zijn beste vriend vertellen ( waarbij de vriendin al een jaar bezig is en eindelijk zwanger raakte en met 8 weken echo geen hartslag had, tevens kankercellen gevonden die zijn weggehaald waardoor ze nu min 6 maanden moeten wachten met nieuwe poging. Echt zo'n k*tverhaal )
Ik wil eigenlijk niet dat hij het verteld, omdat ik het zķ zielig voor die lui vind. Ik weet nu hoe vreselijk het is om elke dag bang te zijn dat er iets niet goed is. En vooral hoe groot de wens kan zijn.
Bah.
ach wat ontzettend sneuquote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef Lushes het volgende:
Vanavond gaat mijn vriend het zijn beste vriend vertellen ( waarbij de vriendin al een jaar bezig is en eindelijk zwanger raakte en met 8 weken echo geen hartslag had, tevens kankercellen gevonden die zijn weggehaald waardoor ze nu min 6 maanden moeten wachten met nieuwe poging. Echt zo'n k*tverhaal )
quote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef Lushes het volgende:
*knuffel*
( zeker dat het een menstruatie was en geen fopbloeding? )
Mijn NOD is woensdag eigenlijk pas, dus ik ga voor woens. Meestal heb ik een dag van tevoren bruine afscheiding, dus als k die dins of woens nog niet heb test ikquote:
Ik had ook van die supersensitieve, maar die deden mooi niks de week voor NOD. Pas op de dag zelf.quote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef pinquit het volgende:
Mijn testen zijn vanaf 4dg voor NOD al te gebruiken, das ook vroeg. Maar k vind t zonde eik, om al te testen
Wat een snelle daling. Op welke temperatuur zit jij voor je eisprong en welke daarna?quote:Op maandag 8 december 2014 13:27 schreef coccinelle het volgende:
Volgens mijn test kan ik met 8dpo al testen. Geen idee of ik donderdag al durf te testen. Bang voor wederom een blanco test. Volgende week woensdag is mijn NOD, maar de afgelopen 7 maanden heb ik mijn NOD niet gehaald![]()
Mijn temperatuur is al naar beneden gegaan vanaf gisteren (4dpo), hopelijk stijgt deze wel weer komende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |