abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147431966
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef J0ycie88 het volgende:

Het jaar gestopt zijn met de pil nadert sneller als ik wil, en als ik na ga denken over de stappen die we daarna willen ondernemen ben ik bang voor bepaalde scenario's..
Wat als het PCOS is? Moet ik dan eerst afvallen willen ze me helpen d.m.v. medicatie. Wat als het aan mijn vriend ligt? Hoe reageert hij daarop? Houd hij uberhaupt rekening met die mogelijkheid??? Is er een andere reden? Zo ja, is daar iets aan te doen.
Ik maak mezelf gek.. Terwijl ik weet dat ik nu niets kan. En waarschijnlijk is het morgen een betere dag en heb ik die gedachtes niet.. Maar soms, soms heb ik ze wel.

Echt balen Joycie, dat het niet meezit met de cyclussen, dan ga je inderdaad al snel doemdenken. Hopelijk zit er snel verandering in. :*
Jij bent bijna tegelijk met mij in dit topic begonnen (gestopt met de pil) in maart, toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:59 schreef Ggirl het volgende:
Dag 40, en er vanmorgen met vriendlief een test tegenaan gegooid! Er al na de miskraam van Juni helemaal niet mee bezig want; 'eerst de verbouwing en verhuizen' en nu blijk ik dus gewoon zwanger en gaan we maandag verhuizen.. Ik had het niet durven dromen 😍
Van harte!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:46 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Terwijl hij aan de andere kant een kwartier later zegt dat hij niet kan wachten tot ik zwanger ben en zich daar enorm op verheugt. Dat maakt het niet makkelijker, omdat we het toch bijna dagelijks wel erover hebben. Daarom wil ik wel even een goed gesprek met hem aangaan om te vragen wat hij nou precies wilt, want ik raak in de war.
Da's niet leuk. :N Hopelijk hebben jullie straks een goed gesprek, ik kan mij voorstellen dat je niet goed weet wat je ermee moet. Reizen moet ook kunnen mét kinderen, maar zal lang niet zo makkelijk te plannen zijn zónder kinderen en er zijn beperkingen. Klimmen met een 2-jarige zit er niet in, bij wijze van, maar zolang het niet dat soort reizen zijn, dan is er altijd wel een mouw aan te passen, toch?

De gedachte van mijn vriend en mij is inmiddels: Een kind valt niet te plannen en er is altijd wel iets waardoor het beter lijkt om de kinderwens nog even uit te stellen.
Dus dat doen we niet (meer).

Laat je weten hoe het gesprek ging?
pi_147432664
Noh jullie zijn allemaal echt keilief! O+

Morgen gaan we het gesprek voeren, maar ik ben inmiddels wel iets minder gestresst en denk inderdaad dat we gewoon doorgaan en er rekening mee houden als we een reis boeken. Een kind valt inderdaad niet te plannen, en de wens is van beide kanten sterk genoeg dat het altijd welkom is. Je weet immers nooit hoe lang het nog kan duren..

Sjoissie, ik doelde daar ook op hoor, lichamelijke onzekerheden :*.

MaJo, beetje spuit 11, maar ik zou inderdaad doorgaan zoals je gaat, en als je tegen die tijd niet zwanger bent kan je gewoon je operatie ondergaan. Zo direct stel je het uit voor niks..
pi_147433677
Woei, wat een spanning en sensatie... misselijkheden, niet doorbrekende menstruaties.... en een fantastische dubbelstreep voor ggirl! Van harte gefeliciteerd!
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:10:54 #254
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147434396
Nou inderdaad :D wat een spanning menson!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147435037
quote:
Dag 40, en er vanmorgen met vriendlief een test tegenaan gegooid! Er al na de miskraam van Juni helemaal niet mee bezig want; 'eerst de verbouwing en verhuizen' en nu blijk ik dus gewoon zwanger en gaan we maandag verhuizen.. Ik had het niet durven dromen 😍
wat goed, gefeliciteerd! *O*
pi_147437780
Waar ik zojuist achter kom: als we raak batsen op mijn liefs verjaardag, ben ik uitgerekend op mijn verjaardag! (Als ik de eisprongdag van afgelopen 2 maanden aanhoud)

Das nog leuker dan dan ovuleren op je geregistreerd-partnerschapsdag! Blij dat die vorige poging mislukt is ;)
pi_147441418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef Sara82 het volgende:
Waar ik zojuist achter kom: als we raak batsen op mijn liefs verjaardag, ben ik uitgerekend op mijn verjaardag! (Als ik de eisprongdag van afgelopen 2 maanden aanhoud)

Das nog leuker dan dan ovuleren op je geregistreerd-partnerschapsdag! Blij dat die vorige poging mislukt is ;)
O+
Schudden voor gebruik
  woensdag 10 december 2014 @ 07:15:02 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147443906
Mijn ei is er vandaag..
Pijntjes in mn buik.. eiwit-like afscheiding..
De app is spot-on.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147444116
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 07:15 schreef Barreltje het volgende:
Mijn ei is er vandaag..
De app is spot-on.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie er gisteren ook last van?
pi_147444591
Ik heb na 2 dagen baarmoederzeurkramp nu ein-de-lijk roze afscheiding.

;(

blargh, weer die hele riedel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147444679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb na 2 dagen baarmoederzeurkramp nu ein-de-lijk roze afscheiding.

;(

blargh, weer die hele riedel
Dikke knuffel pinquit :*
pi_147444762
Mijn app zegt vrijdag eisprong. Mijn meneer moet tot laat werken en ik moet vroeg op maar we gaan hoe dan ook vanavond van bil!
pi_147444935
Hah, dat is wel mooi, Sara! En wat stom van je vent, Barreltje!

Hier nog steeds niet ongesteld. Wel gek, normaal is roze afscheiding altijd een teken dat het de volgende dag doorzet.
  woensdag 10 december 2014 @ 09:50:31 #264
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147445566
quote:
Gefeliciteeeeerd *O*
pi_147445588
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 07:15 schreef Barreltje het volgende:
Mijn ei is er vandaag..
De app is spot-on.

SPOILER
:'( :D :'( :D

Uiteindelijk wel gelukt?
pi_147445601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef Daui het volgende:
Mijn app zegt vrijdag eisprong. Mijn meneer moet tot laat werken en ik moet vroeg op maar we gaan hoe dan ook vanavond van bil!
Aangezien wij gelijk lopen ga ik ook vanavond! :D
pi_147445617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef Sara82 het volgende:

Noh leuk Sara! Goed aan de slag dan maar!
  woensdag 10 december 2014 @ 10:14:47 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147445971
Hij heeft er al sinds donderdag last van.. }:|
Deze ronde dus *ploef* weg..
Naja.. dan maar in januari een baby bouwen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147446117
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Hij heeft er al sinds donderdag last van.. }:|
Deze ronde dus *ploef* weg..
Naja.. dan maar in januari een baby bouwen..
:*
pi_147446565
Mannen met vrees.. Werkschema die niet synchroom lopen..
Ik zou zeggen: Pak die vent bij zijn lurven! ~O>
pi_147446750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Aangezien wij gelijk lopen ga ik ook vanavond! :D
Wow dat is echt synchroon. Succes de komende dagen
pi_147446779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Wow dat is echt synchroon. Succes de komende dagen
Jij ook!
pi_147447654
Gisteren is moedersvmoeders langsgekomen om mij de kratten te brengen. Als cadeau een badcape en een HCG-test in pretverpakking, plus het blad : Zwanger!

Ik heb er vluchtig doorheen gebladerd en probeerde steeds mijn opwellende traantjes weg te slikken.
Vannacht stond ik snikkend die witte kan vol te piesen :') omdat ik het zo zielig vond en wat als het bij mij ook niet goed gaat en wat als ik dan te oud ben of ik iets debiels doe en mijn kind laat vallen en hij stuk is, of ik niet durf te bevallen of post natale debiliteit krijg. And so on, and so on.

God bewaar me, ik ben zó labiel.
Mijn vriend is wel heel content met deze dramatiek. Hij heeft me voor het eerst in onze relatie zien huilen. Vond ie práchtig.

*slaat kruis*

Wie heeft er allemaal NOD's komende week?
pi_147447761
quote:
9s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Lushes het volgende:
Gisteren is moedersvmoeders langsgekomen om mij de kratten te brengen. Als cadeau een badcape en een HCG-test in pretverpakking, plus het blad : Zwanger!

Ik heb er vluchtig doorheen gebladerd en probeerde steeds mijn opwellende traantjes weg te slikken.
Vannacht stond ik snikkend die witte kan vol te piesen :') omdat ik het zo zielig vond en wat als het bij mij ook niet goed gaat en wat als ik dan te oud ben of ik iets debiels doe en mijn kind laat vallen en hij stuk is, of ik niet durf te bevallen of post natale debiliteit krijg. And so on, and so on.

Mijn vriend is wel heel content met deze dramatiek. Hij heeft me voor het eerst in onze relatie zien huilen. Vond ie práchtig.

*slaat kruis*

wat goed dat je daar aan mee doet!
En voor de rest een mega dikke knuffel. Het komt allemaal goed! ^O^
pi_147448084
quote:
9s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Lushes het volgende:

*slaat kruis*

Aaah Lushes! Ik vind het ook goed dat je moeders voor moeders doet! Het was een tijdje zo dat iedereen in Z&G het deed, maar volgens mij (forgive if I'm wrong, ik kijk daar niet heel regelmatig) doen veel users het niet meer.

En kusje voor de hormonen :* Alles komt goed!
De eerste keer huilen in je relatie?! Wauw! Mijn vriend heeft me vóór we een relatie kregen al een keer zien huilen, dus die magie was al weg helaas :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')