niks kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
en 300 crunches per dagquote:
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
en 300 crunches per dag
snap je 300 voor de Sparta look
Waarom zou je alleen je buikspieren willen trainen? Dan heb je straks rocksolid abs met een kippenborstje erboven en idem rest van je lichaam.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
je moet gwn sparta workout doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Gewoon een paar kettlebells kopen trouwens, zie:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Het voorjaar begint wel erg vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
Want je hebt er nog nooit besteld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het nog nooit niet waargemaakt
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:05 schreef Weissman het volgende:
haha 65+ struggles
hey snaekey
hey cor
>99,9% van het assortimentquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.
De enige overeenkomst die ik zie is dat we beiden oud zijnquote:
Is alleen veilig als je ooit daglicht gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je M gewoon thuis solo proberen ? is dat veilig? je gaat er geen gekke dingen van doen ofzo? wil wel keer druks proberen
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK, broeder Sap. Hoe was de EO jongerendag?
Dit ja. Brugklas-Engels niet beheersenquote:
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
![]()
Komende 5 jaren gaan awesome worden![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.Net alsof die er iets van merken. Voor iets korts moet het wel heel erg met je gesteld zijn wil je niks voor elkaar krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hey sapquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt creepy ogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat photoshop tho.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |