abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147905235
Voor t eerst eens de hele OP doorgelezen en op alle grote argumenten goede tegenargumenten gezien.. Waarom gaan de non-believers daar niet op in, maar wel op andere pietluttige details die nog makkelijker weerlegd worden?

(tevens tvp voor sommige filmpjes)
pi_147910438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef Thrilled het volgende:
Voor t eerst eens de hele OP doorgelezen en op alle grote argumenten goede tegenargumenten gezien.. Waarom gaan de non-believers daar niet op in, maar wel op andere pietluttige details die nog makkelijker weerlegd worden?

(tevens tvp voor sommige filmpjes)
Omdat de non-believers hun (gevoels)overtuiging vast hebben staan en niets kunnen (laat staan willen) met die tegenargumenten. Dus wordt het genegeerd.
pi_147911741
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

Die reflecties zouden van de antenne kunnen zijn.
Maar let voornamelijk even op die astronaut die op miraculeuze wijze opstaat (@ 02:15)

Edit: gifje:

[ afbeelding ]

Hocus pocus..
Lol, draadjes :')

Ik heb voor de gein verder zitten zoeken naar filmpjes, en ze doen het allemaal:

Deze even doorskippen naar sec 40

Vooral deze is erg grappig :D

En met 'doen' bedoel ik dat ze even opdrukken en daarmee omhoog gestuwd worden, want 1/6e zwaartekracht enzo..
  woensdag 24 december 2014 @ 12:02:14 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_147913772
Ik vraag me wel eens af waarom er nu niet meer naar de maan wordt gegaan? Je zou toch denken als men dat destijds al kon waarom dit nu niet meer gebeurt? Meende wel eens ergens gelezen te hebben dat ze in 2018 willen gaan maar geen idee of dit waar is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_147913834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom er nu niet meer naar de maan wordt gegaan? Je zou toch denken als men dat destijds al kon waarom dit nu niet meer gebeurt? Meende wel eens ergens gelezen te hebben dat ze in 2018 willen gaan maar geen idee of dit waar is.
Het is nogal een dure grap en niet zonder risico. Men zou prima weer naar de maan kunnen maar dan moeten de verwachte opbrengsten (wetenschap, ontdekkingen etc) wel opwegen tegen die kosten en risico's.
pi_147913838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Het schijnt te duur te zijn . Ze hebben er verder niet veel te zoeken . Alles is in kaart gebracht. Zo heb ik het althans begrepen.
edit: wat de man hierboven zegt
  woensdag 24 december 2014 @ 12:17:14 #207
189978 controlaltdelete
pi_147914154
Aha...bedankt ik had al bedacht dat zoiets de reden hiervoor zou zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 december 2014 @ 12:19:11 #208
28033 Pek
je moet wat
pi_147914218
quote:
Meende wel eens ergens gelezen te hebben dat ze in 2018 willen gaan maar geen idee of dit waar is.
ik kan me zo voorstellen dat ze tegen die tijd de Maan willen gebruiken om systemen voor Mars uit te testen, habitats enzo.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 24 december 2014 @ 13:09:02 #209
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_147916006
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_147920103
quote:
Reizen naar de maan is zo ontzettend duurder geworden en alle grote multinationals hebben geen interesse of geld in zoiets te sponsoren natuurlijk....
Maar ze gaan wel wonen op Mars in 10 jaar of zo.
Ja hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147920731
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Reizen naar de maan is zo ontzettend duurder geworden en alle grote multinationals hebben geen interesse of geld in zoiets te sponsoren natuurlijk....
Ja hoor!
Pomp jij een paar miljoen in het opnieuw onderzoeken van iets dat we al weten, gewoon voor de lol? Mensen naar de maan sturen kost ongelooflijk veel brandstof ook. Wat voor doel zou jij nieuwe astronauten meegeven om daar te gaan onderzoeken? Wat wil jij nu nog weten van de maan? Of moeten ze daar gewoon gaan recreëren ofzo? :)
  woensdag 24 december 2014 @ 17:20:14 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147924295
Te duur? Maar ze willen wel naar Mars, lijkt me nog veel duurder.
We weten alles al van de maan? Er zijn toch nog heel veel vragen en raadsels omtrent de maan.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147924442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:20 schreef Izzy73 het volgende:
We weten alles al van de maan? Er zijn toch nog heel veel vragen en raadsels omtrent de maan.
Mars is veel interessanter (voor de meeste wetenschappers althans) aangezien het wellicht leven herbergt en in de (verre) toekomst te koloniseren dmv terraforming.
pi_147924472
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor!
Inderdaad. Die multinationals investeren liever in het minen van astroiden :D
pi_147924611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Lol, draadjes :')

Ik heb voor de gein verder zitten zoeken naar filmpjes, en ze doen het allemaal:

Deze even doorskippen naar sec 40

Vooral deze is erg grappig :D

En met 'doen' bedoel ik dat ze even opdrukken en daarmee omhoog gestuwd worden, want 1/6e zwaartekracht enzo..
Had ik nog niet gezien! Tja .. je hebt een punt :)
pi_147925466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef nikao het volgende:

[..]

Inderdaad. Die multinationals investeren liever in het minen van astroiden :D
Met al die landen die in totaal nu wellicht tientallen keren rond en op de maan zijn geweest is zelfs de lol van ontdekken er wel af. Beter investeert men 't geld idd aan bemande marsmissies of aan asteroïde studies, de bestudering van venus, jupiter, europa etc
pi_147927286
quote:
Als ze zijn zo slim kunnen ze makkelijk 'n enorme PR campagne doen....neem dan 'n groepje steenrijke mensen op 'n leuke Moon Cruise of zo?
Doe 'n grote flag op de Maan,met 'n Coca Cola/Shell/GSK/Voetbal club logo erop? Misschien groot genoeg om EINDELIJK 'n duidelijk foto te krijgen. :) Grote bedrijven geven biljoenen uit per jaar aan BS reclame.Als ze hadden heen en weer naar de maan geweest 45jaar (binnen 4 jaar - toevallig tijdens de aanslagen op Viet Nam) ik zou denken dat ze kunnen 't veel makkelijker nu doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 december 2014 @ 19:48:19 #218
189978 controlaltdelete
pi_147929744
quote:
Precies zoiets schoot ook al door mijn hoofd. Je zou toch denken dat ze in die 40 jaar heus nog wel eens een keer zouden zijn gegaan.
pi_147930229
quote:
Het is niet goedkoop, dan heeft het geen nut om het te gaan doen als niet verwacht wordt dat er nog heel veel nieuwe informatie uit nieuwe missies komt. En zijn bemande missies wel nodig om de ontbrekende kennis aan te vullen of kan dat ook prima onbemand zoals het nu gebeurt?
pi_147930282
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies zoiets schoot ook al door mijn hoofd. Je zou toch denken dat ze in die 40 jaar heus nog wel eens een keer zouden zijn gegaan.
Het onderzoek is doorgegaan maar dat hang niet af van het op de maan zetten van wat mannetjes of vrouwtjes.
  woensdag 24 december 2014 @ 20:26:32 #221
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147931135
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is niet goedkoop, dan heeft het geen nut om het te gaan doen als niet verwacht wordt dat er nog heel veel nieuwe informatie uit nieuwe missies komt. En zijn bemande missies wel nodig om de ontbrekende kennis aan te vullen of kan dat ook prima onbemand zoals het nu gebeurt?
Een Mars-missie kan natuurlijk heel goed een doel op zich zijn. Als 2e stap naar een Star Trek achtige toekomst. En dan naar de Maan gaan om economisch redenen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 24 december 2014 @ 20:32:58 #222
189978 controlaltdelete
pi_147931385
http://topdocumentaryfilms.com/secret-space/

Ik ga deze zeker kijken binnenkort. Wie weet is het allemaal waar.
pi_147931625
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een Mars-missie kan natuurlijk heel goed een doel op zich zijn. Als 2e stap naar een Star Trek achtige toekomst. En dan naar de Maan gaan om economisch redenen.
Mars als doel op zich klinkt me logisch in de oren. Is een logische volgende stap in de menselijke ruimtevaart. Op de maan heeft men momenteel niet zo gek veel te zoeken. Daar heen gaan is veel te duur om economisch gezien erg interessant te zijn.
  woensdag 24 december 2014 @ 20:56:03 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147932268
quote:
We weten meer van de Maan dan onze eigen Oceanen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 24 december 2014 @ 21:00:49 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147932515
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

China zit er momenteel met een robot karretje, plus er draait een of meerdere satelieten omheen.
Het enige Nut zou zijn Helium 3 zoals al eerder was aangegeven.
Want ik zou verder niet weten wat we er moeten doen.

Mars is veel interessanter omdat het in verhouding met de maan een planeet is, met mineralen water en andere grondstoffen Met zijn landschappen, vulkanen, klimaat, weersverschijnselen én ijskappen lijkt Mars opmerkelijk veel op de aarde, in tegenstelling tot de maan, die geen atmosfeer heeft geen water maar stof en steen en paar gassen, en dat was het eigenlijk wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')