ik heb bij Dr. Rum steeds het idee dat hij chronisch stoned isquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk
Al vraag ik me elke keer af welke bui April heeft. En Dr. Rum lijkt me zooooooo relaxed.
Nee hij is veel te wakker daarvoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb bij Dr. Rum steeds het idee dat hij chronisch stoned is
Nieuw liedje jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het story of the life gedeelte dat zou zijn... Maar het is echt een nieuw liedje? Geen cover?
Ik vind het zeer vermakelijk tussen alle andere top40 bagger en hitjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok het is inderdaad wel knap geimproviseerd, maar ik heb gewoon echt geen fuck met zo'n rap-act
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dit dan voor kloteprogramma dat ze die ouders hier niet heen halen?
Die komen volgende week... bij welke show was dat ook al weer bij wie ze die ouders van die dikke humptiedumptie uit Indonesie hadden ingevlogen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt pas 1 liedje gehad?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
pfff, ik hoop dat deze uitzending nog wat beter wordt
wie weet komt Robert ten Brink zo even aangerend met goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij wou probleemloos de zoon van een Amerikaanse televisie dominee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Sjors een onmannelijke versie van Daniel de Boissevain.
All You Need kerst komt binnenkortquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
wie weet komt Robert ten Brink zo even aangerend met goed nieuws
In het verleden deden ze dat al bij een van de eerdere liveshows.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komen volgende week... bij welke show was dat ook al weer bij wie ze die ouders van die dikke humptiedumptie uit Indonesie hadden ingevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |