ik maak alvast een voorspelling wie er door gaan: april & rum, 0'g3ne, emmaly & guusquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
April & Dr Drum vs. Sjors van der Panne
Ali B vs. Marco Borsato
O'G3NE vs. Megan Brands
Marco Borsator vs. Ilse deLange
Duncan de Moor vs. Emmaly Brown
Ilse deLange vs. Trijntje Oosterhuis
David Dam vs. Guus Mulder
Trijntje Oosterhuis vs. Ali B
oh ja?quote:
Dit is mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik maak alvast een voorspelling wie er door gaan: april & rum, 0'g3ne, emmaly & guus david
david mag van mij ook wel door, maar meestal worden de oudere kandidaten het programma uitgegooidquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is mijn voorspelling.
Al mag Guus van mij ook wel.
En al mag Duncan van mij ook wel doorEn en en en
Ik irriteer me echt kapot aan die 3 chipmunks, ja ze kunnen zingen maar het is goddomme zo glazuurdodend gemaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
En Megan door en pijpsmoeltjes naar huis zou ook wel geniaal zijn, maar gebeurt niet.
Ze zijn tig keer minder dan andere kandidaten die ook nog eens solo door een auditie zijn gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt kapot aan die 3 chipmunks, ja ze kunnen zingen maar het is goddomme zo glazuurdodend gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |