Dus?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis gewoon oneerlijke concurrentie in de taximarkt.
idd geen genadequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Jivis het volgende:
Net goed voor die taxichauffeurs. Afpersers.
Nee. Huidige taxiwet is gewoon niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis gewoon oneerlijke concurrentie in de taximarkt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?
We moeten vooruitgang maar tegenhouden omdat het niet eerlijk is
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef waxmask het volgende:
Niks over dat schandaal van die burgemeester?
Breinquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Net als die tevergeefse strijd van Brein tegen online piraterij. Het is er, het blijft er, dus verzin maar nieuwe businessmodellen.
Taxi chauffeurs moeten diploma's halen en aan allemaal voorwaarden voldoen. Bovendien moeten zij belasting betalen. Dan is het niet echt eerlijk dat Hassan voor een paar euro iedereen in zijn afgeragde BMW kan laten vervoeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?
We moeten vooruitgang maar tegenhouden omdat het niet eerlijk is
Dus?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Taxi chauffeurs moeten diploma's halen en aan allemaal voorwaarden voldoen. Bovendien moeten zij belasting betalen. Dan is het niet echt eerlijk dat Hassan voor een paar euro iedereen in zijn afgeragde BMW kan laten vervoeren.
dat zal niet gebeuren wie wilt daar nou in rijden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Taxi chauffeurs moeten diploma's halen en aan allemaal voorwaarden voldoen. Bovendien moeten zij belasting betalen. Dan is het niet echt eerlijk dat Hassan voor een paar euro iedereen in zijn afgeragde BMW kan laten vervoeren.
Hoge taxiprijzen zijn ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heeft niets met 'niet eerlijk' te maken. Er is gewoon e en beter goedkoper alternatief. Dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoge taxiprijzen zijn ook niet eerlijk.
Verassing voor Arnoquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Tering Mulder moet echt op de brandstapel.
Frans = Fransquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:23 schreef waxmask het volgende:
Nooit echt nooit 1 hit gehad dat mens, zelfs Frans Bauer heeft meer fans.
Koningin België overledenquote:Koningin Fabiola is zojuist overleden. Dit heeft de Belgische staatstelevisie zoëven meegedeeld.
Fabiola was getrouwd met koning Boudewijn. Nadat hij in 1993 plotseling overleed, was zij weduwe. Haar titel koningin mocht zij, zoals gebruikelijk in België, tot haar dood blijven dragen.
Wie?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koningin België overleden
Dit geheel Ruud Terzijde.
Nu heel dat land erbijquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor SHO.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze kon het wel, daar is genoeg bewijs van, en het is ook niet dat ze zo oud is dat het daaraan kan liggen. Zonde hoor.quote:
Kon. Die kan al jaren die noot niet meer halen. En daardoor ook depressief, beetje zoals Witnie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:32 schreef alors het volgende:
Hoe kan zulks nou, zij kan echt fantastisch zingen...
Iets mis met haar stembanden? Je hoort ook nog wel dat ze het ooit gekund heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:32 schreef alors het volgende:
Hoe kan zulks nou, zij kan echt fantastisch zingen...
Je zou een andere vrouw maar iets gunnen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou een andere vrouw maar iets gunnen.
Nicki?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Het is geen Nicki, maar ze mag er zeker wezen.
Oh ik wist niet dat ik haar iets niet gunde, ik maakte slechts een inhoudelijke opmerking.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou een andere vrouw maar iets gunnen.
Niet zo gepikeerd doen alors. Jij ziet er in de ogen van sommige ook vast best knap uit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik haar iets niet gunde, ik maakte slechts een inhoudelijke opmerking.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef waxmask het volgende:
Jezelf echt zo belangrijk en goed vinden dat je elke dag zo'n filmpje maakt.![]()
![]()
Keiharde euro's verdienen door elke dag onzin op youtube te zetten. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef waxmask het volgende:
Jezelf echt zo belangrijk en goed vinden dat je elke dag zo'n filmpje maakt.![]()
![]()
*sommigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd doen alors. Jij ziet er in de ogen van sommige ook vast best knap uit.
Ik weet dat jij een dikke donkere vrouwen fetish hebt, dus ik maak me daarover ook geen zorgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd doen alors. Jij ziet er in de ogen van sommige ook vast best knap uit.
Wat levert dat op dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Keiharde euro's verdienen door elke dag onzin op youtube te zetten. Niks mis mee.
Voor inhoudelijke opmerkingen zit je in het verkeerde topic!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik haar iets niet gunde, ik maakte slechts een inhoudelijke opmerking.
hjkkb mongool neuk je vader, walgelijk mannetje wat denk je wel nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef superniger het volgende:
Ze heeft een pukkel op haar gezicht.
TR gemaakt. Idioot.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef wuuht het volgende:
[..]
HAAHAHHA JE MAAKT EEN KANKER GRAP HOOP IK
Verdient er wel mooi geld meequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef waxmask het volgende:
![]()
Erg chanant in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort icebucket challenge maar dan net zo infantiel.
Ok doeiquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef NoCigar het volgende:
'Chiel weet alles van muziek'. Ik ga me maar verhangen in het trapgat.
Hij heet dan ook Gielquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef NoCigar het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Montagne is een baasquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind dit ook niets nee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Nog erger dan dat andere wijf net. alors is het hier mee eens.
Ik lees dit net nu ik het zelf zie. Dat serieuze hoofd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
Mathijs kijkt alsof het hem iets boeit.
Ja belachelijk, hele politiekorps maanden ouderwets recherchewerk gedaan. En maar klagen dat ze personeel tekort komenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:52 schreef Caland het volgende:
Linda en John de Mol zijn blij dat de stalker is opgepakt.
En daar opent het 8 uur journaal mee.
Maar verder gaat het best prima in dit land hoor.
Eigenlijk wel mee eens. Derks mag wmb nergens meer lopen en blijft voortaan maar lekker thuis.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:52 schreef danos het volgende:
[..]
Pieter Derks mag niet in zijn schaduw lopen.
Kunnen we Pannenkoek nog inruilen voor Derks in WIDM?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens. Derks mag wmb nergens meer lopen en blijft voortaan maar lekker thuis.
Dat kijk ik dan gelukkig weer niet, maar van mij mag het .quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:02 schreef danos het volgende:
[..]
Kunnen we Pannenkoek nog inruilen voor Derks in WIDM?
En het antwoord is....quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vroeg me laatst al af waarom Claudia er nooit meer zat.
Dit kijk ik laatste tijd ook amper.quote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste week?
Waar kijken we dan volgende week naar om 19:00.
Dat is de goden verzoeken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vroeg me laatst al af waarom Claudia er nooit meer zat.
Lucillequote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Martinello het volgende:
Neelie doet me altijd een beetje aan deze vrouw denken:
[ afbeelding ]
Lucille, inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Loose Sealquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weten dat Kroes al jarenlange ervaring heeft op dit gebied.quote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Iedereen die wel had moeten solliciteren voor deze baan was keihard door de mand gevallen op deze manier
Och kom Neelie heeft nergens verstand van, en is buikspreekpop. Het is alsof je oma tegen een oom jouw verhaal hoort vertellen over IT. Daar krijg je kromme tenen van!quote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef Breekfast het volgende:
Ga er dan ook niet zitten als ze er nog geen verstand van heeft.
Totale onzin.quote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Och kom Neelie heeft nergens verstand van, en is buikspreekpop. Het is alsof je oma tegen een oom jouw verhaal hoort vertellen over IT. Daar krijg je kromme tenen van!
Blijkt niet uit dit gesprek.quote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet weten dat Kroes al jarenlange ervaring heeft op dit gebied.
Of een poliep op zijn stembanden. Nog liever Menno Bentveld.quote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten schreeuwen als een babyzeehond
een bobbeltje mag ookquote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of een poliep op zijn stembanden. Nog liever Menno Bentveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |