Klopt. Wel identiek haarquote:Op maandag 27 april 2015 11:16 schreef computergirl het volgende:
Goh, de dochters hebben geen identieke jurkjes aan, zie ik dat goed??
Alleen heeft Alexia geen mooie kleren aan trouwens alle drie niet.quote:Op maandag 27 april 2015 11:22 schreef Aventura het volgende:
Het werd wel een beetje raar, steeds diezelfde outfits. Amalia gaat al naar de brugklas! Grappig dat iphonesnoertje. Ik vind Alexia het leukst, met die sproetjes. Ze lijkt enorm op haar moeder
Dat hoeft toch niet?quote:Op maandag 27 april 2015 11:16 schreef computergirl het volgende:
Goh, de dochters hebben geen identieke jurkjes aan, zie ik dat goed??
Nee hoor, ze braken al eerder met die traditie tijdens fotosessies enzo.quote:Op maandag 27 april 2015 12:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Blujkbaar wel te huize Maxima, want dit is voor het eerst
Nee, tijdens het fotomoment tijdens het skiën hadden ze inderdaag nooit matchende jurkjes aanquote:Op maandag 27 april 2015 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, ze braken al eerder met die traditie tijdens fotosessies enzo.
Van mij mogen ze hoor!!!quote:Op maandag 27 april 2015 18:34 schreef Jojoke het volgende:
...als de prinsesjes verschijnen in spijkerbroek....
Daar zullen ze vast regelmatig in rondlopen, maar dit is nou eenmaal niet zo'n gelegenheid waarop mensen in die kringen in spijkerbroek lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |