Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.
Nee, ik ben niet zo dol op de Macquote:
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco is een fijne kerel, maar ik neem dan liever een vrouw mee uit eten, Mac of iets anders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op de Mac
[..]
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.
Al maanden niet naar de mac geweestquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond somsquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Die is ook vrij nieuw geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Hier ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al maanden niet naar de mac geweest
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook vrij nieuw geloof ik
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.
En erg gezond is het ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.
Ik snap niet dat er mensen heen gaan
Prima, wil ik ook wel heen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Zoals de wok?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.quote:
noem jij eens iets dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Dat maakt niet uit, je kunt er eten dus ik vind het een restaurant. Lopend buffet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Hoezo? Zou graag best gaan eten en kan ook zeker erg lekker zijnquote:
"Kip"nuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.
Raspatatquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
Ik heb liever een snackje van de snackbar. Vind ik lekkerder en meer vullend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |