Die foto is al eens ontleed. Geruisloos heeft alle boeken die daar liggen geïdentificeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:11 schreef Poekje01 het volgende:
is deze foto al eens ontleed hier?
http://www.omroepwest.nl/(...)asmus/af/2528914.jpg
dat boodschappenzakje onder de tafel??
Allemaggies! Ik weet al niet eens wie "en ook niet F.G." is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb bij Cellardoor nagevraagd wie deze gidsen waren. Het bleken F.G. en zijn zoon te zijn.
Maar deze F.G. is niet F.G. en ook niet F.G.
Als je van foto 542 de hoogte reduceert tot 50% dan krijg je iets wat op die andere foto lijkt en dan vallen kleine verschillen op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:21 schreef 11en30 het volgende:
Nog even over de foto uit Eenvandaag, ik denk ook dat het een andere is dan 542.
[ afbeelding ]
F.G. is een aluhoedjequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Allemaggies! Ik weet al niet eens wie "en ook niet F.G." is.
Bedoel je dat het aluhoedje gids is??quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
F.G. is een aluhoedje![]()
F.G. heeft bijna dezelfde naam als Professor of the Mountain F.G. maar het is echt iemand anders, dat heb ik gecheckt.
Nou, in elk geval geen gids met wie ik zou gaan wandelenquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bedoel je dat het aluhoedje gids is??
Ik zie dat ook. De camera is lager, meer naar rechts en maakt een andere hoek/meer naar links gericht. Petmans heeft in de tussentijd niet bewogen, bevindt zich nog op dezelfde positie. Maar er had hier ook al iemand met nasa apparatuur naar gekeken en die constateerde dat het dezelfde foto is dus de meningen zijn nog verdeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je van foto 542 de hoogte reduceert tot 50% dan krijg je iets wat op die andere foto lijkt en dan vallen kleine verschillen op.
Het is inderdaad een andere foto, vanaf een lager punt gemaakt. De planten op de voorgrond zijn helderder op de nieuwe foto (want dichterbij).
Dus dan hebben we nu al 2 aluhoedjes ter plaatse?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, in elk geval geen gids met wie ik zou gaan wandelen
Nee, dit is iemand anders.
Ik maak een diepe buiging voor de superieure NASA-apparatuurquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook. De camera is lager, meer naar rechts en maakt een andere hoek . Petmans heeft in de tussentijd niet bewogen, bevindt zich nog op dezelfde positie. Maar er had hier ook al iemand met nasa apparatuur naar gekeken en die constateerde dat het dezelfde foto is dus de meningen zijn nog verdeeld.
Achteraf telefoons manipuleren, en zeker zijn dat je het goed genoeg doet, is helemaal niet simpel. Die iemand moet dan alle mogelijke apps en bestanden doorzoeken. En weten dat de eigenaar geen trucs kent om een boodschap te verbergen. Legio mogelijkheden: apps met een eigen wachtwoord, versleutelende apps, docje opslaan in een map van het operating system, cryptische naam geven, datum terugzetten en een Nederlandstalig! sinterklaasgedicht maken voor 2013, dat opvalt, enz.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dwaalsporen uitzetten hoeft helemaal niet het geval te zijn. Ze kunnen tegen hun wil ergens gevangen gehouden zijn en de lichamen later in de rivier gegooid zijn.
Zo iemand zou er ook geen moeite mee hebben om ze hun spullen bij zich te laten houden en de telefoons en camera achteraf te manipuleren. Hij kent het gebied als geen ander, weet precies waar wel en geen telefoon bereik is. Hij woont er zelf.
Ik zeg niet dat ik dit het meest geloofwaardige scenario vind maar toch...
Oke dan nee ik ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, in elk geval geen gids met wie ik zou gaan wandelen
Nee, dit is iemand anders.
Vast nog wel meerquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dus dan hebben we nu al 2 aluhoedjes ter plaatse?
Met één der F. G. s, de aluhoed bedoel je Mister Beltbuckle?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
F.G. is een aluhoedje![]()
F.G. heeft bijna dezelfde naam als Professor of the Mountain F.G. maar het is echt iemand anders, dat heb ik gecheckt.
Is hij de rechterhand van God?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:50 schreef Deiner het volgende:
[..]
Met één der F. G. s, de aluhoed bedoel je Mister Beltbuckle?
Af en toe tevoorschijn gehaald om er geen foto's mee te maken? Of hoe bedoel je? Dat die foto's later door de onverlaten gewist zijn van de camera?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:01 schreef Deiner het volgende:
maar een camera kan door de meiden zijn weggemoffeld en af en toe stiekem tevoorschijn gehaald.
iPhone en standaard flits. Maar met gewone camera's kan het effect hetzelfde zijn, maar deze foto's had ik voorhanden op m'n pc.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:02 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daar kun je toch proefjes mee doen? Is al gebeurd. Wat voor camera / flits was het trouwens, MeloD?
De foto is gemaakt om bij te schijnen met de flits.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb mijn voorlopige plaatje bij de haarfoto af. Hij is anders dan die van Za. K heeft bij mij het haar in dezelfde knot als bij de quebrada maar dan slordiger/verwaaid. Ik denk dat ze op de foto rechtop staat en leeft. De hoofdhouding maakt op mij een energieke, gefocuste indruk. Zal proberen te visualiseren wat ik meen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |