dat het bleekt bedoel je? Als ik via google fotos vergelijk, schijnt haar haar rood op als er zonlicht op valt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En je zou juist zeggen dat van zonlicht het haar nog lichter wordt.
op twee van de nachtfotos is ook water te zien, op die met twee rode vlaggen heel duidelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef MeloD het volgende:
Stel dat minstens een van de twee nog leefde op de fotodag, dan moet diegene wel in de buurt van water geweest zijn toch? Anders sterf je dagen daarvoor al aan vochttekort. Dus was/waren diegene mobiel genoeg om naar een rivier te komen, wat een flink ongeluk minder aannemelijk maakt.
Ja, dat het blonder wordt. In de zomer wordt veel haar altijd lichter (als in blonder). Hmm... heb je gelijk in, maar vindt dat op deze foto wel héél rood (als in rossig) is. Maar het was ook nachtlicht en verlichting van de camera, misschien lijkt het daarom zo anders dan op de rest van de foto's.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat het bleekt bedoel je? Als ik via google fotos vergelijk, schijnt haar haar rood op als er zonlicht op valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
Volgens mij was er in die dagen sprake van zware regenval, ze zouden regenwater opgevangen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef MeloD het volgende:
Stel dat minstens een van de twee nog leefde op de fotodag, dan moet diegene wel in de buurt van water geweest zijn toch? Anders sterf je dagen daarvoor al aan vochttekort. Dus was/waren diegene mobiel genoeg om naar een rivier te komen, wat een flink ongeluk minder aannemelijk maakt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 december 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]Welke is?
[..]
Wat dacht je van deze meneer, woont in de omgeving van Boquete en verblijft regelmatig periodes in de jungle. Dit had hij op een website staan, de site is inmiddels expired
Volgens berichten op boquete.ning was hij de 1e twee weken van april nergens te vinden en beantwoordde hij ook geen mails.Oh brr, krijg er kippenvel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
S'Nachts gieren willen wegjagen met je telefoonflitser? Dat is wel heel erg vergezocht en onrealistisch.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:59 schreef 11en30 het volgende:
De OvJ bij Eenvandaag zegt dat de nachtfoto's met rotsen, takken, bladeren op het eerste gezicht naar boven zijn gefotografeerd. Wat bedoelt ze daarmee en waar baseert ze dat op? De foto's zijn toch allemaal naar beneden gericht?
De politierechercheur zegt ook dat ze met de flits aandacht hebben willen vragen van iets dat overgevlogen is. Of dat ze juist geprobeerd hebben iets weg te jagen dat op hen afkwam. Ik kan maar aan 1 ding denken dat je uit de lucht wilt weg jagen: de gieren. Als dat zo is dan was K op de foto wsl niet meer in leven.
Hij zegt overigens ook niet dat het met zekerheid K is op de foto. Waarom houdt hij een slag om de arm? Als het gezicht zichtbaar zou zijn geweest maar afgedekt in beeld gebracht, was ze dan niet herkenbaar?
Erg he, bizarquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Oh brr, krijg er kippenvel van.
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 december 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]Welke is?
[..]
Wat dacht je van deze meneer, woont in de omgeving van Boquete en verblijft regelmatig periodes in de jungle. Dit had hij op een website staan, de site is inmiddels expired
Volgens berichten op boquete.ning was hij de 1e twee weken van april nergens te vinden en beantwoordde hij ook geen mails.en dit is er dan een die ermee te koop loopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
Precies.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dit is er dan een die ermee te koop loopt...
Vind ik niet. De combinatie van de flitsen en een geïmproviseerde vogelverjager maakt het plaatje helemaal af.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
S'Nachts gieren willen wegjagen met je telefoonflitser? Dat is wel heel erg vergezocht en onrealistisch.
Gieren vliegen niet in het donker. Ik denk dan eerder aan vleermuizenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Vind ik niet. De combinatie van de flitsen en een geïmproviseerde vogelverjager maakt het plaatje helemaal af.
Ook nog aan gedacht. Vampieren. De graaf van de mountain die 's nachts tevoorschijn komt en .. nou ja duik ik een andere keer in.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Gieren vliegen niet in het donker. Ik denk dan eerder aan vleermuizen
Wat dacht je hiervan![]()
http://www.techeblog.com/(...)t-discovered-in-peru
Ik blijf erbij dat bij het drama K en L derden zijn betrokken en dat de nachtfoto’s door die derden zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?
[..]Welke is?
[..]
Volgens berichten op boquete.ning was hij de 1e twee weken van april nergens te vinden en beantwoordde hij ook geen mails.Hm.. iemand die met God spreekt. Dat verklaart wel die enorme hoeveelheid mazzel bij zijn dwaalsporen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
Niet erg logisch dat het haar van K los hangt op de foto, knotje zou meer aannemelijk geweest zijn maar of het Lisanne is, daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef jackie12 het volgende:
Tis Lisanne op de foto.
Vraag aan alle vrouwen: Is het logisch dat het haar op de foto los hangt en niet in een staart/knotje zit?
Dwaalsporen uitzetten hoeft helemaal niet het geval te zijn. Ze kunnen tegen hun wil ergens gevangen gehouden zijn en de lichamen later in de rivier gegooid zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:27 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Hm.. iemand die met God spreekt. Dat verklaart wel die enorme hoeveelheid mazzel bij zijn dwaalsporen.
het zit ook nog in een soort van knot, aan de achterkant van haar hoofd gaat het haar omhoog. En vanaf voorhoofd naar achter. Zijkant hangen plukken los.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:32 schreef gynaika het volgende:
[..]
Niet erg logisch dat het haar van K los hangt op de foto, knotje zou meer aannemelijk geweest zijn maar of het Lisanne is, daar moet ik nog even over nadenken.
Toch niet volgens mij!! Het is op bijna dezelfde plek, maar dichter tegen de rotsen aan (dus lager, of dichter tegen de rotswand). Er zijn nu ook kleine lichte vlekjes te zien, dat was op de andere foto niet zo. Het lijken wel oplichtende ogen?! Ik krijg er de kriebels van. Zijn het ogen van slangen? Ogen van apen of ander beesten in de bomen? Zou de paniek en de plotselinge foto-regen kunnen verklaren.quote:Perico, dit is exact dezelfde foto als IMG_542. De andere hoek lijkt er te zijn doordat de foto van onderaf in beeld wordt gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |