abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:36:27 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147303496
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

En je zou juist zeggen dat van zonlicht het haar nog lichter wordt.
dat het bleekt bedoel je? Als ik via google fotos vergelijk, schijnt haar haar rood op als er zonlicht op valt.
pi_147303510
Stel dat minstens een van de twee nog leefde op de fotodag, dan moet diegene wel in de buurt van water geweest zijn toch? Anders sterf je dagen daarvoor al aan vochttekort. Dus was/waren diegene mobiel genoeg om naar een rivier te komen, wat een flink ongeluk minder aannemelijk maakt.
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:38:50 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147303550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef MeloD het volgende:
Stel dat minstens een van de twee nog leefde op de fotodag, dan moet diegene wel in de buurt van water geweest zijn toch? Anders sterf je dagen daarvoor al aan vochttekort. Dus was/waren diegene mobiel genoeg om naar een rivier te komen, wat een flink ongeluk minder aannemelijk maakt.
op twee van de nachtfotos is ook water te zien, op die met twee rode vlaggen heel duidelijk.
pi_147303687
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat het bleekt bedoel je? Als ik via google fotos vergelijk, schijnt haar haar rood op als er zonlicht op valt.
Ja, dat het blonder wordt. In de zomer wordt veel haar altijd lichter (als in blonder). Hmm... heb je gelijk in, maar vindt dat op deze foto wel héél rood (als in rossig) is. Maar het was ook nachtlicht en verlichting van de camera, misschien lijkt het daarom zo anders dan op de rest van de foto's.
Ik heb wel eens gehoord dat mijn zwart leek (ook op foto's in daglicht), terwijl het toch echt bruin was.
pi_147304029
[quote]19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o Welke is?

[..]

Wat dacht je van deze meneer, woont in de omgeving van Boquete en verblijft regelmatig periodes in de jungle. Dit had hij op een website staan, de site is inmiddels expired
Volgens berichten op boquete.ning was hij de 1e twee weken van april nergens te vinden en beantwoordde hij ook geen mails.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:04:24 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147304090
Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft, hoe rossig haar op de foto komt in het donker met flits.
pi_147304181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef MeloD het volgende:
Volgens mij was er in die dagen sprake van zware regenval, ze zouden regenwater opgevangen kunnen hebben
pi_147304302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 december 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Wat dacht je van deze meneer, woont in de omgeving van Boquete en verblijft regelmatig periodes in de jungle. Dit had hij op een website staan, de site is inmiddels expired
Volgens berichten op boquete.ning was hij de 1e twee weken van april nergens te vinden en beantwoordde hij ook geen mails.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel maar te zeggen dat het argument dat het zeer onwaarschijnlijk is om een of andere gek in de jungle tegen te komen nergens op gebaseerd is. Het tropisch bos aan de rand van een dorp/stadje is een ideale plek voor elk ongeregeld zooitje om te bivakkeren.
Oh brr, krijg er kippenvel van.
pi_147304494
Mijn haar:
pi_147304526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:59 schreef 11en30 het volgende:
De OvJ bij Eenvandaag zegt dat de nachtfoto's met rotsen, takken, bladeren op het eerste gezicht naar boven zijn gefotografeerd. Wat bedoelt ze daarmee en waar baseert ze dat op? De foto's zijn toch allemaal naar beneden gericht?

De politierechercheur zegt ook dat ze met de flits aandacht hebben willen vragen van iets dat overgevlogen is. Of dat ze juist geprobeerd hebben iets weg te jagen dat op hen afkwam. Ik kan maar aan 1 ding denken dat je uit de lucht wilt weg jagen: de gieren. Als dat zo is dan was K op de foto wsl niet meer in leven.
Hij zegt overigens ook niet dat het met zekerheid K is op de foto. Waarom houdt hij een slag om de arm? Als het gezicht zichtbaar zou zijn geweest maar afgedekt in beeld gebracht, was ze dan niet herkenbaar?
S'Nachts gieren willen wegjagen met je telefoonflitser? Dat is wel heel erg vergezocht en onrealistisch.
pi_147304710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oh brr, krijg er kippenvel van.
Erg he, bizar
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:33:31 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147304725
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:24 schreef MeloD het volgende:
Mijn haar:
[ afbeelding ]
ah kijk, dankjewel ook, nou dan zou ik zeggen dat het prima zou kunnen
pi_147304766
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:24 schreef MeloD het volgende:
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Dank je wel! :) Nu is het duidelijk.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:35:50 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147304784
quote:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 december 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
en dit is er dan een die ermee te koop loopt...
pi_147305068
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

en dit is er dan een die ermee te koop loopt...
Precies.

Er waren op 1 april 2014 ook twee grote klopjachten op voortvluchtige criminelen gaande in Boquete en omgeving.
Er werd gejaagd op de moordenaars van de journalist Monchi die dezelfde ochtend in David vermoord was en op de overvallers van een bedrijf in het centrum van Boquete, die middag.

Alle doorgaande wegen waren zeker geen optie voor vluchtende criminelen i.v.m. de grote klopjacht in de omgeving. Dus tijdelijk in de jungle bivakkeren is helemaal niet ver gezocht dan.

Ook niet ver gezocht naar mijn idee dat K&L verkeerde personen tegengekomen kunnen zijn tijdens hun wandeling.
pi_147305195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

S'Nachts gieren willen wegjagen met je telefoonflitser? Dat is wel heel erg vergezocht en onrealistisch.
Vind ik niet. De combinatie van de flitsen en een geïmproviseerde vogelverjager maakt het plaatje helemaal af.

http://www.chrelloumah.nl/kv-idee3/2010-gr6-vogelverschrikker.htm

[ Bericht 6% gewijzigd door 11en30 op 05-12-2014 13:00:22 ]
pi_147305346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Vind ik niet. De combinatie van de flitsen en een geïmproviseerde vogelverjager maakt het plaatje helemaal af.
Gieren vliegen niet in het donker. Ik denk dan eerder aan vleermuizen
Wat dacht je hiervan :X
http://www.techeblog.com/(...)t-discovered-in-peru

[ Bericht 19% gewijzigd door Grijzemassa op 05-12-2014 13:07:41 ]
pi_147305915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:00 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Gieren vliegen niet in het donker. Ik denk dan eerder aan vleermuizen
Wat dacht je hiervan :X
http://www.techeblog.com/(...)t-discovered-in-peru
Ook nog aan gedacht. Vampieren. De graaf van de mountain die 's nachts tevoorschijn komt en .. nou ja duik ik een andere keer in.

Gieren vliegen overdag naar het aas. Als het bezet is door hoger geplaatsten zoals leeuwen en mensen wachten ze tot wel 30 uur geduldig in de bomen op hun beurt. In een paar uur ruimen ze alles op, daarna wassen ze zich schoon in de rivier.
http://sluurman.reismee.n(...)rugerpark-de-gieren/
pi_147305998
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?
Ik blijf erbij dat bij het drama K en L derden zijn betrokken en dat de nachtfoto’s door die derden zijn gemaakt.
pi_147306002
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Hm.. iemand die met God spreekt. Dat verklaart wel die enorme hoeveelheid mazzel bij zijn dwaalsporen.
pi_147306147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef jackie12 het volgende:
Tis Lisanne op de foto.

Vraag aan alle vrouwen: Is het logisch dat het haar op de foto los hangt en niet in een staart/knotje zit?
Niet erg logisch dat het haar van K los hangt op de foto, knotje zou meer aannemelijk geweest zijn maar of het Lisanne is, daar moet ik nog even over nadenken.
pi_147306479
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:27 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Hm.. iemand die met God spreekt. Dat verklaart wel die enorme hoeveelheid mazzel bij zijn dwaalsporen.
Dwaalsporen uitzetten hoeft helemaal niet het geval te zijn. Ze kunnen tegen hun wil ergens gevangen gehouden zijn en de lichamen later in de rivier gegooid zijn.

Zo iemand zou er ook geen moeite mee hebben om ze hun spullen bij zich te laten houden en de telefoons en camera achteraf te manipuleren. Hij kent het gebied als geen ander, weet precies waar wel en geen telefoon bereik is. Hij woont er zelf.

Ik zeg niet dat ik dit het meest geloofwaardige scenario vind maar toch...
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:46:37 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147306523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:32 schreef gynaika het volgende:

[..]

Niet erg logisch dat het haar van K los hangt op de foto, knotje zou meer aannemelijk geweest zijn maar of het Lisanne is, daar moet ik nog even over nadenken.
het zit ook nog in een soort van knot, aan de achterkant van haar hoofd gaat het haar omhoog. En vanaf voorhoofd naar achter. Zijkant hangen plukken los.
pi_147306530
quote:
Perico, dit is exact dezelfde foto als IMG_542. De andere hoek lijkt er te zijn doordat de foto van onderaf in beeld wordt gebracht.
Toch niet volgens mij!! Het is op bijna dezelfde plek, maar dichter tegen de rotsen aan (dus lager, of dichter tegen de rotswand). Er zijn nu ook kleine lichte vlekjes te zien, dat was op de andere foto niet zo. Het lijken wel oplichtende ogen?! Ik krijg er de kriebels van. Zijn het ogen van slangen? Ogen van apen of ander beesten in de bomen? Zou de paniek en de plotselinge foto-regen kunnen verklaren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')