"Drogeermiddel" kan natuurlijk ook gewoon iemands medicijn (op recept) zijn, maar dan een hogere dosis.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat die drugsfeestjes op de Mirador (lijkt me een prima plek om te gaan trippen met een stel maten) ook op dinsdagmiddag 1 april 2013 2014 plaatsvonden??
"Drogeermiddel"... het is Panama, geen India of Thailand.
Misschien lach ik omdat ik op 2700 meter woon inderdaad, maar kom op, zelfs voor Europa (Alpen, Pyreneeen en Kaukasus) is 2100 meter geen "hooggebergte". Heb op 1900 meter tot mijn knieen in de sneeuw gestaan in de Pyreneeen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:26 schreef Perico het volgende:
De Paperboy of the Mountain, PM, heeft wel een foto dat het een gezellige kampvuurplek is, die Mirador, met flessen drank, versierd met wat van Henry's ceniza..
Toch denk ik niet dat een hotel in de Alpen in pakweg Briancon adverteert met een "pleasant afternoon hike" als je tot zo'n 2100 meter hoogte geraakt. Serieus hooggebergte. Ook al lachen ze daar in Zuid-Amerika om, in La Paz en Quito.
Tuurlijk, maar als je uitgaat van "de meiden zijn de verkeerde tegengekomen", dan moet die crimineel dat wel bij zich hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
"Drogeermiddel" kan natuurlijk ook gewoon iemands medicijn (op recept) zijn, maar dan een hogere dosis.
GHB, diazepinnetjes. Het is niet heeeeeel lastig iemand plat te krijgen.
Nee, daar geloof ik ook niet in hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je uitgaat van "de meiden zijn de verkeerde tegengekomen", dan moet die crimineel dat wel bij zich hebben.
Midden in de focking jungle.
Hier in Latijns-Amerika is scopolamine het meest gangbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik ook niet in hoor.
Maar je deed net het heel moeilijk was om iemand plat te krijgen. Wilde daar alleen even (een beetje offtopic) op reageren.
Een van de bekende "(date) rape drugs".quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Latijns-Amerika is scopolamine het meest gangbaar.
Reukloos, geurloos, smaakloos en kleurloos. Heb het vermoedelijk ooit toegediend gekregen, maar dat verhaal heb ik al 2000 keer verteld ("Drugs, but not funny" in mijn fobo).
Kans lijkt me klein, zeker gezien het feit dat Kris en Lisanne vermoedelijk op 8 april (na 6,5 dag) nog "vrolijk" leefden...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:42 schreef El_Matador het volgende:
Misschien lach ik omdat ik op 2700 meter woon inderdaad, maar kom op, zelfs voor Europa (Alpen, Pyreneeen en Kaukasus) is 2100 meter geen "hooggebergte".
dat eerste, geen idee, t zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat die drugsfeestjes op de Mirador (lijkt me een prima plek om te gaan trippen met een stel maten) ook op dinsdagmiddag 1 april 2013 2014 plaatsvonden??
"Drogeermiddel"... het is Panama, geen India of Thailand.
Maar om de Limburgse gidsen hangt dan ook geen aureool, waardoor ze liederlijke onzin kunnen beweren, die dan een oceaan verderop als waardevol oordeel wordt beoordeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:55 schreef Perico het volgende:
[..]Maar toch, voor stadse poldermeiden.. als ik als onbeduidende gids van de Dutch Mountains een tocht doe met een paar honderd hoogtemeters en mensen zijn het niet gewend, is het hier al een aanslag van jewelste en zullen ze het (vrij naar Martijn F.) "helemaal niet leuk vinden".
Of een afkorting -- vrij naar Peter de Vries -- van mij wensen. Toch vond de Professor of the Mountain een klim naar de top van Baru op 3500 meter een prima idee, voor mensen die feitelijk niets gewend zijn.
De reden waarom ik het opvoer is, omdat je ter plekke hier makkelijk in meegaat, maar als het sec even stript, vraag je best wel gevorderde dingen van meiden die er sowieso waren om te werken.
Een zorgeloze excursie is dan naar die koffieplantages, of langs de trappen en houten relingen naar de verborgen watervallen, of twee uurtjes rondom Boquete, in het dal. Deze tocht en Baru al helemaal, is gewoon wat extremer. Mensen haken hier in Zuid-Limburg al voor veel en veel minder geaccidenteerd terrein af.
We hebben geen fotobewijs in ieder geval. En Kris en Lisanne lijken voor, op en na de Mirador hetzelfde, samen, niet in gezelschap van anderen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat eerste, geen idee, t zou kunnen.
Dat zeg ik ook niet en ja, je hebt mensen die vrijwillig ketamine (een paardenverdovingsmiddel) nemen, maar kom op, hoe groot is die kans op een mooie dinsdag in april?quote:Dat tweede, men heeft er vee rondlopen dus ook verdovingsspul etc. Ga nou niet doen alsof ze dat daar niet hebben.
dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.quote:Op vrijdag 5 december 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je uitgaat van "de meiden zijn de verkeerde tegengekomen", dan moet die crimineel dat wel bij zich hebben.
Midden in de focking jungle.
De jungle waar Kris en Lisanne verdwenen is extreem dunbevolkt. Er woont vrijwel niemand daar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.
jij hebt het tot 2 x toe over een focking jungle en ook hoe groot de kans is dat daar iemand rondloopt met een fles drogeerspul. En vrijwillig lijkt me ook niet nee maar het kan best toegediend zijn. Ook daar.En als ze op iets zijn gestuit zijn is het logisch dat er tot dan toe niks van te zien is op fotos. En daarna ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben geen fotobewijs in ieder geval. En Kris en Lisanne lijken voor, op en na de Mirador hetzelfde, samen, niet in gezelschap van anderen.
[..]
Dat zeg ik ook niet en ja, je hebt mensen die vrijwillig ketamine (een paardenverdovingsmiddel) nemen, maar kom op, hoe groot is die kans op een mooie dinsdag in april?
Jep, is daar iets aan veranderd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hebt het tot 2 x toe over een focking jungle en ook hoe groot de kans is dat daar iemand rondloopt met een fles drogeerspul.
Onder dwang, dus meer criminelen, een groepje. Dat kan altijd.quote:En vrijwillig lijkt me ook niet nee maar het kan best toegediend zijn. Ook daar.En als ze op iets zijn gestuit zijn is het logisch dat er tot dan toe niks van te zien is op fotos. En daarna ook.
nou, ik zit een beetje klem met het mooie haar van kris na zoveel dagen jungle. Dat ziet er schoon en gekamd uit. Niet vet en slierterig. Na 8 dagen jungle....apart.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De jungle waar Kris en Lisanne verdwenen is extreem dunbevolkt. Er woont vrijwel niemand daar.
Ophalen kan en heb ik ook geopperd; dat de billboards van hun vermiste dochters ineens een uithangbord voor criminelen werd.
De foto van het "samenzijn" in die rare nacht debunket mijn idee voor een groot deel.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken, omdat ik een verdwaling alleen mogelijk achtte indien ze elkaar kwijt waren en een "ontsnapactie" ook alleen aan Lisanne toeschreef...
Die nachtfoto??quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, ik zit een beetje klem met het mooie haar van kris na zoveel dagen jungle. Dat ziet er schoon en gekamd uit. Niet vet en slierterig. Na 8 dagen jungle....apart.
wie zegt dat ze daar nog leven?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, is daar iets aan veranderd?
[..]
Onder dwang, dus meer criminelen, een groepje. Dat kan altijd.
Dat moet dus na 1 april 14:00 en voor 8 april 01:29 gebeurd zijn??
Hoe komen de dames dan levend in die fatale nacht?
Hoe kunnen ze anders die foto's nemen?quote:
Zelfcensuur, bryn/JustinCase, zo "ken" ik je niet...quote:
Je onverbloemde liefde naar hem op WS hier op FOK! geuit in combinatie met je soms onbegrijpelijke retoriek hier deed me vermoeden dat jullie een en dezelfde persoon waren.quote:
het zou mij niet lukken om mijn haar dan zo mooi gekamd eruit te laten zien, maar wie seet bij haar welquote:Op vrijdag 5 december 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nachtfoto??
Nah, dat kan van alles zijn. Ze kunnen zich op 7 april in de rivier gewassen hebben.
Prima, maar waarom zouden ze zich niet op 7 april in de rivier gewassen kunnen hebben?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zou mij niet lukken om mijn haar dan zo mooi gekamd eruit te laten zien, maar wie seet bij haar wel
we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders die foto's nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |