abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147299625
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je dat die drugsfeestjes op de Mirador (lijkt me een prima plek om te gaan trippen met een stel maten) ook op dinsdagmiddag 1 april 2013 2014 plaatsvonden??

"Drogeermiddel"... het is Panama, geen India of Thailand. :*
"Drogeermiddel" kan natuurlijk ook gewoon iemands medicijn (op recept) zijn, maar dan een hogere dosis.
GHB, diazepinnetjes. Het is niet heeeeeel lastig iemand plat te krijgen.
pi_147299627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:26 schreef Perico het volgende:
De Paperboy of the Mountain, PM, heeft wel een foto dat het een gezellige kampvuurplek is, die Mirador, met flessen drank, versierd met wat van Henry's ceniza..

Toch denk ik niet dat een hotel in de Alpen in pakweg Briancon adverteert met een "pleasant afternoon hike" als je tot zo'n 2100 meter hoogte geraakt. Serieus hooggebergte. Ook al lachen ze daar in Zuid-Amerika om, in La Paz en Quito.
Misschien lach ik omdat ik op 2700 meter woon inderdaad, maar kom op, zelfs voor Europa (Alpen, Pyreneeen en Kaukasus) is 2100 meter geen "hooggebergte". Heb op 1900 meter tot mijn knieen in de sneeuw gestaan in de Pyreneeen.

Dat de Mirador een samenkomstpunt is, wil nog niet zeggen dat er ook mensen waren op dinsdagmiddag 1 april...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147299628
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

"Drogeermiddel" kan natuurlijk ook gewoon iemands medicijn (op recept) zijn, maar dan een hogere dosis.
GHB, diazepinnetjes. Het is niet heeeeeel lastig iemand plat te krijgen.
Tuurlijk, maar als je uitgaat van "de meiden zijn de verkeerde tegengekomen", dan moet die crimineel dat wel bij zich hebben.

Midden in de focking jungle.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147299631
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je uitgaat van "de meiden zijn de verkeerde tegengekomen", dan moet die crimineel dat wel bij zich hebben.

Nee, daar geloof ik ook niet in hoor.
Maar je deed net het heel moeilijk was om iemand plat te krijgen. Wilde daar alleen even (een beetje offtopic) op reageren. O+
pi_147299634
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, daar geloof ik ook niet in hoor.
Maar je deed net het heel moeilijk was om iemand plat te krijgen. Wilde daar alleen even (een beetje offtopic) op reageren. O+
Hier in Latijns-Amerika is scopolamine het meest gangbaar.

Reukloos, geurloos, smaakloos en kleurloos. Heb het vermoedelijk ooit toegediend gekregen, maar dat verhaal heb ik al 2000 keer verteld ("Drugs, but not funny" in mijn fobo).

Kans lijkt me klein, zeker gezien het feit dat Kris en Lisanne vermoedelijk op 8 april (na 6,5 dag) nog "vrolijk" leefden...

pi_147299641
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier in Latijns-Amerika is scopolamine het meest gangbaar.

Reukloos, geurloos, smaakloos en kleurloos. Heb het vermoedelijk ooit toegediend gekregen, maar dat verhaal heb ik al 2000 keer verteld ("Drugs, but not funny" in mijn fobo).

Kans lijkt me klein, zeker gezien het feit dat Kris en Lisanne vermoedelijk op 8 april (na 6,5 dag) nog "vrolijk" leefden...
Een van de bekende "(date) rape drugs".

Voor mij lijkt te kans ook te klein om er verder aandacht aan te besteden. :)
  vrijdag 5 december 2014 @ 05:55:15 #232
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147299643
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:42 schreef El_Matador het volgende:
Misschien lach ik omdat ik op 2700 meter woon inderdaad, maar kom op, zelfs voor Europa (Alpen, Pyreneeen en Kaukasus) is 2100 meter geen "hooggebergte".
:) Maar toch, voor stadse poldermeiden.. als ik als onbeduidende gids van de Dutch Mountains een tocht doe met een paar honderd hoogtemeters en mensen zijn het niet gewend, is het hier al een aanslag van jewelste en zullen ze het (vrij naar Martijn F.) "helemaal niet leuk vinden".

Of een afkorting -- vrij naar Peter de Vries -- van mij wensen. Toch vond de Professor of the Mountain een klim naar de top van Baru op 3500 meter een prima idee, voor mensen die feitelijk niets gewend zijn.

De reden waarom ik het opvoer is, omdat je ter plekke hier makkelijk in meegaat, maar als het sec even stript, vraag je best wel gevorderde dingen van meiden die er sowieso waren om te werken.

Een zorgeloze excursie is dan naar die koffieplantages, of langs de trappen en houten relingen naar de verborgen watervallen, of twee uurtjes rondom Boquete, in het dal. Deze tocht en Baru al helemaal, is gewoon wat extremer. Mensen haken hier in Zuid-Limburg al voor veel en veel minder geaccidenteerd terrein af.
  vrijdag 5 december 2014 @ 06:03:50 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299651
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je dat die drugsfeestjes op de Mirador (lijkt me een prima plek om te gaan trippen met een stel maten) ook op dinsdagmiddag 1 april 2013 2014 plaatsvonden??

"Drogeermiddel"... het is Panama, geen India of Thailand. :*
dat eerste, geen idee, t zou kunnen.

Dat tweede, men heeft er vee rondlopen dus ook verdovingsspul etc. Ga nou niet doen alsof ze dat daar niet hebben.
pi_147299652
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:55 schreef Perico het volgende:

[..]

:) Maar toch, voor stadse poldermeiden.. als ik als onbeduidende gids van de Dutch Mountains een tocht doe met een paar honderd hoogtemeters en mensen zijn het niet gewend, is het hier al een aanslag van jewelste en zullen ze het (vrij naar Martijn F.) "helemaal niet leuk vinden".

Of een afkorting -- vrij naar Peter de Vries -- van mij wensen. Toch vond de Professor of the Mountain een klim naar de top van Baru op 3500 meter een prima idee, voor mensen die feitelijk niets gewend zijn.

De reden waarom ik het opvoer is, omdat je ter plekke hier makkelijk in meegaat, maar als het sec even stript, vraag je best wel gevorderde dingen van meiden die er sowieso waren om te werken.

Een zorgeloze excursie is dan naar die koffieplantages, of langs de trappen en houten relingen naar de verborgen watervallen, of twee uurtjes rondom Boquete, in het dal. Deze tocht en Baru al helemaal, is gewoon wat extremer. Mensen haken hier in Zuid-Limburg al voor veel en veel minder geaccidenteerd terrein af.
Maar om de Limburgse gidsen hangt dan ook geen aureool, waardoor ze liederlijke onzin kunnen beweren, die dan een oceaan verderop als waardevol oordeel wordt beoordeeld.
pi_147299656
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat eerste, geen idee, t zou kunnen.
We hebben geen fotobewijs in ieder geval. En Kris en Lisanne lijken voor, op en na de Mirador hetzelfde, samen, niet in gezelschap van anderen.

quote:
Dat tweede, men heeft er vee rondlopen dus ook verdovingsspul etc. Ga nou niet doen alsof ze dat daar niet hebben.
Dat zeg ik ook niet en ja, je hebt mensen die vrijwillig ketamine (een paardenverdovingsmiddel) nemen, maar kom op, hoe groot is die kans op een mooie dinsdag in april?

vrijdag 5 december 2014 @ 06:08:00 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299658
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 december 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.
pi_147299661
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.
De jungle waar Kris en Lisanne verdwenen is extreem dunbevolkt. Er woont vrijwel niemand daar.

Ophalen kan en heb ik ook geopperd; dat de billboards van hun vermiste dochters ineens een uithangbord voor criminelen werd.

De foto van het "samenzijn" in die rare nacht debunket mijn idee voor een groot deel.

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken, omdat ik een verdwaling alleen mogelijk achtte indien ze elkaar kwijt waren en een "ontsnapactie" ook alleen aan Lisanne toeschreef...

vrijdag 5 december 2014 @ 06:11:16 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299662
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben geen fotobewijs in ieder geval. En Kris en Lisanne lijken voor, op en na de Mirador hetzelfde, samen, niet in gezelschap van anderen.

[..]

Dat zeg ik ook niet en ja, je hebt mensen die vrijwillig ketamine (een paardenverdovingsmiddel) nemen, maar kom op, hoe groot is die kans op een mooie dinsdag in april?
jij hebt het tot 2 x toe over een focking jungle en ook hoe groot de kans is dat daar iemand rondloopt met een fles drogeerspul. En vrijwillig lijkt me ook niet nee maar het kan best toegediend zijn. Ook daar.En als ze op iets zijn gestuit zijn is het logisch dat er tot dan toe niks van te zien is op fotos. En daarna ook.
pi_147299665
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

jij hebt het tot 2 x toe over een focking jungle en ook hoe groot de kans is dat daar iemand rondloopt met een fles drogeerspul.
Jep, is daar iets aan veranderd?

quote:
En vrijwillig lijkt me ook niet nee maar het kan best toegediend zijn. Ook daar.En als ze op iets zijn gestuit zijn is het logisch dat er tot dan toe niks van te zien is op fotos. En daarna ook.
Onder dwang, dus meer criminelen, een groepje. Dat kan altijd.

Dat moet dus na 1 april 14:00 en voor 8 april 01:29 gebeurd zijn??

Hoe komen de dames dan levend in die fatale nacht?

vrijdag 5 december 2014 @ 06:14:21 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299667
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De jungle waar Kris en Lisanne verdwenen is extreem dunbevolkt. Er woont vrijwel niemand daar.

Ophalen kan en heb ik ook geopperd; dat de billboards van hun vermiste dochters ineens een uithangbord voor criminelen werd.

De foto van het "samenzijn" in die rare nacht debunket mijn idee voor een groot deel.

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken, omdat ik een verdwaling alleen mogelijk achtte indien ze elkaar kwijt waren en een "ontsnapactie" ook alleen aan Lisanne toeschreef...
nou, ik zit een beetje klem met het mooie haar van kris na zoveel dagen jungle. Dat ziet er schoon en gekamd uit. Niet vet en slierterig. Na 8 dagen jungle....apart.
pi_147299669
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, ik zit een beetje klem met het mooie haar van kris na zoveel dagen jungle. Dat ziet er schoon en gekamd uit. Niet vet en slierterig. Na 8 dagen jungle....apart.
Die nachtfoto??

Nah, dat kan van alles zijn. Ze kunnen zich op 7 april in de rivier gewassen hebben.

vrijdag 5 december 2014 @ 06:16:36 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299672
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jep, is daar iets aan veranderd?

[..]

Onder dwang, dus meer criminelen, een groepje. Dat kan altijd.

Dat moet dus na 1 april 14:00 en voor 8 april 01:29 gebeurd zijn??

Hoe komen de dames dan levend in die fatale nacht?
wie zegt dat ze daar nog leven?
pi_147299674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie zegt dat ze daar nog leven?
Hoe kunnen ze anders die foto's nemen? :D

pi_147299686

[ Bericht 100% gewijzigd door JustinCase op 05-12-2014 06:26:13 (te flauw, hoewel 100% terecht) ]
pi_147299710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:22 schreef JustinCase het volgende:

Zelfcensuur, bryn/JustinCase, zo "ken" ik je niet... :D

pi_147299714
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfcensuur, bryn/
:?
quote:
JustinCase, zo "ken" ik je niet... :D
_O-
pi_147299718
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef JustinCase het volgende:

[..]

_O-
Je onverbloemde liefde naar hem op WS hier op FOK! geuit in combinatie met je soms onbegrijpelijke retoriek hier deed me vermoeden dat jullie een en dezelfde persoon waren.

Zo niet, dan jammer. :*

vrijdag 5 december 2014 @ 06:39:24 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299726
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die nachtfoto??

Nah, dat kan van alles zijn. Ze kunnen zich op 7 april in de rivier gewassen hebben.
het zou mij niet lukken om mijn haar dan zo mooi gekamd eruit te laten zien, maar wie seet bij haar wel
pi_147299731
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou mij niet lukken om mijn haar dan zo mooi gekamd eruit te laten zien, maar wie seet bij haar wel
Prima, maar waarom zouden ze zich niet op 7 april in de rivier gewassen kunnen hebben?

vrijdag 5 december 2014 @ 06:40:58 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299732
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze anders die foto's nemen? :D
we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')