Nee, maar wie dan??quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?
als ze toen nog leefden zou dat kunnen, maar zulk mooi haar... Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, maar waarom zouden ze zich niet op 7 april in de rivier gewassen kunnen hebben?
De vermoedens vliegen me om de oren hierzo. Die Bryn liet/laat daar een verfrissend geluid horen, waar ik één (zegge en schrijve één) positieve opmerking over maakte. Meer niet, want er waren ook zwakkere posts. Gottogot, en dan nog de twee enorm verschillende schrijfstijlen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je onverbloemde liefde naar hem op WS hier op FOK! geuit in combinatie met je soms onbegrijpelijke retoriek hier deed me vermoeden dat jullie een en dezelfde persoon waren.
Zo niet, dan jammer.
Dus al dagen dood is "zulk mooi haar" geen probleem, maar de dag ervoor in de rivier gewassen is ineens raar?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze toen nog leefden zou dat kunnen, maar zulk mooi haar... Ik weet het niet.
Zonde, en onnodig.quote:
Denk je?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Onnodig, ik wou dat het waar was.
mja dagen dood, dat zeg ik niet. En ook niet of het dan raar zou zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus al dagen dood is "zulk mooi haar" geen probleem, maar de dag ervoor in de rivier gewassen is ineens raar?
het ging om 77 "signal checks".quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De vraag vice versa : is de pin de eerste dagen wel goed ingevoerd of ook helemaal niet nodig omdat de dingen die gedaan zijn ook met een vergrendeld scherm gebeurd kunnen zijn?!
Kan ook dat ze vrijwillig in een hut of finca verbleven, schuilend voor het noodweer. Dat ze (of hun spullen) daar gevonden zijn. Door good guys of door bad guys. Waren ze op dat moment nog levend of al overleden? Dat zijn meteen al weer een compleet kwartet aan mogelijkheden om scenario's op te schrijven. Wie de spullen aantrof zat er misschien niet op te wachten om met de verdwijning in verband gebracht te worden en heeft alles in/bij de rivier gedumpt, in de hoop dat die het ver weg zou transporteren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.
Op een finca is vast wel ergens een fles shampoo te vinden. In de hut waar telemetro filmde stond ook van alles.quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
mja dagen dood, dat zeg ik niet. En ook niet of het dan raar zou zijn.
Wat ik wel zeg is dat ik klem zit met dat schone haar en dat wassen in de rivier bij haar haar misschien zulk resultaat oplevert. Lijkt me wel dat ze dan ook een kam had.
oh echt? Haha, nou dan kan dat dus ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Op een finca is vast wel ergens een fles shampoo te vinden. In de hut waar telemetro filmde stond ook van alles.
quote:Ik bedoel door Plinio en Feliciano die zogenaamd de hele trail hebben gelopen
Naar het oosten loopt de officiële Pianista Trail?quote:Plinio niet? Feliciano wel. Maar de trail loopt niet daar waar de meiden waren, maar naar het oosten, langs de route die SINAPROC heeft gezocht. De meiden lijken de snelste weg naar beneden genomen te hebben vanaf de paddocks, dus naar de rivier, niet naar ‘rechts’ (het oosten), het pad volgend.
Vls Feliciano (Video AFK) waren ze niet tot bij de tweede quebrada gekomen, hij had geen sporen gevonden ( ook waren er geen foto's gemaakt) .quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:55 schreef Lutalo het volgende:
[..]
[..]
Naar het oosten loopt de officiële Pianista Trail?
Dat lijkt niet te kloppen met de kaarten.
Die snelste weg die dan genomen is, is dat wel een pad of is dat langs een rivier(tje)?
Misschien was het gezicht te aangetast voor herkenning?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:59 schreef 11en30 het volgende:
De OvJ bij Eenvandaag zegt dat de nachtfoto's met rotsen, takken, bladeren op het eerste gezicht naar boven zijn gefotografeerd. Wat bedoelt ze daarmee en waar baseert ze dat op? De foto's zijn toch allemaal naar beneden gericht?
De politierechercheur zegt ook dat ze met de flits aandacht hebben willen vragen van iets dat overgevlogen is. Of dat ze juist geprobeerd hebben iets weg te jagen dat op hen afkwam. Ik kan maar aan 1 ding denken dat je uit de lucht wilt weg jagen: de gieren. Als dat zo is dan was K op de foto wsl niet meer in leven.
Hij zegt overigens ook niet dat het met zekerheid K is op de foto. Waarom houdt hij een slag om de arm? Als het gezicht zichtbaar zou zijn geweest maar afgedekt in beeld gebracht, was ze dan niet herkenbaar?
Ik vind wel dat op deze nachttfoto de haarbos meer een rossige gloed heeft dan Kris op andere foto's heeft (vind het daar meer richting blond gaan met een rossige gloed).quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien was het gezicht te aangetast voor herkenning?
Benieuwd ook wie het anders zou moeten zijn.
ja, eens. Van alle foto's van de hike heeft die ophone foto nog het meest een rossige kleur.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:06 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik vind wel dat op deze nachttfoto de haarbos meer een rossige gloed heeft dan Kris op andere foto's heeft (vind het daar meer richting blond gaan met een rossige gloed).
En je zou juist zeggen dat van zonlicht het haar nog lichter wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, eens. Van alle foto's van de hike heeft die ophone foto nog het meest een rossige kleur.
O.b.v. de foto's tijdens de tocht heeft Kris haar haar afwisselend vast en los gedragen. Lisanne is alleen met haar haren los op de foto gefotografeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef jackie12 het volgende:
Tis Lisanne op de foto.
Vraag aan alle vrouwen: Is het logisch dat het haar op de foto los hangt en niet in een staart/knotje zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |