abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147299736
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

we hebben het toch o er de serie nachtfotos? Die hoeven ze toch niet zelf genomen te hebben?
Nee, maar wie dan??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 december 2014 @ 06:41:48 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299737
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prima, maar waarom zouden ze zich niet op 7 april in de rivier gewassen kunnen hebben?
als ze toen nog leefden zou dat kunnen, maar zulk mooi haar... Ik weet het niet.
pi_147299738
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je onverbloemde liefde naar hem op WS hier op FOK! geuit in combinatie met je soms onbegrijpelijke retoriek hier deed me vermoeden dat jullie een en dezelfde persoon waren.

Zo niet, dan jammer. :*
De vermoedens vliegen me om de oren hierzo. Die Bryn liet/laat daar een verfrissend geluid horen, waar ik één (zegge en schrijve één) positieve opmerking over maakte. Meer niet, want er waren ook zwakkere posts. Gottogot, en dan nog de twee enorm verschillende schrijfstijlen...

Maar het doldraaien op bezopen vermoedens is weer eens pijnlijk duidelijk geworden.
  vrijdag 5 december 2014 @ 06:42:37 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299740
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar wie dan??
ja als we dat wisten!
pi_147299742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

als ze toen nog leefden zou dat kunnen, maar zulk mooi haar... Ik weet het niet.
Dus al dagen dood is "zulk mooi haar" geen probleem, maar de dag ervoor in de rivier gewassen is ineens raar?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147299745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:42 schreef JustinCase het volgende:
bezopen vermoedens
Zonde, en onnodig.

pi_147299771
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zonde, en onnodig.
Onnodig, ik wou dat het waar was.
pi_147299773
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Onnodig, ik wou dat het waar was.
Denk je?

vrijdag 5 december 2014 @ 07:05:46 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299816
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus al dagen dood is "zulk mooi haar" geen probleem, maar de dag ervoor in de rivier gewassen is ineens raar?
mja dagen dood, dat zeg ik niet. En ook niet of het dan raar zou zijn.
Wat ik wel zeg is dat ik klem zit met dat schone haar en dat wassen in de rivier bij haar haar misschien zulk resultaat oplevert. Lijkt me wel dat ze dan ook een kam had.
pi_147300658
Wie hebben nu allemaal dat NFI rapport?

De ouders, beide paren.
EenVandaag (wie heeft er daar toegang toe?)
Steffens
Daphne
En nog meer mensen.

Kunnen wij dat rapport niet op de een of andere manier krijgen?
Make my day!
pi_147301066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De vraag vice versa : is de pin de eerste dagen wel goed ingevoerd of ook helemaal niet nodig omdat de dingen die gedaan zijn ook met een vergrendeld scherm gebeurd kunnen zijn?!
het ging om 77 "signal checks".

Dwz. je 'haalt' de telefoon "uit" de zwarte standby schermstand, door het standby knopje even in te drukken, het standbyscherm licht op, je ziet de signaalstreepjes. Je logt daarmee nog niet in. Telefoon blijft in standby stand. Hier zijn geen inlogPIN- en geen simPIN code voor nodig.
pi_147301126
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 06:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat hoeft toch helemaal niet, wat ik al zei, vastgezet in een gebouw of vastgebonden aan een boom whatever en het hebben opgehaald. Er zijn daar toch ook fincas etc in de focking jungle.
Kan ook dat ze vrijwillig in een hut of finca verbleven, schuilend voor het noodweer. Dat ze (of hun spullen) daar gevonden zijn. Door good guys of door bad guys. Waren ze op dat moment nog levend of al overleden? Dat zijn meteen al weer een compleet kwartet aan mogelijkheden om scenario's op te schrijven. Wie de spullen aantrof zat er misschien niet op te wachten om met de verdwijning in verband gebracht te worden en heeft alles in/bij de rivier gedumpt, in de hoop dat die het ver weg zou transporteren.
pi_147301153
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

mja dagen dood, dat zeg ik niet. En ook niet of het dan raar zou zijn.
Wat ik wel zeg is dat ik klem zit met dat schone haar en dat wassen in de rivier bij haar haar misschien zulk resultaat oplevert. Lijkt me wel dat ze dan ook een kam had.
Op een finca is vast wel ergens een fles shampoo te vinden. In de hut waar telemetro filmde stond ook van alles.
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:50:16 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147301318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:38 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Op een finca is vast wel ergens een fles shampoo te vinden. In de hut waar telemetro filmde stond ook van alles.
oh echt? Haha, nou dan kan dat dus ook.
pi_147301405
quote:
Ik bedoel door Plinio en Feliciano die zogenaamd de hele trail hebben gelopen
quote:
Plinio niet? Feliciano wel. Maar de trail loopt niet daar waar de meiden waren, maar naar het oosten, langs de route die SINAPROC heeft gezocht. De meiden lijken de snelste weg naar beneden genomen te hebben vanaf de paddocks, dus naar de rivier, niet naar ‘rechts’ (het oosten), het pad volgend.
Naar het oosten loopt de officiële Pianista Trail?
Dat lijkt niet te kloppen met de kaarten.
Die snelste weg die dan genomen is, is dat wel een pad of is dat langs een rivier(tje)?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147301476
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:55 schreef Lutalo het volgende:

[..]

[..]

Naar het oosten loopt de officiële Pianista Trail?
Dat lijkt niet te kloppen met de kaarten.
Die snelste weg die dan genomen is, is dat wel een pad of is dat langs een rivier(tje)?
Vls Feliciano (Video AFK) waren ze niet tot bij de tweede quebrada gekomen, hij had geen sporen gevonden ( ook waren er geen foto's gemaakt) .
Is Sinaproc wel/niet op zijn bevindingen ingegaan ivm hun zoekroutes?
pi_147301478
De OvJ bij Eenvandaag zegt dat de nachtfoto's met rotsen, takken, bladeren op het eerste gezicht naar boven zijn gefotografeerd. Wat bedoelt ze daarmee en waar baseert ze dat op? De foto's zijn toch allemaal naar beneden gericht?

De politierechercheur zegt ook dat ze met de flits aandacht hebben willen vragen van iets dat overgevlogen is. Of dat ze juist geprobeerd hebben iets weg te jagen dat op hen afkwam. Ik kan maar aan 1 ding denken dat je uit de lucht wilt weg jagen: de gieren. Als dat zo is dan was K op de foto wsl niet meer in leven.
Hij zegt overigens ook niet dat het met zekerheid K is op de foto. Waarom houdt hij een slag om de arm? Als het gezicht zichtbaar zou zijn geweest maar afgedekt in beeld gebracht, was ze dan niet herkenbaar?
pi_147301503
@11en30 Misschien baseert de OvJ dat op de rest van de foto's?
Misschien slag om de arm omdat hij dat zo gewend is? Geen gezicht te zien 'dus'niet 100% zeker?
pi_147301535
Ik ben het gezwets en de misinformatie een beetje beu. Dat is ons terrein, niet dat van politie en OM.

[ Bericht 50% gewijzigd door 11en30 op 05-12-2014 10:10:42 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:12:47 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147301748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:59 schreef 11en30 het volgende:
De OvJ bij Eenvandaag zegt dat de nachtfoto's met rotsen, takken, bladeren op het eerste gezicht naar boven zijn gefotografeerd. Wat bedoelt ze daarmee en waar baseert ze dat op? De foto's zijn toch allemaal naar beneden gericht?

De politierechercheur zegt ook dat ze met de flits aandacht hebben willen vragen van iets dat overgevlogen is. Of dat ze juist geprobeerd hebben iets weg te jagen dat op hen afkwam. Ik kan maar aan 1 ding denken dat je uit de lucht wilt weg jagen: de gieren. Als dat zo is dan was K op de foto wsl niet meer in leven.
Hij zegt overigens ook niet dat het met zekerheid K is op de foto. Waarom houdt hij een slag om de arm? Als het gezicht zichtbaar zou zijn geweest maar afgedekt in beeld gebracht, was ze dan niet herkenbaar?
Misschien was het gezicht te aangetast voor herkenning?

Benieuwd ook wie het anders zou moeten zijn.
pi_147302801
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien was het gezicht te aangetast voor herkenning?

Benieuwd ook wie het anders zou moeten zijn.
Ik vind wel dat op deze nachttfoto de haarbos meer een rossige gloed heeft dan Kris op andere foto's heeft (vind het daar meer richting blond gaan met een rossige gloed).
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:15:57 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147303010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:06 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik vind wel dat op deze nachttfoto de haarbos meer een rossige gloed heeft dan Kris op andere foto's heeft (vind het daar meer richting blond gaan met een rossige gloed).
ja, eens. Van alle foto's van de hike heeft die ophone foto nog het meest een rossige kleur.
pi_147303055
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, eens. Van alle foto's van de hike heeft die ophone foto nog het meest een rossige kleur.
En je zou juist zeggen dat van zonlicht het haar nog lichter wordt.
pi_147303064
Tis Lisanne op de foto.

Vraag aan alle vrouwen: Is het logisch dat het haar op de foto los hangt en niet in een staart/knotje zit?

[ Bericht 37% gewijzigd door jackie12 op 05-12-2014 11:26:58 ]
pi_147303336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef jackie12 het volgende:
Tis Lisanne op de foto.

Vraag aan alle vrouwen: Is het logisch dat het haar op de foto los hangt en niet in een staart/knotje zit?
O.b.v. de foto's tijdens de tocht heeft Kris haar haar afwisselend vast en los gedragen. Lisanne is alleen met haar haren los op de foto gefotografeerd.
Ik wissel zelf soms wel met haren los of vast op een dag, is niet echt wat logisch op te bedenken :)

Maar hoe kom je erbij dat het Lisanne is op die foto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')