Vind hem ook onduidelijk. Zijn de genoemde tarieven incl. onbeperkte km's? Kon hier ook nog niks over vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vind jij hun website ook zo onduidelijk? Als investeerder krijg je het Holiday+ pakket. De kosten daarvan kan ik vinden, maar over de inhoud tast ik in het duister.
Concreet krijg je een abonnement, maar je moet nog wel voor de inzetten betalen. Het zakelijke abonnement (BizBasic) is goed voor is geschikt voor 0 tot 5 inzetten per maand. Wil je de auto vaker reserveren, dan heb je een duurder zakelijk abonnement nodig. De privé-abonnementen zijn (denk ik) Holiday+ abonnementen en die lijken die beperking niet te kennen. Je betaalt uiteraard nog wel voor de auto en de inzet daarvan. Boven de kolom "Privé en ZZP'ers" staat nog iets dat ik niet begrijp: "3 weken kilometervrij rijden. Voor als u op vakantie een auto huurt". Wil dat zeggen dat iemand per trein naar Reims (Frankrijk) kan reizen en dan daar een auto kan huren met hetzelfde concept (dus kilometervrij?). Nee, als ik een potentiële klant was geweest, dan had ik een andere aanbieder gezocht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef crowd_funder het volgende:
"Investering van ¤ 500,-- tot ¤ 1000,--: een jaar lang 5 gratis privéabonnementen óf 1 zakelijk abonnement BizBasic t.w.v. ¤ 17,50 per maand (0-5 zakelijke gebruikers)."
Wat krijg je dan concreet als incentive? Wat is dan precies 1 abonnement? En wat zou ik zelf nog moeten bijbetalen bij gebruik?
Dat is wel zoals ik het lees. Die kun je dan leuk cadeau geven aan je vriend(inn)en, zodat zij geld verdienen en daarvan het door jouw geleende bedrag met rente kunnen terugbetalen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:08 schreef crowd_funder het volgende:
Dus persoonlijk heb ik aan 5 abonnementen niet meer dan aan 1. Dus bij 500 investeren heb ik dus 4 gratis privéabonnementen over? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Leuk om even gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:25 schreef athlonkmf het volgende:
Dit is dan wel weer interessant:
http://denationalefranchi(...)er-aan-financiering/
http://pers.publicrelatio(...)jaar-nog-18-te-gaan/
Zou leuk zijn een insider bij GvE op het forum. Is goed voor het directe nieuwsquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Horsemen het volgende:
Ik lees net op de GvE site dat ze op zoek zijn naar drie nieuwe medewerkers. De zaken gaan goed maar dat wisten wij natuurlijk al 😉. Dus als er nog iemand interesse heeft....
Ja, top toch. En er zijn hier verschillende mensen met al een aardig inzicht in crowdfunding 😜quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Zou leuk zijn een insider bij GvE op het forum. Is goed voor het directe nieuws
Ja, vind ik ook. Ik heb toevallig ook geďnvesteerd deze week in een fit20-project op Geldvoorelkaar, dus het tweede artikel was ook daarom leuk om te lezen.quote:
Er is flink geld uitgegeven dit weekend zie ik, TripManager zit al op 431 k (95%)quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is wel zoals ik het lees. Die kun je dan leuk cadeau geven aan je vriend(inn)en, zodat zij geld verdienen en daarvan het door jouw geleende bedrag met rente kunnen terugbetalen.
Ik geloof er helemaal niet in. Een particulier gaat hier geen gebruik van maken, die koopt dan wel een 2e hands autootje denk ik. Zakelijk is het veel te onpraktisch.quote:Op maandag 8 december 2014 08:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik niet, ik ben niet overtuigd dat het kan lopen. Al vind het idee wel aardig, maar ben bang dat het nog wat te vroeg komt. Mensen zullen moeten wennen aan alternatieve vormen van vervoer en/of autobezit, maar NL is op dit moment daarin nog te vastgeroest.
Ook ik ben niet geďnteresseerd, echter de markt is in dit geval wel aan het veranderen. Met name de jongeren zien steeds minder het nut in van het bezit van een eigen auto. Met name vaste kosten hebben ze problemen mee. Daarnaast zijn er in de steden steeds meer parkeer problemen nog los van de kosten daarvan.quote:Op maandag 8 december 2014 07:32 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Er is flink geld uitgegeven dit weekend zie ik, TripManager zit al op 431 k (95%)
Iemand nog interesse in de laatste 19.000 ?
en op tijd instappen is dan juist goed denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 10:40 schreef ioko het volgende:
Ik zie er zeker mogelijkheden in. Leaseauto's zijn geen houdbare constructie, daar wordt goud geld verdiend door auto's in 4 jaar af te schrijven. Bedrijven kunnen en willen dat straks niet meer betalen. Ik zie wel een gat in de markt.
Het lijkt me wel makkelijk voor bv een vakantie.quote:Op maandag 8 december 2014 10:40 schreef ioko het volgende:
Ik zie er zeker mogelijkheden in. Leaseauto's zijn geen houdbare constructie, daar wordt goud geld verdiend door auto's in 4 jaar af te schrijven. Bedrijven kunnen en willen dat straks niet meer betalen. Ik zie wel een gat in de markt.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef ioko het volgende:
En leaseauto's staan een zeer groot deel van de tijd stil. Als ik geld zou besparen door mijn leaseauto een aantal dagen niet te gebruiken, dan zou ik dat doen. Zodra deze constructie geld oplevert voor de zakelijke gebruiker, zie ik veel potentie.
Schiphol services betaal je 35euro voor, als je daar je abonnementskosten bij optelt (93 euro) kom je op 128 euro.quote:Op maandag 8 december 2014 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het lijkt me wel makkelijk voor bv een vakantie.
Het kost me nu gemiddeld 100 euro om een parkeerplek te krijgen bij de luchthaven voor 3 weken. Als ik nu via tripmanager een auto kan regelen om naar schiphol te rijden en vervolgens bij terugkomst eentje om thuis te komen..
De levensvatbaarheid van het bedrijf dat deze lening aanvraagt: http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8813quote:
Ja, wederom een Fit20.quote:Op maandag 8 december 2014 13:31 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9175
mooi formuliertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |