Nee voor ernaastquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Om er overheen te doen? Champignons, paprika, (rood) uitje.
Same here, heb kcal vrije stroopquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Pannekoeken en groente maakt geen lekker klinkende combinaties in m'n hoofd.![]()
Nu ligt dat vooral aan mijn eigen referentiekader natuurlijk, want pannekoek = zoete troep.![]()
Die koffie valt wel mee, 75kcal +- maar die suiker is IMHO wat jammerquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok Qwea bedankt voor de moeite.
Dat is op zich best wel veel
FF iets anders. In de ochtend haal ik vaak een bakje cappuccino bij de tank, met suiker. Hoe goed/slecht is zulk iets?
Dat valt wel mee jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die koffie valt wel mee, 75kcal +- maar die suiker is IMHO wat jammerZoetje een idee?
Nice.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Burp. Fuck pannenkoeken voor diner, als tussendoortje6 stuks, was best veel. VOL nu
50g havermout, 6 pancakes! Ha! Jouw bakkunsten falen big timequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice.Doe eens langsbrengen, ik heb de hele middag al honger.
![]()
Sinds wij het er hier over hebben gehad heb ik weer honger
Godver. Ik denk het, volgende keer beterquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
50g havermout, 6 pancakes! Ha! Jouw bakkunsten falen big time
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 08:43 schreef Qwea het volgende:
Een hele goeie morgen
Ik heb goddelijk geslapen (lag er al om 21:30 in en net wakker) en ga zo maar eens een benchpress record proberen te vrebreken
Ik heb er zin in
YAAAAAAAAY jaardoel!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgen
Benchpress recordHoe hoog is die?
Vandaag weegmoment, mijn lichaam had er zin in kennelijk. 1,6 kg afgevallen. Edit: bedenk me net dat ik dus mij jaardoel heb bereikt, namelijk 20 kg het is nu 20,9 kg
Vandaag weer de hele dag klussen. Yay puin ruimen, het daadwerkelijke slopen was leuker
Netjes Cruncy!quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgen
Benchpress recordHoe hoog is die?
Vandaag weegmoment, mijn lichaam had er zin in kennelijk. 1,6 kg afgevallen. Edit: bedenk me net dat ik dus mij jaardoel heb bereikt, namelijk 20 kg het is nu 20,9 kg
Vandaag weer de hele dag klussen. Yay puin ruimen, het daadwerkelijke slopen was leuker
Waarom wordt dat lastig? Je kan toch de ongezonde zooi overslaan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijn Crunchy!
Ik zit in dat opzicht wat in twijfel. Vanmorgen zat ik 1,5 kilo van een nieuwe tiental af. En ergens wil ik dat graag nog bereiken voor 1 januari. Aan de andere kant weet ik dat het lastig wordt met de feestdagen in het vooruitzicht.
Ik denk dat ik gewoon maar lekker doorga en dan zie waar het schip strand.
1,5 kilo in een maand zou te doen moeten zijn. Maar met de kerst en twee weken vakantie eromheen is het ritme er misschien toch een beetje uit. En ik val met horten en stoten af lijkt het, dus dan is het de vraag of ik voor die tijd er nog onder kom, of net niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom wordt dat lastig? Je kan toch de ongezonde zooi overslaan?
Of hoe bedoel je?
Je kan het gewoon proberen natuulkquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
1,5 kilo in een maand zou te doen moeten zijn. Maar met de kerst en twee weken vakantie eromheen is het ritme er misschien toch een beetje uit. En ik val met horten en stoten af lijkt het, dus dan is het de vraag of ik voor die tijd er nog onder kom, of net niet.
Yes! Met 2.5 kilo!quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx allen. I'm happyNu kijken hoeveel ik er dit jaar nog af krijg
. Al zet ik niet een nieuw doel voor die paar weken, volgend jaar wil ik gewoon mijn gezonde BMI bereiken.
@Qwea Dat gewicht is toch al redelijk hoog? Maar heb je hem verbroken?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet wat ik precies goed doe, maar het lijkt te werken.Weer een lager getal op de weegschaal.
Aha, ik zie het nu. Malaria medicijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
Crunchyself, dat is om de malarone beter op te nemen in je lichaam. Zuivel of vetrijk voedsel volgens de bijsluiter. Vetrijk ontbijt is mn ding al niet, dus dan maar melk of yoghurt
Gaaf!quote:
7 dagen na terugkomst. Dus nog even...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha, ik zie het nu. Malaria medicijn.
Hoe lang moet zulks?
[..]
Gaaf!
Succesquote:Op maandag 8 december 2014 07:40 schreef Qwea het volgende:
Goeiemorgen !heerlijk getraind zaterdag, gisteren lekker op de bank gelegen niks doen.
Zometeen PT![]()
Bijna klaar dusquote:Op maandag 8 december 2014 07:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
7 dagen na terugkomst. Dus nog even...
En toen zat mn vakantie er op
O: yoghurt met muesli
T banaan
L 3 volkoren met beleg en een kleine salade
T mandarijnen
D pasta
Planning iig. Ik heb nog amper honger gehad op normale tijden sinds ik thuis ben.
Klotequote:Op maandag 8 december 2014 08:19 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb last van mijn rug.En het wordt alleen maar erger...
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ik mij donderdag bij het sporten wat verstapt heb. Zaterdag bij de fitness had ik er ook al last van, maar kon ik mijn rondje gewoon afmaken. En dat zou mij nu niet lukken..quote:
Volgens mij kunnen sommige onschuldigen dingen dat best veroorzaken. Het is gewoon ronduit klote.quote:Op maandag 8 december 2014 08:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ik mij donderdag bij het sporten wat verstapt heb. Zaterdag bij de fitness had ik er ook al last van, maar kon ik mijn rondje gewoon afmaken. En dat zou mij nu niet lukken..
Goedzo dat je ze eruit haalt! Ik ga mezelf ook ff flink strak houden, hapje hier, hapje daar.. is helemaal niet nodig met mijn eetschema.quote:Op maandag 8 december 2014 08:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik moet mezelf ff aanscherpen, de cappuccino die ik erin had gezet er dus weer even uitgooien. Die twee/drie Engelse dropjes (die met meerdere kleurtjes/laagjes) bij thuiskomst er ook weer uit.
Gisteren even opgezocht hoeveel kcal er in Engelse drop zit, 1 stuk is 5 gram oftewel 18 kcalDat is het bij lange na niet waard.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 volkoren met jam;
T: 4 mandarijnen + handje nootjes;
L: 4 volkoren, 2 met jam, 2 met kaas;
T: Perfection Bar
D: AGV
S: 40 min cardio + KT
T: Whey shake, banaan.
Had beter de jam in de L kunnen vervangen door kipfilet, maar had de lunch al klaar en zag het te laat dat het er nog was...
Die Perfection Bar is wel een aanrader (klik). Deze vult enorm, zit weinig suiker in, weinig kcal, veel eiwit. Had hem zaterdag rond een uur of 4, wij aten pas om 7 uur warm. Had zo nog wel een paar uren zonder gekundIdeaal voor op werk/school, makkelijk mee te nemen.
Die kleine dingen zijn gevaarlijkquote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo dat je ze eruit haalt! Ik ga mezelf ook ff flink strak houden, hapje hier, hapje daar.. is helemaal niet nodig met mijn eetschema.
Ik heb de Yoghurt Muesli Bar met L-Carnitine gekocht. En uiteindelijk nog 400 andere dingenDus die pancake shit had ik zelf ook wel kunnen bestellen achteraf
![]()
![]()
Ik hoor net dat ik "circuittraining" heb met beide PT'sDus dat zal een mix van functionele oefeningen en gewichten worden
I'm lazy. Maar gegoogled en kwam deze tegenquote:Op maandag 8 december 2014 09:41 schreef Qwea het volgende:
Je moet fd googlen op caritine, mijn foon wil niet plakken..
Lol,waarom niet?
hoe bevalt je thee?
Ik heb bij b&f uiteindelijk creatine, nieuwe pwo, vis olie caps en die bars besteld. En dan die pancake busmorgen krijg ik 3 pakketten
Wow, dat is best wel veel zegquote:Op maandag 8 december 2014 08:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Gisteren even opgezocht hoeveel kcal er in Engelse drop zit, 1 stuk is 5 gram oftewel 18 kcalDat is het bij lange na niet waard.
40 kcal per 100 ml is dus 100 kcal per glas drinken. Vind ik eigenlijk behoorlijk veel. En zo'n Johma salade is vast slanker dan kaas maar er zijn zoveel betere keuzes dan dat. Maakt niet uit, als je het lekker vind. Ik eet ook regelmatig kaas, maar als je bewust op zoek gaat naar slanke opties zou ik daar niet op uit komen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:12 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen weer gewogenWeer een 500 gram eraf
![]()
Het weekend liep weer eens totaal anders dan gepland, dus op onregelmatige tijden gegeten en twee keer een tussendoortje overgeslagen....![]()
Vrouwlief heeft met de boodschappen goed meegedacht en best wel wat caloriearme producten meegenomen. Bv. Dubbelfris met slechts 40 kcal per 100 ml en 0,0 vet.
Ook nam ze Johma salades mee, moet zeggen dat de calorieen daarin me reuze meevallen. Dacht altijd dat het wel redelijk hoog zat, maar per portie tussen de 40-50 kcal valt reuze mee, is minder dan een porite kaas op brood volgens het voedingscentrum.
Lijstje voor vandaag:
O: 1 volkoren (kapje) met salade, 3 volkoren WASA met salade
T: Banaan
L: 4 volkoren, twee met salade en twee met kaas+jam
T: kiwi
D: gekookte aardappelen, broccoli, snitzeltje (geen gepaneerde)
T: kwark
Volgens mij is het dan net zoveel als bv. halfvolle melk? Of zit ik fout?quote:Op maandag 8 december 2014 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
40 kcal per 100 ml is dus 100 kcal per glas drinken. Vind ik eigenlijk behoorlijk veel.
Ik bedoelde niet dat het mager is ofzo, maar dat ik het eigenlijk reuze vond meevallen. Ik had verwacht dat het veel hoger zou zitten.quote:En zo'n Johma salade is vast slanker dan kaas maar er zijn zoveel betere keuzes dan dat. Maakt niet uit, als je het lekker vind. Ik eet ook regelmatig kaas, maar als je bewust op zoek gaat naar slanke opties zou ik daar niet op uit komen.
Zou best kunnen, maar ook melk zou ik liever niet drinken.quote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef sanger het volgende:
Volgens mij is het dan net zoveel als bv. halfvolle melk? Of zit ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |