Nee voor ernaastquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Om er overheen te doen? Champignons, paprika, (rood) uitje.
Same here, heb kcal vrije stroopquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Pannekoeken en groente maakt geen lekker klinkende combinaties in m'n hoofd.![]()
Nu ligt dat vooral aan mijn eigen referentiekader natuurlijk, want pannekoek = zoete troep.![]()
Die koffie valt wel mee, 75kcal +- maar die suiker is IMHO wat jammerquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok Qwea bedankt voor de moeite.
Dat is op zich best wel veel
FF iets anders. In de ochtend haal ik vaak een bakje cappuccino bij de tank, met suiker. Hoe goed/slecht is zulk iets?
Dat valt wel mee jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die koffie valt wel mee, 75kcal +- maar die suiker is IMHO wat jammerZoetje een idee?
Nice.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Burp. Fuck pannenkoeken voor diner, als tussendoortje6 stuks, was best veel. VOL nu
50g havermout, 6 pancakes! Ha! Jouw bakkunsten falen big timequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice.Doe eens langsbrengen, ik heb de hele middag al honger.
![]()
Sinds wij het er hier over hebben gehad heb ik weer honger
Godver. Ik denk het, volgende keer beterquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
50g havermout, 6 pancakes! Ha! Jouw bakkunsten falen big time
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 08:43 schreef Qwea het volgende:
Een hele goeie morgen
Ik heb goddelijk geslapen (lag er al om 21:30 in en net wakker) en ga zo maar eens een benchpress record proberen te vrebreken
Ik heb er zin in
YAAAAAAAAY jaardoel!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgen
Benchpress recordHoe hoog is die?
Vandaag weegmoment, mijn lichaam had er zin in kennelijk. 1,6 kg afgevallen. Edit: bedenk me net dat ik dus mij jaardoel heb bereikt, namelijk 20 kg het is nu 20,9 kg
Vandaag weer de hele dag klussen. Yay puin ruimen, het daadwerkelijke slopen was leuker
Netjes Cruncy!quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gooooeeeeeddddddeeeeemorgen
Benchpress recordHoe hoog is die?
Vandaag weegmoment, mijn lichaam had er zin in kennelijk. 1,6 kg afgevallen. Edit: bedenk me net dat ik dus mij jaardoel heb bereikt, namelijk 20 kg het is nu 20,9 kg
Vandaag weer de hele dag klussen. Yay puin ruimen, het daadwerkelijke slopen was leuker
Waarom wordt dat lastig? Je kan toch de ongezonde zooi overslaan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijn Crunchy!
Ik zit in dat opzicht wat in twijfel. Vanmorgen zat ik 1,5 kilo van een nieuwe tiental af. En ergens wil ik dat graag nog bereiken voor 1 januari. Aan de andere kant weet ik dat het lastig wordt met de feestdagen in het vooruitzicht.
Ik denk dat ik gewoon maar lekker doorga en dan zie waar het schip strand.
1,5 kilo in een maand zou te doen moeten zijn. Maar met de kerst en twee weken vakantie eromheen is het ritme er misschien toch een beetje uit. En ik val met horten en stoten af lijkt het, dus dan is het de vraag of ik voor die tijd er nog onder kom, of net niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom wordt dat lastig? Je kan toch de ongezonde zooi overslaan?
Of hoe bedoel je?
Je kan het gewoon proberen natuulkquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
1,5 kilo in een maand zou te doen moeten zijn. Maar met de kerst en twee weken vakantie eromheen is het ritme er misschien toch een beetje uit. En ik val met horten en stoten af lijkt het, dus dan is het de vraag of ik voor die tijd er nog onder kom, of net niet.
Yes! Met 2.5 kilo!quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx allen. I'm happyNu kijken hoeveel ik er dit jaar nog af krijg
. Al zet ik niet een nieuw doel voor die paar weken, volgend jaar wil ik gewoon mijn gezonde BMI bereiken.
@Qwea Dat gewicht is toch al redelijk hoog? Maar heb je hem verbroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |