Probeer deze eens: http://plaatjesdump.nl/quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een plaatje uploaden naar imgur, krijg ik de melding dat Mijn Afbeeldingen niet toegankelijk is.
Wat is deze?
Laatste jaren geregeld gedoe bij wedstrijden, vooral in de buitenlanden zie je dat.quote:
Je bent gehackt. Al je piemelfoto's worden openbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een plaatje uploaden naar imgur, krijg ik de melding dat Mijn Afbeeldingen niet toegankelijk is.
Wat is deze?
Mannen die zulke foto's makenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent gehackt. Al je piemelfoto's worden openbaar.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://plaatjesdump.nl/
Oh noesquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is lulligquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dus you didn't knock her up. O boys.
Kaneel is een gynaecoloog?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie vorige topic. Kaneel zei dat je een kleine verwacht. Gefeliciteerd!
Dank je. Hopelijk is het een ginger.quote:
I know.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #953] Jeugdzondes
Waarom zou het een Chinees zijn?quote:
Jij moet echt eens vroeg naar bed.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al klaar voor baby Alexander?
Waarom zou ik dat doen? Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien heb je het met de plaatselijke Chinees gedaan, geen idee
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Wie ben jij eigenlijk?
Beetje mijn babygeluk komen verstoren door te impliceren dat ik vreemdga waar mijn vriend bij is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?
Ja, je moet altijd eerst je CV doorsturen naar de 'oppermensen'?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?
Je vraagt maar wat je weten wilquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd eerst je CV doorsturen naar de 'oppermensen'?
Heb je dat nog niet gedaan?
Hij heeft het toch al verknald. Hij krijgt geen geboortekaartje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij, Samzz, Kaneel, Myra en Twi.quote:
Ik blijf hier wel gewoon illegaal mee postenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je een hotelletje in Parijs? En ga je gewoon met de auto?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik blijf hier wel gewoon illegaal mee posten
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelde FOK!account, Facebook en mail.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
en Fas ook nog natuurlijk. En het is Myr of Twi
Gaan met de auto en hebben een Chalet net buiten de drukte.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je een hotelletje in Parijs? En ga je gewoon met de auto?
Ow, zit ik ineens in een team waar ik geen weet van had?quote:
Nou, faxie zou het sowieso wel willen ontvangen neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee meer naar wie ik het allemaal moest verzenden toen eigenlijk.
We zijn de Justice League.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, zit ik ineens in een team waar ik geen weet van had?
[..]
Nou, faxie zou het sowieso wel willen ontvangen neem ik aan.
Fas is te nieuw, maar veelbelovend. Maar er moet een koppel in de raad. Het is Relaties SC.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
en Fas ook nog natuurlijk. En het is Myr of Twi
Nieuw account voorstel: TwiMyrquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelte FOK!account, Facebook en mail.
En Aquaman dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn de Justice League.
Ik ben The Flash.
Hahaha, godver.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw account voorstel: TwiMyr
Of MyrTwi, beetje als mewto om kaneel en fera te paaien.
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw account voorstel: TwiMyr
Of MyrTwi, beetje als mewto om kaneel en fera te paaien.
Beetje oefenen voor wanneer de kleine komt? Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.
Welk spelletje is dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet goed in dat 2048 spelletje. Dit frustreert mij.
Ach, het is geen Robert-Yaraquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.
Heb jij al kindernamen gekozen, ja?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor wanneer de kleine komt? Ik snap het wel.
Of wacht, nee nee ik snap het niet!!
http://gabrielecirulli.github.io/2048/quote:
Ben ik niet stoer genoeg voor.,quote:
Hahaha, jezusquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bami is dan ook een leuk woord. Bij ons wordt het Lima of Mali.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh my. Ik mag hopen van niet, en ik bedoelde het ook niet zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelde FOK!account, Facebook en mail.
Nee, ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij al kindernamen gekozen, ja?
Oeh Disneyquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaan met de auto en hebben een Chalet net buiten de drukte.
Gaan ook Disney gelijk maar bezoeken
Zeker zo'n zin inquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh Disney
Moet ik ook echt weer eens heen, ook alweer 15 jaar geleden ofzo.
Ooww ja die heb ik wel eens gezien, mijn vriendin speelde dat een tijd terug op de telefoon.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Ik voel me, als eckte baas, buitengeslotenquote:
Je bent te nieuw. Zelfs ik ben te nieuw.quote:
Ik ben, dacht ik, al een epische user. Ondanks mijn relatief korte periode als Fok!autist. Kwaliteitsposts, mooie man, geweldige persoonlijkheid en zo...quote:
King Kaneel, The First Of His Name.quote:
Gaat Alexander hem van de troon stoten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet je je eerstgeborene aan hem afstaan.
King Robert was strong, and thought winning and ruling were the same thing.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een baas was dat /pinkt traantje weg
There are still some who call me "usurper"quote:
Thijsquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen mensen
Intake ging goed. Stevige functie, dat wel. Maar ik ga er een motivatie voor tikken en een schot wagen
En ik mag dinsdag op gesprek bij een bedrijf hier in de buurt!
Toch nog 17 jaar volgehouden en geleefd als een beestquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
King Robert was strong, and thought winning and ruling were the same thing.
Solquote:
Ik mis alleen de baard en dan kan ik dat zijn.quote:
Gesprek is geweest maar weet het niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sol
Ja vond ik ookHoe is jouw gesprek gegaan, of is die nog niet geweest?
Kun je dan niet een stap daar boven gaan zitten? Volgens mij is dat een stuk functioneel beheer. Iemand die de wat lastigere zaken beantwoord en behandeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Gesprek is geweest maar weet het niet.
Heb wel even mijn mening gedeeld, merk wel hoe dat bevallen is.
Is een job voor op een supportdesk en daar wil ik eigenlijk van af.
Wil er best nog wel zitten om zaken op te lossen, mensen te managen maar niet om continu aan de telefoon te zitten.
Heb ik ook aangegeven, maar zochten iemand met extra veel ervaring voor op servicedesk zelf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je dan niet een stap daar boven gaan zitten? Volgens mij is dat een stuk functioneel beheer. Iemand die de wat lastigere zaken beantwoord en behandeld.
'Extra veel ervaring' ook echtquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik ook aangegeven, maar zochten iemand met extra veel ervaring voor op servicedesk zelf.
Nee, veel jonkies op de desk. Ik moet dan gaan laten zien hoe het moetquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Extra veel ervaring' ook echtVolgens mij hebben ze gewoon een achterstand qua tickets en dat moet weggewerkt worden.
Oh zo. Mag je wel de baas spelenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, veel jonkies op de desk. Ik moet dan gaan laten zien hoe het moet
Dat dan wel, maar moet dan zelf wel op de desk gaan zitten.quote:
Maar aan de andere kant is dat toch best te doen? Gewoon de telefoon aannemen, en zeggen dat je hem door gaat verbinden met 1 van de medewerkersquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat dan wel, maar moet dan zelf wel op de desk gaan zitten.
En laat ik daar nu geen zin in hebben
Tis nog niet eens 12 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Bob's Burgers speaks to me.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik echt geen zin in, doe ik straks weer 10 dingen tegelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dat toch best te doen? Gewoon de telefoon aannemen, en zeggen dat je hem door gaat verbinden met 1 van de medewerkers
Daar kunnen we dan wat aan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O ik ben gewoon nuchter hoor.
Dan gaat dit niet passen neequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen zin in, doe ik straks weer 10 dingen tegelijk.
Doe dat nu al
Nee, en dat heb ik ook aangegeven.quote:
Wanneer gaan we weer drinken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Heppie zien drinken, als een van de weinige mensen.
Ik voel me trots.
Nou fantastisch. Mag men je nu aanraken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Heppie zien drinken, als een van de weinige mensen.
Ik voel me trots.
Kratje halen en thuis tanken toch.quote:
Alleen knappe vrouwen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Mag men je nu aanraken?
Oké *gaat weer zitten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kratje halen en thuis tanken toch.
[..]
Alleen knappe vrouwen.
Ik kniel maar twee keer in mijn leven. Bij beide ben jij niet aanwezig gok ikquote:
Knielen is wat anders dan buigen hèquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kniel maar twee keer in mijn leven. Bij beide ben jij niet aanwezig gok ik
Ok volgende week.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kratje halen en thuis tanken toch.
[..]
Alleen knappe vrouwen.
Diepquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
Toch grappig hoe ons brein obze existentiële angsten verdringt door te focussen op stressfactoren waar we wel mee om kunnen gaan. Ontkenning is een mooi iets.
Fascinerend. Ontkenning zorgt ervoor dat we iedere ochtend opstaan en ons dagelijkse ding doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké *gaat weer zitten.
De zon schijnt.
12de en 13de kan ik niet.quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Buigen doe ik niet aan.quote:
Went vanzelfquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
Wat is dat intellectuele gedoe toch. Please, laat iemand over seks beginnen, of zo.
Ik weet niet meer hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
Wat is dat intellectuele gedoe toch. Please, laat iemand over seks beginnen, of zo.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat gaat.
[..]
[..]
quote:
quote:
Wat is met jullie? Jullie hebben allen nog recent seks gehad.quote:
Die staat niet op mijn bucketlist.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je die ook afstrepen van je bucketlist.
Definieer recentquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is met jullie? Jullie hebben allen nog recent seks gehad.
Ik zeg, doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit dat Engelse grietje erop te azen om naar NL te komen rond de kerst
Het afgelopen half jaar.quote:
Krijg je spieren van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
De hele dag catalogi van een kilo per stuk bezorgen, kutleven
Doen, want alleen zijn met kerst is niet tof.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit dat Engelse grietje erop te azen om naar NL te komen rond de kerst
Wel twee dagen zere armenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het afgelopen half jaar.
[..]
Krijg je spieren van.
Bij je familie zijn ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen, want alleen zijn met kerst is niet tof.
ws niet kerst zelf ofzo hoor, maar ze vroeg wel om kerstige activiteiten en of dat een groot ding was hier in NL.. En naar de 25e..quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen, want alleen zijn met kerst is niet tof.
Zo recent nou ook weer niet hoor, we hebben niet allemaal celibaatleefquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is met jullie? Jullie hebben allen nog recent seks gehad.
Ik denk niet dat de mijne de kerstspreuk vrede op aarde eer aan gaan doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, vind ik wel tof eigenlijk. Een avondje dan, vroeger vond ik het afschuwelijk.
Awwquote:
Gewoon niet met je piemel denken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo recent nou ook weer niet hoor, we hebben niet allemaal celibaatleef
Is dat recent ja?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het afgelopen half jaar.
[..]
Krijg je spieren van.
Het bloed kan maar 1 kant op hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
[..]
Gewoon niet met je piemel denken.
Vooruit,dan mag ik niet klagen...Al vliegt de tijdquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het afgelopen half jaar.
[..]
Krijg je spieren van.
Omdat ik niet met mijn piemel denk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:58 schreef Jelia het volgende:
[..]
Is dat recent ja?I feel for you hahaha
Werkgevers moeten ook eens inzien dat sollicitanten ook hun eigen kijk op de zaak hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, en dat heb ik ook aangegeven.
Waren niet echt blij geloof ik, maar ach.
She knows nothing, Kaneelquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mijn piemel denk?
Dat kan.
Nee omdat dat niet echt recent is. Recent noem ik tot een maand terug, of een ander kort tijdsbestek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mijn piemel denk?
Dat kan.
Voor de een is recent 2 dagen geleden of vorige nacht, voor de andere 4 weken of 2 maandenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:10 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee omdat dat niet echt recent is. Recent noem ik tot een maand terug, of een ander kort tijdsbestek.
Dat ligt er maar net aan waar het over gaat toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een maand terug ook niet recent hoor.
Dat nog wel. In een relatie is een week geleden al niet meer recentquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ligt aan het onderwerp, denk ik. Een verbouwing van een huis vind ik na een half jaar nog recent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ben nog steeds een beetje verdrietig dat Ygritte dood is.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:10 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee omdat dat niet echt recent is. Recent noem ik tot een maand terug, of een ander kort tijdsbestek.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan het onderwerp, denk ik. Een verbouwing van een huis vind ik na een half jaar nog recent.
Het ging over seks toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar het over gaat toch?
Ik ook niet maar ik denk, laat ik een ruime marge nemenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
Wij allemaal, Kaneelquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog steeds een beetje verdrietig dat Ygritte dood is.
[..]
Dat kan.
Ik ook niet, zelfs als vrijgezel niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet je 'over de zeik' eens in een woordenboek opzoen, dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik denk, laat ik een ruime marge nemenanders gaan ze over de zeik. Oh wacht, gaan ze al
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben nog steeds een beetje verdrietig dat Ygritte dood is.
En dit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef Samzz het volgende:
In het geval van seks is een week misschien recent. Maar in het geval van Kaneel ligt dat logischerwijs anders, dan is een half jaar wel recent. No offence, Kaneel.
Er hangt toch geen waardeoordeel aan iets niet recent vinden?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
Jezus. Als vrijgezel een maand droogstaan erg vinden. Best wel sneu
Er zit mijns inziens verschil tussen het erg vinden en het niet recent vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
Ligt aan je eigen behoefte toch. Als vrijgezel zijnde vind ik een half jaar niet eens erg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
Met dat schattige accent van haar.quote:
Had jij ook favoriete karakters?quote:
Och, ik ben niet zo snel beledigd hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef Samzz het volgende:
In het geval van seks is een week misschien recent. Maar in het geval van Kaneel ligt dat logischerwijs anders, dan is een half jaar wel recent. No offence, Kaneel.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hangt toch geen waardeoordeel aan iets niet recent vinden?
Nergensquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat schattige accent van haar.
Waar moet Jon nu liefde vinden?
[..]
Had jij ook favoriete karakters?
[..]
Och, ik ben niet zo snel beledigd hoor.
Er over klagen zegt genoegquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit mijns inziens verschil tussen het erg vinden en het niet recent vinden.
5 maanden, wat win ik?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
Dan mag hij wel liefhebben toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Hij is een gezworen broeder van de wacht.
Ik vergeet altijd dat hij een dwerg is, totdat je hem ziet lopen. Ziet er zo raar uitquote:
Dit ja !quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Hij is een gezworen broeder van de wacht.
Wel een toffe acteur/karakterquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd dat hij een dwerg is, totdat je hem ziet lopen. Ziet er zo raar uit
Jawel, maar hij moet het niet vinden, zoals Aemon al zegtquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag hij wel liefhebben toch?
Het is alleen niet verstandig, zoals Maester Aemon al zei. Love is the death of duty
[..]
Ik vergeet altijd dat hij een dwerg is, totdat je hem ziet lopen. Ziet er zo raar uit
Uit je opmerking haal ik anders wel een negatieve ondertoon. Maar nogmaals; moet toch ieder voor zich weten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er over klagen zegt genoegals je elke maand eenmalig een ander zou neuken, zit je op 12 ONS per jaar. Ik vind dat nogal wat. Niet dat ik het afkeur, maar kom op zeg. En als je dat niet trekt moet je voor een scharrel/fb/fwb zorgen. Die kan iedereen regelen, wellicht even je eisen bijstellen.
Vind ik ook hoor. Leven en laten leven. Al zijn er hier users die elke dag een ander neuken, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Uit je opmerking haal ik anders wel een negatieve ondertoon. Maar nogmaals; moet toch ieder voor zich weten?
Mag Kaneel dat dan ook? Fijn. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Uit je opmerking haal ik anders wel een negatieve ondertoon. Maar nogmaals; moet toch ieder voor zich weten?
Als fappen seks zou zijn heb ik sinds mijn 12e geen pandapunt gehaaldquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon zelf bepalen waar jij je lekker bij voelt. En dan niets aantrekken van anderen
Helaas heb je voor 'echte' seks ook nog altijd 2 personen nodig, wat ook niet altijd mogelijk is wanneer je maar wilt.
Bedankt voor de informatie bro.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als fappen seks zou zijn heb ik sinds mijn 12e geen pandapunt gehaald
Zeker een tof karakter. Beetje het centrum van de serie.quote:
Ik vraag me nu af of er Aemon-Jon fanfiction is. Even zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar hij moet het niet vinden, zoals Aemon al zegt.
Als meisje kan dat zeker wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon zelf bepalen waar jij je lekker bij voelt. En dan niets aantrekken van anderen
Helaas heb je voor 'echte' seks ook nog altijd 2 personen nodig, wat ook niet altijd mogelijk is wanneer je maar wilt.
Nooit gedacht dat ik dat jou ooit zou horen zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag Kaneel dat dan ook? Fijn. Opgelost, slotje.
Jaloers?quote:
Nouja, als je graag seks wilt, maar het niet lukt, terwijl je ziet dat er talloze mensen iedere week een andere troela doen, lijkt me dat best vervelend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jaloers? Op het feit dat een half jaar droog staan voor sommige mensen niet recent is?
Het leven is dan ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je graag seks wilt, maar het niet lukt, terwijl je ziet dat er talloze mensen iedere week een andere troela doen, lijkt me dat best vervelend.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Mooie stad wel, alleen voor voetbalsupporters is er vrij weinig te doen
Ik ben LMI nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij zou alles met een hartslag en een temperatuur boven de 33 graden Celsius raken.
Vervelend om andere redenen, maar niet jaloersquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je graag seks wilt, maar het niet lukt, terwijl je ziet dat er talloze mensen iedere week een andere troela doen, lijkt me dat best vervelend.
Wat is jouw probleem? Ik ben er één keer geweest, ik geloof best dat het voor stelletjes een prachtige stad is waar veel te zien is, maar als ik met mijn vrienden daar ben, heb ik het liefst gewoon een aantal kroegen waar we kunnen zitten. Dat viel daar behoorlijk tegen.quote:
Voetbalsupporters? Die stad staat bol van de historische kunst, ga weg met je voetbal, gek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Mooie stad wel, alleen voor voetbalsupporters is er vrij weinig te doen
Jaloezie is dan ook voor mindere mensen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend om andere redenen, maar niet jaloers
Tja, als mijn club daar moet voetballen ga ik er heen en ik kom niet voor die historische kunst, idioot.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters? Die stad staat bol van de historische kunst, ga weg met je voetbal, gek.
12 ONS per jaar vind ik ook nogal wat, al moet ieder voor zichzelf weten of hij/zij dat wel of niet doet. En inderdaad, een maand is op zich niet lang, zeker als je een veel langere periode droogte meegemaakt hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er over klagen zegt genoegals je elke maand eenmalig een ander zou neuken, zit je op 12 ONS per jaar. Ik vind dat nogal wat. Niet dat ik het afkeur, maar kom op zeg. En als je dat niet trekt moet je voor een scharrel/fb/fwb zorgen. Die kan iedereen regelen, wellicht even je eisen bijstellen.
Ik doelde meer op het feit dat je naar dat soort steden niet gaat voor het voetbal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ik ben er één keer geweest, ik geloof best dat het voor stelletjes een prachtige stad is waar veel te zien is, maar als ik met mijn vrienden daar ben, heb ik het liefst gewoon een aantal kroegen waar we kunnen zitten. Dat viel daar behoorlijk tegen.
Gast, je zit in de verkeerde SC geloof ik, VBL is een verdieping lager.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Tja, als mijn club daar moet voetballen ga ik er heen en ik kom niet voor die historische kunst, idioot.
Je eigen geluk maak je toch altijd zelf. Dan is jaloezie ook weg te strepen vind ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is dan ook voor mindere mensen.
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, dan moeten al die gefrustreerde zieltjes die het hier de hele dag over seks hebben een verdieping hoger zeker?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gast, je zit in de verkeerde SC geloof ik, VBL is een verdieping lager.
Nee, want blijkbaar schat je het hier verkeerd in. Adiosquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef S15 het volgende:
[..]
Oh, dan moeten al die gefrustreerde zieltjes die het hier de hele dag over seks hebben een verdieping hoger zeker?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar schat je het hier verkeerd in. Adios
Waarom denk je dat ik erheen wil? En waarom lees jij geen PI's?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Tja, als mijn club daar moet voetballen ga ik er heen en ik kom niet voor die historische kunst, idioot.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker doen waar je zin in hebt en niks van anderen aantrekken is een goede eigenschap ja
Tja, dat kan lullig aanvoelen inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt er zelf invloed op of je dat zelf wel of niet ook doet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nooit een maand droog.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
12 ONS per jaar vind ik ook nogal wat, al moet ieder voor zichzelf weten of hij/zij dat wel of niet doet. En inderdaad, een maand is op zich niet lang, zeker als je een veel langere periode droogte meegemaakt hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik sta nooit een maand droog.
Guess that makes me a slut.
And I fucking don't care
Ik gaf ook aan dat het een mooie stad is, alleen voegde ik er aan toe wat ik er van vond toen ik daar was. Verder gebruikte ik dezelfde PI als jij, niet gezien?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik erheen wil? En waarom lees jij geen PI's?
Bakkie doen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
And I fucking don't care
Grappig dat je er zelf het waardeoordeel slet aan hangt. Waarom vind jij jezelf een slet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
And I fucking don't care
Ach, ik heb een keer bijna twee jaar droog gestaan waarvan het eerste jaar een bewuste keus was. Het is maar net wat je zelf wil/doet, daar ga ik anderen niet op veroordelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
And I fucking don't care
Dat ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je eigen geluk maak je toch altijd zelf. Dan is jaloezie ook weg te strepen vind ik.
Natuurlijk heb je er zelf invloed op, maar het is niet voor iedereen even gemakkelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat kan lullig aanvoelen inderdaad. Maar aan de andere kant, je hebt er zelf invloed op of je dat zelf wel of niet ook doet.
Als het je niet zou schelen, zou je niet zo reageren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
And I fucking don't care
Maar jouw redenen om te gaan liggen nog niet in de schaduw van de reden waarom ik (nogmaals) wil gaan. Dus wat jij er van vond doet er voor mij helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik gaf ook aan dat het een mooie stad is, alleen voegde ik er aan toe wat ik er van vond toen ik daar was. Verder gebruikte ik dezelfde PI als jij, niet gezien?
Ik zelf juist niet, maar nav wat ik quotte en anderen hier zeggen deze sarcastische opmerkingquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig dat je er zelf het waardeoordeel slet aan hangt. Waarom vind jij jezelf een slet?
Dan lees je daar toch lekker over heen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jouw redenen om te gaan liggen nog niet in de schaduw van de reden waarom ik (nogmaals) wil gaan. Dus wat jij er van vond doet er voor mij helemaal niet toe.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het je niet zou schelen, zou je niet zo reageren.
Dan moet je denk ik wat beter lezen. Niemand hangt hier een waardeoordeel aan rondneuken. Jij bent de enige die dat, volgens jou sarcastisch, doet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik zelf juist niet, maar nav wat ik quotte en anderen hier zeggen deze sarcastische opmerking
Dat was ook gewoon hilarischquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat PaiQ-gesprek van gisteren
I'm a horrible person
Oh wait, no I'm not.
Oh. Ja, natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat beter lezen. Niemand hangt hier een waardeoordeel aan rondneuken. Jij bent de enige die dat, volgens jou sarcastisch, doet.
Zal het kind van het topic zich dan maar weer meldenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens, dit hoort een topic van blijdschap te zijn ja! Er is immers een kleine op komst!Denk aan de kinderen!
Seks voor het huwelijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens, dit hoort een topic van blijdschap te zijn ja! Er is immers een kleine op komst!Denk aan de kinderen!
Ik denk niet dat je haar ermee had hoor. Zo'n poging tot een serieus gesprek...quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
I'm a horrible person
Oh wait, no I'm not.
Ga terug je box in deugnietquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal het kind van het topic zich dan maar weer melden
Ja eigenlijk welquote:
Samzz is niet de enige die dat zo ziet.. Iedereen wordt in z'n waarde gelaten hier in de SC, soms maken we weleens grappen over elkaar, maar dan zijn er geen kwade bedoelingen bij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:49 schreef Jelia het volgende:
[..]
Oh. Ja, natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk hoor!![]()
Was het ook niet. Ik moest lachen om haar manier van reageren. Zoveel negativiteit heb ik zelden meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar ermee had hoor. Zo'n poging tot een serieus gesprek...
Haha wat dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
I'm a horrible person
Oh wait, no I'm not.
Ik heb een hekel aan kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Kleine smurf met groot hartquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz is niet de enige die dat zo ziet.. Iedereen wordt in z'n waarde gelaten hier in de SC, soms maken we weleens grappen over elkaar, maar dan zijn er geen kwade bedoelingen bij.
Hoezo moet er iets mis zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Haha wat dan?![]()
Ik heb voor het eerst sinds ik paiq gebruik een leuke match die ook eens gewoon knap is! Vraag me af wat er met hem mis is
Staat twee topics terug.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Haha wat dan?![]()
Ik heb voor het eerst sinds ik paiq gebruik een leuke match die ook eens gewoon knap is! Vraag me af wat er met hem mis is
Totaal geen zin inquote:
Wat ben je nu weer tegen gekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
I'm a horrible person
Oh wait, no I'm not.
Rebel ook nog!quote:
Dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz is niet de enige die dat zo ziet.. Iedereen wordt in z'n waarde gelaten hier in de SC, soms maken we weleens grappen over elkaar, maar dan zijn er geen kwade bedoelingen bij.
Oud nieuwsquote:
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees dit
R&P / [SC Relaties #950] Collecte? Beroof maar een bank
Damnquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees dit
R&P / [SC Relaties #950] Collecte? Beroof maar een bank
En bedanktquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.
Ik ga ook maar collecteren denk ik zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:58 schreef Samzz het volgende:
De collecte in die kerk. Ik kan het nog steeds niet bevatten, zo schaamteloos
.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Lijkt mij stugquote:
En bedankt he!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.
Ik heb ook meer zitten lachen dan wat anders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn
Jij zou er bijna wat van gaan drinken om dit te verwerken
quote:
Je bent mij niet tegengekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op PaiQ alleen maar Fokkers tegen dus toen was ik weer snel weg,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |