Probeer deze eens: http://plaatjesdump.nl/quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een plaatje uploaden naar imgur, krijg ik de melding dat Mijn Afbeeldingen niet toegankelijk is.
Wat is deze?
Laatste jaren geregeld gedoe bij wedstrijden, vooral in de buitenlanden zie je dat.quote:
Je bent gehackt. Al je piemelfoto's worden openbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een plaatje uploaden naar imgur, krijg ik de melding dat Mijn Afbeeldingen niet toegankelijk is.
Wat is deze?
Mannen die zulke foto's makenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent gehackt. Al je piemelfoto's worden openbaar.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://plaatjesdump.nl/
Oh noesquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is lulligquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dus you didn't knock her up. O boys.
Kaneel is een gynaecoloog?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie vorige topic. Kaneel zei dat je een kleine verwacht. Gefeliciteerd!
Dank je. Hopelijk is het een ginger.quote:
I know.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #953] Jeugdzondes
Waarom zou het een Chinees zijn?quote:
Jij moet echt eens vroeg naar bed.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al klaar voor baby Alexander?
Waarom zou ik dat doen? Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien heb je het met de plaatselijke Chinees gedaan, geen idee
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Wie ben jij eigenlijk?
Beetje mijn babygeluk komen verstoren door te impliceren dat ik vreemdga waar mijn vriend bij is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?
Ja, je moet altijd eerst je CV doorsturen naar de 'oppermensen'?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Al sla je me dood waarom jij het zou doen. En wat boeit het in hemelsnaam wie ik ben? Ik mag alleen mee kletsen als jij me kent?
Je vraagt maar wat je weten wilquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd eerst je CV doorsturen naar de 'oppermensen'?
Heb je dat nog niet gedaan?
Hij heeft het toch al verknald. Hij krijgt geen geboortekaartje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij, Samzz, Kaneel, Myra en Twi.quote:
Ik blijf hier wel gewoon illegaal mee postenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je een hotelletje in Parijs? En ga je gewoon met de auto?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik blijf hier wel gewoon illegaal mee posten
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelde FOK!account, Facebook en mail.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
en Fas ook nog natuurlijk. En het is Myr of Twi
Gaan met de auto en hebben een Chalet net buiten de drukte.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je een hotelletje in Parijs? En ga je gewoon met de auto?
Ow, zit ik ineens in een team waar ik geen weet van had?quote:
Nou, faxie zou het sowieso wel willen ontvangen neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee meer naar wie ik het allemaal moest verzenden toen eigenlijk.
We zijn de Justice League.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, zit ik ineens in een team waar ik geen weet van had?
[..]
Nou, faxie zou het sowieso wel willen ontvangen neem ik aan.
Fas is te nieuw, maar veelbelovend. Maar er moet een koppel in de raad. Het is Relaties SC.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
en Fas ook nog natuurlijk. En het is Myr of Twi
Nieuw account voorstel: TwiMyrquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelte FOK!account, Facebook en mail.
En Aquaman dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn de Justice League.
Ik ben The Flash.
Hahaha, godver.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw account voorstel: TwiMyr
Of MyrTwi, beetje als mewto om kaneel en fera te paaien.
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw account voorstel: TwiMyr
Of MyrTwi, beetje als mewto om kaneel en fera te paaien.
Beetje oefenen voor wanneer de kleine komt? Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.
Welk spelletje is dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet goed in dat 2048 spelletje. Dit frustreert mij.
Ach, het is geen Robert-Yaraquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben in een spelletjes ons poppetje wel eens Bami genoemd. Omdat je dat nou eenmaal doet als je een relatie hebt.
Heb jij al kindernamen gekozen, ja?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor wanneer de kleine komt? Ik snap het wel.
Of wacht, nee nee ik snap het niet!!
http://gabrielecirulli.github.io/2048/quote:
Ben ik niet stoer genoeg voor.,quote:
Hahaha, jezusquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bami is dan ook een leuk woord. Bij ons wordt het Lima of Mali.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh my. Ik mag hopen van niet, en ik bedoelde het ook niet zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik en twi zijn één. Wij hebben een gedeelde FOK!account, Facebook en mail.
Nee, ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij al kindernamen gekozen, ja?
Oeh Disneyquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaan met de auto en hebben een Chalet net buiten de drukte.
Gaan ook Disney gelijk maar bezoeken
Zeker zo'n zin inquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh Disney
Moet ik ook echt weer eens heen, ook alweer 15 jaar geleden ofzo.
Ooww ja die heb ik wel eens gezien, mijn vriendin speelde dat een tijd terug op de telefoon.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |