SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is diep. Studeer jij filosofie?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar als er nog weken van de maand over zijn, op hoeveel jaar zit je dan na 19 maanden ? begrijp je waar ik heen wil
Echt hè. Ik werd op de vingers getikt toen ik dat deed, terwijl ik niet eens eens wist dat het niet de bedoeling was. Nu doet iedereen het.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ik moet nog altijd wennen aan deze snitchmethodes waarin de laatste post niet de respect krijgt om het nieuwe topic te openen
Ja precies dat. Gaat echt lang mee. Heb eentje van vier jaar terug en is nog steeds perfect.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef JanPiraat het volgende: [..] Hmmm ja wel goede investering in kwaliteit natuurlijk ipv goedkopere die eerder lelijk worden waardoor je uiteindelijk zelfde kwijt bent..
Doe normaal manquote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Ik koop gemiddeld 10 overhemden per jaar...
Wordt een duur geintje.
![]()
Weet je wat ook diep gaat?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is diep. Studeer jij filosofie?
Zeg 't 'ns.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook diep gaat?
Oh god, daar komt weer een #sylvesterrr-momentje...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Ik ben best een kakker eigenlijk. Ik ookquote:
Dat doet m'n kat.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je moet ze niet opeten.
#sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die overhemden van cavalarro gaan echt lang mee. En is ook anti-kreuk, dus je merkt echt de kwaliteit ervan.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen kinderarbeidoverhemden van de H&M kopen...
Nee, 135 euro voor twee overhemden vind ik met mijn huidige inkomen en baantje waarin dat niet echt nodig is, iets te veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |