En als je dan verder puzzelt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:26 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
ook weer een punt, ik kan heel goed overweg met kinderen ja, maar wil niet alleen kinderen op de foto zetten. Maar emotie in het algemeen. De speciale projecten moeten daar wel over gaan. Dus zeg maar wat de meeste portretfotografen doen, maar dan anders. Mijn manier, hoe ik dat zie. Wat perfect past in dat hele idee is wat Karton2 me net stuurde. Beeldhouwer.nl Heerlijk cryptisch, en je houwt beelden op de foto. Dus je doet wat heel veel doen maar roept t op een andere denkwijze op. DAT is wat ik met de foto's ook doe. Maar ook die was bezet...
ik had ook geen quote moeten gebruiken, was voor die antwoorden voor jou, mijn excuus!!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:28 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hoezo ik geef een normaal antwoord. Zo zijn heel veel bedrijfsnamen bedacht.
www.StudioBeeldhouwer.nlquote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En als je dan verder puzzelt?
www.StudioBeeldhouwer.nl
www.DeBeeldhouwer.nl
www.AtelierBeeldhouwer.nl
Beeldhouwer voor een fotograaf?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
www.StudioBeeldhouwer.nl
www.DeBeeldhouwer.nl
www.AtelierBeeldhouwer.nl
staat genoteerd als eerste keus, ik vind m best goed eigenlijk. Slaat de spijker ook wel op zn kop.
Dat komt omdat het een cryptische betekenis heeft. Daar moet men over nadenken. Ik vind hem best wel vet eigenlijk. Grappig dat je dat zo zegt. www.beeldhouwer.nl is namelijk van een schilder (kunstenaar) dus ook zij maakt gebruik van beeldspraakquote:Op donderdag 4 december 2014 23:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beeldhouwer voor een fotograaf?
Vind ik net zoiets als loodgieter.nl voor een stukadoor.
Ik zou hem op Google overslaan in de lijst, want ik zoek een fotograaf en geen beeldhouwer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een cryptische betekenis heeft. Daar moet men over nadenken. Ik vind hem best wel vet eigenlijk.
Van een kunstgalerie die onder andere kunst van beeldhouwers tentoonstellenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef Thunderbowl het volgende:
www.beeldhouwer.nl is namelijk van een schilder (kunstenaar) dus ook zij maakt gebruik van beeldspraak
of het nou voor de grap is of niet... deze is ook best wel leuk.quote:
Was niet voor de grap.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:25 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
of het nou voor de grap is of niet... deze is ook best wel leuk.
Van KvK mag dat gerust hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Ik zal eens aan t KvK vragen of ik die naam mag gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |