die bestaat alquote:
Zit zo langzamer hand wel te denken aan gedeelten van mijn naam te gebruiken, omdat de oplossing makkelijker voor de hand ligt. Maar ik wil mijn naam niet gebruiken op geen enkele manier. Iets met verleden enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 22:18 schreef karton2 het volgende:
- Kies een naam die makkelijk uit te spreken en op te schrijven is. (onthouden mensen makkelijker)
- Engels is dus een afrader
- Variatie op voor/achternaam
Of je maakt een nieuw woord van de letters uit je naam?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Zit zo langzamer hand wel te denken aan gedeelten van mijn naam te gebruiken, omdat de oplossing makkelijker voor de hand ligt. Maar ik wil mijn naam niet gebruiken op geen enkele manier. Iets met verleden enzo
Een combinatie van Engels en Nederlands ik ook wel tof.quote:
Ah kom op man....quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Thunderbowl het volgende:
Zal dus nooit meer om advies vragen op fokDank voor alle reacties!
Ja dat word echt te vaak gedaan, moet gewoon een uniek nieuw product zijn, althands de naam. Worstel misschien gewoon te veel. wel een goede tip om sleutelwoorden te gebruiken!!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Meike26 het volgende:
Ik zou het als ik jou was lekker op Nederlandstalig houden, bij Engelse naam is het alsof je ambities hebt internationaal door te grooeien![]()
Qua fotografie kan je nog allerlei kanten op,sleutelwoorden om in je naam te verwerken of woordspeling op te maken ;
Focus, vizier, compostie, diafragma, Optisch/optiek etc etc
Of misschien moet je dat loslaten en gewoon iets in gedachten nemen qua naam/locatie bijvoorbeeld waar jouw passie ligt. Zo ken ik iemand die in Frankrijk een restaurant en hotel heeft, vernoemd naar 1 van de mooiste bochten in de Formule 1, La Source...
Waar ik echt jeuk van krijg zijn mensen die de eerste 2/3 letters van voor en achternaam pakken. Of iets in die richting.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Thunderbowl het volgende:
Dat blijkt al wel, want ik zit hier de hele week al in mn hoofd te zoeken naar een passende korte en krachtige naam.
Wat ik doe is fotograferen maar wil nu een bedrijf gaan starten. Ik krijg meerdere opdrachten in een week dus het word tijd dat we dit eens gaan doorzetten na een goede naam.
Ik fotografeer voornamelijk portretten om emotie in beeld vast te leggen. Dit kan dan ook van alles zijn. Of het gaat om een zwangerschap of een bruiloft, maar een kind die lacht zegt ook veel.
Maar goed, ik weiger mijn eigen naam te gebruiken, simpelweg omdat iedereen dat al doet. Maar wil me meer richten op een productnaam. WIE kan me hier in wat ideeën opborrelen.
Ik kwam zelf met Emotive Fotografie maar dan heb je Engels en Nederlands in een zin. En voorbeelden zoals Pixel Perfect maar dat bestaat natuurlijk al (wist ik veel) MixedEmotions Fotografie klinkt ook wel lekker, maar ook daar weer Engels,vs Nederlands...
#teneinderaad
Ik zal eens aan t KvK vragen of ik die naam mag gebruiken.quote:
Ja dat klopt maar wil mijn eerste trapdomijn een .nl laten zijn, dat word wel aanbevolen nlkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef karton2 het volgende:
Let er trouwens op dat het achtervoegsel van je domeinnaam tegenwoordig ook een woord mag zijn ipv ".nl"
Even rekening mee houden zodra je een domein gaat registeren.
"Quinoahipster OP-fotografie"quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Thunderbowl het volgende:
Dat blijkt al wel, want ik zit hier de hele week al in mn hoofd te zoeken naar een passende korte en krachtige naam.
Wat ik doe is fotograferen maar wil nu een bedrijf gaan starten. Ik krijg meerdere opdrachten in een week dus het word tijd dat we dit eens gaan doorzetten na een goede naam.
Ik fotografeer voornamelijk portretten om emotie in beeld vast te leggen. Dit kan dan ook van alles zijn. Of het gaat om een zwangerschap of een bruiloft, maar een kind die lacht zegt ook veel.
Maar goed, ik weiger mijn eigen naam te gebruiken, simpelweg omdat iedereen dat al doet. Maar wil me meer richten op een productnaam. WIE kan me hier in wat ideeën opborrelen.
Ik kwam zelf met Emotive Fotografie maar dan heb je Engels en Nederlands in een zin. En voorbeelden zoals Pixel Perfect maar dat bestaat natuurlijk al (wist ik veel) MixedEmotions Fotografie klinkt ook wel lekker, maar ook daar weer Engels,vs Nederlands...
#teneinderaad
huhquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou maar zo kunnenik vind t een mooie plaat.
daar was hij van afgeleid inderdaad, goed gevonden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |