Wie ben je nouquote:
Jaar of 8 volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar de vraag is, wat voor een muziek speelt Fylax dan en hoe oud is die snuiter?
hardstyle, ariana grande en shit die aangevraagd wordtquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar de vraag is, wat voor een muziek speelt Fylax dan en hoe oud is die snuiter?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardstyle, ariana grande en shit die aangevraagd wordt
Ja dan heb ik liever dat hij praat, dan dat hij die shit draait.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
fylax friday talkshow zou dope zijn
viese gothicquote:
wie dan, bij deandre verdenk ik al iemandquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ik weet wie sneeuw-leeuw is en ook wie deandre is
Wiequote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wie dan, bij deandre verdenk ik al iemand
de manier van posten van sneeuw-leeuw zou je ook wel bekend voor moeten komenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wie dan, bij deandre verdenk ik al iemand
Hoink zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
de manier van posten van sneeuw-leeuw zou je ook wel bekend voor moeten komen
ik weet dat jij het niet bent, je hebt ook geen ban héquote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om net mezelf in discussie te gaan, dus nee.
niet iedereen die een kloon maakt heeft een banquote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef DeAndre het volgende:
[..]
ik weet dat jij het niet bent, je hebt ook geen ban hé
Weet ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen die een kloon maakt heeft een ban
Dan weet ik nu gelijk dat jij geen kloonfabriek bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb geen zin om net mezelf in discussie te gaan, dus nee.
Mijn kloon werd een keer geperma'd omdat hij zwart was.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kreeg een keer een ban omdat ik een kloon had aangemaakt
Spannend.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef DeAndre het volgende:
ik weet dat jij het niet bent, je hebt ook geen ban hé
Beverton.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef DeAndre het volgende:
@BozeHaas
De grote baas mag mij niet.
wat goed van jou zegquote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan er snel genoeg achter komen of een kloontje van hoink is.
haan.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Nee. En ik doel op de oprichter van FOK! niet de bazin (Himmler).
Ik heb gehoord dat jij in werkelijkheid een dikke pad bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan er snel genoeg achter komen of een kloontje van hoink is.
Kun je je UI niet aanpassen als je gebanned bent?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef DeAndre het volgende:
Ik wou 1 frame van de naaktfoto van Yvonne in mijn UI verwerken, maar vlak daarvoor werd ik geband.
Was toch geshopt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef DeAndre het volgende:
Ik wou 1 frame van de naaktfoto van Yvonne in mijn UI verwerken, maar vlak daarvoor werd ik geband.
de op was op zich ook al een dieptepunt iddquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Net als ik denk dat het niveau niet verder kan dalen.
Ja, wtf.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef DeAndre het volgende:
Ik denk het niet vriend, vooral die nipslip.
Jij bent meer iemand die gek is op kleuterniveau toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Net als ik denk dat het niveau niet verder kan dalen.
Ik was me elke dag hoorquote:
Was jij trouwens geen 12 jarig jongetje?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand die gek is op kleuterniveau toch.
inmiddels ben ik 14quote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Was jij trouwens geen 12 jarig jongetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |