Ik vind het maar een eng ventje eigenlijk die hele Pechtold.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
D66 is Pechtold en daar kickt iedereen op. Verder hebben ze nog nooit ook maar iets voor elkaar gekregen of iets significants betekend in de politiek. Verbaas me altijd een beetje over hun populariteit.
Wel super goede debater natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng ventje eigenlijk die hele Pechtold.
mwah, ze zijn vooral goed in oppositie voeren. Dat is op zich ook belangrijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
D66 is Pechtold en daar kickt iedereen op. Verder hebben ze nog nooit ook maar iets voor elkaar gekregen of iets significants betekend in de politiek. Verbaas me altijd een beetje over hun populariteit.
Het levert vermakelijke filmpjes op; Pechtold vs Wilders, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel super goede debater natuurlijk..
Wilders met fatsoen.
Wat stem jijquote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze staan nu weer belachelijk hoog in de peilingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef DeAndre het volgende:
Politiek in NL.
PVV die ooit 25 procent van de stemmen had.
NL..
Lol, Pechtold aan de macht ik zie het eigenlijk niet eens voor me.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, ze zijn vooral goed in oppositie voeren. Dat is op zich ook belangrijk.
Niet lastig als je gasten als Fred Teven hebt rondrennen. In de coalitie.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat houdt dat hele oppositie voeren nou eigenlijk in? In wezen is het niks anders dan partijpolitiek. Daar maakt zowel de regering als de oppositie zich veelvuldig schuldig aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het levert vermakelijke filmpjes op; Pechtold vs Wilders, dat dan weer wel.
Gemeentelijke verkiezingen stem ik GL.quote:
Wat ik nooit begrijp is dit, bereikt de oppositie ooit wat? Alles wat ze doen is onderhandelen voor eerste kamer meerderheden meer niet. Het is een beetje als knikkeren wat ze daar doen en als iemand eens vals speelt tikken ze hem op de vingers moet hij een knikker terug geven en is het goed.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat houdt dat hele oppositie voeren nou eigenlijk in? In wezen is het niks anders dan partijpolitiek. Daar maakt zowel de regering als de oppositie zich veelvuldig schuldig aan.
[..]
Dat wel ja.
Wie ben jij?quote:
Tegenwicht bieden tegen de regering?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
Wat houdt dat hele oppositie voeren nou eigenlijk in?
Wat dus nooit gebeurt, ze zijn er enkel om ministers op het matje te roepen als iets loos is, of om problemen aan te snijden maar dat loopt altijd zoals Kees zou zeggen: 'Met een sisser af.'quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tegenwicht bieden tegen de regering?
In het geval van een meerderheidskabinet een symboolfunctie.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gewoon macht, 2de kamer.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie dan wie danquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ik weet wie sneeuw-leeuw is en ook wie deandre is
Ze mogen hun mening ventileren, en fouten aan de kaak stellen verder niets meen ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gewoon macht, 2de kamer.
als zij dat willen vertellen zullen zij dat zelf wel doenquote:
Wel wat meer hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ze mogen hun mening ventileren, en fouten aan de kaak stellen verder niets meen ik.
Oke wil je een ballon?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Ik weet wie sneeuw-leeuw is en ook wie deandre is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |