Hart van goud heb je.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
als zij dat willen vertellen zullen zij dat zelf wel doen
Ik ook harharquote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef DeAndre het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik zo'n kloon niet mag, en dat ik aardig doe ofzo omdat ik niet weet wie het is.
Ik ben Mapima.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef DeAndre het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik zo'n kloon niet mag, en dat ik aardig doe ofzo omdat ik niet weet wie het is.
Wie niet, toch een held en icoon in de harten van velen. De man die zelfs met instrumenten geen chicks kon hosselen.quote:
braddie is life braddie is lovequote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wie niet, toch een held en icoon in de harten van velen. De man die zelfs met instrumenten geen chicks kon hosselen.
de show waar lompehork belde was goudquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is dat goed te pruimen die FF??
Jezus wat een balletje ben je ook af en toe hequote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
als zij dat willen vertellen zullen zij dat zelf wel doen
Lompehork lijkt me dan ook wel een baas, weet je wat mij tof lijkt? Als Pharkus eens belt of Opa Bakkebaard die eerste omdat ik wel benieuwd ben naar die stem, die laatste omdat die toch wel heel grumpy moet klinken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
de show waar lompehork belde was goud
Wat was dat voor een ninja editquote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
verder is het vooral een giechelende fylax en kutmuziek
welke edit¿quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat was dat voor een ninja edit.
Ik was toen bij een mattie thuisquote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
de show waar lompehork belde was goud
Dat lijkt me niet de moeite waard dan, als de kwaliteit bepaald wordt door de gene die belt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
Lol, de muziek is idd wel fucking slecht ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
dat kwam niet door mij danquote:
Mapima is gewoon grappig.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de moeite waard dan, als de kwaliteit bepaald wordt door de gene die belt.Wat als Mapima belt? Heb je gratis ebola opgelopen.
Jammer, dacht dat je giechelende verkeerd geschreven had en voelde direct dikke rush opkomen.quote:
mapima is gewoon een redelijke troll, ik erger me meer aan al die slijmende kkrkneusjes in haar topicsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |