Wat ben je fel vandaagquote:Op donderdag 4 december 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Niet quoten en kopiėren TS, de OP gaat automatisch mee.
Ook nog lapohunten
Gewoon hier.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Waar nog meer dan, zoveel heb ik niet gepost.
Doen! Ik moet mijn Amerikaan met V6 helaas de hele winter in de garage laten staan want....oldtimer regelingquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zal ff doorstampen met de v6 diesel, broeikaseffect
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 16:47 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Gratis supertip: Vraag gewoon een modje of hij de boel wil terugzetten.
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weerquote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
U is niet buiten geweest gisteren? Een windchill van -9 is gewoon koud, de kabel was overduidelijk al niet meer goed maar dit zijn can die ongemakken die je alleen in de winter hebt.
Denk dat de ijzel icm de koude wind het laatste zetje is geweest.
Oh daarom was het zo warm in Udenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weer
hardlopen en dan zeggen dat je het niet koud had, joh fo real son?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weer
Maar is het droog en schijnt de zon, dat vind ik belangrijkerquote:
nog steeds ja. Of het hier echt tot storm komt is nog afwachten.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
We zouden toch storm krijgen? Ligt die een beetje op koers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |