Haha met dit assortiment zou mijn jongetje ook heel blij zijn. Ze zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sint was hier een enorm succesHij heeft zo genoten, van de zakken (
) voor de deur, de gedichten en de cadeau's natuurlijk. Sint bracht hier een duplo brandweerauto, uitbreiding voor de houten trein (station, spoorwegovergang en extra rails), een voorleesboek, en shirt met ambulances, een ambulance autootje, een koksmuts en bambino loco. Maar de cadeau's die de andere kregen vond hij net zo mooi! 't kind was zo blij en dankbaar en geduldig
Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet zietquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:56 schreef Animalmix het volgende:
Skoap hoe oud is Luc? Beseft hij het nu nog niet zo? Waarschijnlijk is het volgend jaar wel leuk om te vieren inderdaad.
Hier ook ja. Met het verschil dat mijne nog niks met Sint en Piet kan en ze ook niet benoemt/herkent. Wij geven er zelf ook niet om, dus ik vind volgend jaar wel vroeg genoeg. Wel een keertje schoen gezet (de prei voor het paard en het tellen van de schoenen waren het leukst) en cadeautjes gekocht omdat we het met familie vieren, maar dat is geen groots kinderfeest. Mijne is het enige kind en ik verwacht eigenlijk niet dat de rest iets koopt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet ziet
Maar heb hem (Bewust) nog even niet verteld over pakjes avond enzo, dat komt volgend jaar wel
Ja, wij hadden al wat dingen verzameld sinds de zomer (niet eens alles gegeven nu) en de schoonfamilie wilde ook bijdragenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:
Haha Phaidra wow wat veel kado's inderdaad!
Beetje jammer dat ie daarna ziek werd. Zielig. Hoe is het nu?
Tinu wat zielig van het eczeem.
Hier ook maxi kralen voor een kindje bN twee. Kan volgens mij best hoor!
Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ze was het allerblijst met haar prinsessenrokje van 1 euro
Leuke foto en cadeaus!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:
Haha Phaidra wow wat veel kado's inderdaad!
Beetje jammer dat ie daarna ziek werd. Zielig. Hoe is het nu?
Tinu wat zielig van het eczeem.
Hier ook maxi kralen voor een kindje bN twee. Kan volgens mij best hoor!
Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ze was het allerblijst met haar prinsessenrokje van 1 euro
[ afbeelding ]
Van rolf schoolmaterialen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Animalmix het volgende:
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?
Beterschap voor Anouk, Susie.
CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker
Mus sterkte vandaag.....
Ik heb wel met sinasappel smaak. Die moet ze dus ook niet. Maar zal eens informeren bij de apotheek morgen voor die smaak.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
Helaas hier ook nodig soms. Het wil met hoestdrank en antibiotica (beide vloeibaar) wel eens helpen om uit te leggen dat het helpt tegen de pijn/hoesten. Dat we het jammer zouden vinden als hij pijn blijft hebben of niet lekker kan slapen omdat hij zijn drankje niet wil nemen. Meestal is het de eerste keer even nodig om hem te overreden, daarna blijkt hij het toch lekker te vinden en is het juist drama als het niet meer hoeftquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef bitterend het volgende:
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |