SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door _Ophelia_ op 04-12-2014 14:09:02 ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
En gewoon omdat hij zo leuk is.
Ik zie geen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door _Ophelia_ op 04-12-2014 22:06:29 ]
Volgens mij heb ik jouw wederhelft op Fb, daar staan ze ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:04 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb O'tje nu 2 keer gemist. Straf voor te lang niet hierlezen?
Ohwquote:
Sensatiezoekerquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw![]()
![]()
vertel!!.....
Hier heeft de buurman op het raam gebonst en de zak voor de deur gezet.
Vantevoren hadden we tegen rayen verteld dat we sint en piet niet zouden zien want dat die het veel te druk hadden omdat die iedereen kadootjes moest brengen. (Dit om de spanning weg te nemen)
Eigenlijk had hij al genoeg kado's gehad, dus we deden het eigenlijk omdat ik het leuk vond![]()
Maar afijn, dat kopje te zien toen hij de zak binnensleepte was geweldig en het kinetisch zand viel goed in de smaak
Pffffffff ik zou van de schrik nog grijzer worden denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef danic het volgende:
[..]
Sensatiezoeker![]()
Maar niks specifieks hoor. Gewoon echt brutaal en ons afsnauwen. Ik weet niet wat me overkomt. Mijn lieve meisje.
En vervolgens hangt ze weer huilend om je nek. Ik zal blij zijn als die man weer naar Spanje is![]()
Gisteren is ze van de trap gestuiterd![]()
Onze trap begint onderaan met een draai. Daar was ze net voorbij toen ze bedacht dat haar knuffels nog beneden lagen.
Dus wil ze zich omdraaien en verliest haar evenwicht. Zo achterover van de trap. Echt op haar rug en schouders, head first.
Als finishing touch nog een hoofdlanding op de stenen vloer
ik schrok me de rambam. Maar gelukkig alleen geschrokken
Ik ben 10 jaar ouder
Haha met dit assortiment zou mijn jongetje ook heel blij zijn. Ze zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sint was hier een enorm succesHij heeft zo genoten, van de zakken (
) voor de deur, de gedichten en de cadeau's natuurlijk. Sint bracht hier een duplo brandweerauto, uitbreiding voor de houten trein (station, spoorwegovergang en extra rails), een voorleesboek, en shirt met ambulances, een ambulance autootje, een koksmuts en bambino loco. Maar de cadeau's die de andere kregen vond hij net zo mooi! 't kind was zo blij en dankbaar en geduldig
Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet zietquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:56 schreef Animalmix het volgende:
Skoap hoe oud is Luc? Beseft hij het nu nog niet zo? Waarschijnlijk is het volgend jaar wel leuk om te vieren inderdaad.
Hier ook ja. Met het verschil dat mijne nog niks met Sint en Piet kan en ze ook niet benoemt/herkent. Wij geven er zelf ook niet om, dus ik vind volgend jaar wel vroeg genoeg. Wel een keertje schoen gezet (de prei voor het paard en het tellen van de schoenen waren het leukst) en cadeautjes gekocht omdat we het met familie vieren, maar dat is geen groots kinderfeest. Mijne is het enige kind en ik verwacht eigenlijk niet dat de rest iets koopt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet ziet
Maar heb hem (Bewust) nog even niet verteld over pakjes avond enzo, dat komt volgend jaar wel
Ja, wij hadden al wat dingen verzameld sinds de zomer (niet eens alles gegeven nu) en de schoonfamilie wilde ook bijdragenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:
Haha Phaidra wow wat veel kado's inderdaad!
Beetje jammer dat ie daarna ziek werd. Zielig. Hoe is het nu?
Tinu wat zielig van het eczeem.
Hier ook maxi kralen voor een kindje bN twee. Kan volgens mij best hoor!
Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ze was het allerblijst met haar prinsessenrokje van 1 euro
Leuke foto en cadeaus!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:
Haha Phaidra wow wat veel kado's inderdaad!
Beetje jammer dat ie daarna ziek werd. Zielig. Hoe is het nu?
Tinu wat zielig van het eczeem.
Hier ook maxi kralen voor een kindje bN twee. Kan volgens mij best hoor!
Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ze was het allerblijst met haar prinsessenrokje van 1 euro
[ afbeelding ]
Van rolf schoolmaterialen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Animalmix het volgende:
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?
Beterschap voor Anouk, Susie.
CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker
Mus sterkte vandaag.....
Ik heb wel met sinasappel smaak. Die moet ze dus ook niet. Maar zal eens informeren bij de apotheek morgen voor die smaak.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
Helaas hier ook nodig soms. Het wil met hoestdrank en antibiotica (beide vloeibaar) wel eens helpen om uit te leggen dat het helpt tegen de pijn/hoesten. Dat we het jammer zouden vinden als hij pijn blijft hebben of niet lekker kan slapen omdat hij zijn drankje niet wil nemen. Meestal is het de eerste keer even nodig om hem te overreden, daarna blijkt hij het toch lekker te vinden en is het juist drama als het niet meer hoeftquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef bitterend het volgende:
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.
je zou misschien kunnen proberen haar bij het koken te betrekken. En dan tijdens het eten zeggen dat het zo llekker is omdat ze heeft geholpen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef bitterend het volgende:
NTS lastig![]()
Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?"dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus
![]()
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)
na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger"Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters
Nou helaas kan ik me daarbij aansluiten.quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef PureEvil het volgende:
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Ze kookt elke avond meemaar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.quote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Susie het volgende:
Vervelend NTSHet is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.
Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten![]()
Zo, ik ga de nachtdienst in
Wij woonden ook bij opa en oma, het staat er een beetje stom zie ik netquote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Vanyel het volgende:
NTS, heeft ze de afgelopen 5,5 mnd met jullie bij opa en oma gewoond of zonder?
Komt vast wel goed, het zal even tijd nodig hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Wij woonden ook bij opa en oma, het staat er een beetje stom zie ik net.
Maar ik moet zeggen dat met name oma de opvoedkundige taken over heeft genomen tot ik 20 weken zwanger was omdat ik zo vermoeid was. En de laatste 3 weken dan ook nog.
Tel daarbij op dat Draak een echt oma's kindje is dus is het niet vreemd dat ze zo heftig reageert. Alleen om steeds begripvol te blijven, dat is soms wat moeilijker.
Neuuhh, ik moet nog maximaal 8 wekenquote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, het zal even tijd nodig hebben.
Geloof dat die kleine al geboren is nu? Dan gewoon lekker laten helpen met voeden, de grote zus laten uithangen en niet te veel nee nu ff niet..
Het is natuurlijk wel veel verandering ineens, dat gaat zo'n draak ook niet in de koude kleren zitten.
Het helpt zeker wel om haar erbij te betrekken, dat scheelt een hoop ellende.quote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Neuuhh, ik moet nog maximaal 8 weken.
Maar ik heb niet het idee dat het grote zus verhaal hier nu een grote rol in speelt. Ze doet er nog erg laconiek over namelijk. Maar ik hou een slag om de arm, want ik zie het na de geboorte nog wel helemaal om slaan.
je kunt vloeibare paracetamol toch gewoon door water of dixap o.i.d. mengen? Beterschap in ieder geval!quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Susie het volgende:
Vloeibaar ook niet idd, zou naar banaan smaken? Nou, dat proef ik ook niet hoor, dus ik begrijp haar wel
Koorts gelukkig weer iets gezakt, we gaan haar zo maar weer martelen(mijn hart breekt echt op zulke momenten)
Ik denk dat het ook niet eens uit zou maken. Althans als ik hier kijk. Ze eten beter als ze geen gillende honger hebben. Vaak beginnen ze tussen 4 en 5 te piepen dat ze honger hebben . Iets te eten geven werkt dan beter dan zeggen nee, want dan zijn ze om 6 uur zo chagrijnig dat eten sowieso geen succes wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.
Crackers met paté enzo.
Om nou te gaan zeggen dat hij dan niets meer mag vind ik ook weer zo sneu.
Dat. Ik baal altijd dat ze bij ons op t kdv alleen een rijstwafel krijgen om vijf uur. Kind 9 van de 10 keer gierende honger als we haar ophalen en daarvan idd zo chagrijnig dat ze ons en zichzelf in de weg zit. En niet normaal aan tafel kan eten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet eens uit zou maken. Althans als ik hier kijk. Ze eten beter als ze geen gillende honger hebben. Vaak beginnen ze tussen 4 en 5 te piepen dat ze honger hebben . Iets te eten geven werkt dan beter dan zeggen nee, want dan zijn ze om 6 uur zo chagrijnig dat eten sowieso geen succes wordt.
Dat lijkt me nogal kind- en leeftijdafhankelijk. Niet elk kind heeft er baat bij zo vroeg bij iets nog zo abstracts betrokken te worden.quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het helpt zeker wel om haar erbij te betrekken, dat scheelt een hoop ellende.
HOeft ook niet perse zo vroeg als dat wij nu doen, maar het erbij betrekken op welke manier dan ook zal meer goed dan kwaad doen.quote:Op maandag 8 december 2014 07:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal kind- en leeftijdafhankelijk. Niet elk kind heeft er baat bij zo vroeg bij iets nog zo abstracts betrokken te worden.
JA. Gewoon ergens doorheen roeren. doen ze bij de ouwe besjes in t bejaardenhuis ook altijdquote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Susie het volgende:
Kan je de sinaspril vloeibaar gewoon door drinken doen?
Op dr verjaardag voor t eggies. 2 feb.quote:Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer gaat ze voor het echie?
Wij moeten binnenkort ook aan het gesprek over allergie en school en hoe doe je dat. Jullie hebben t blijkbaar al gehad. Heb je zin om deze behoeftige bij te praten over jullie aanpak (in het allergietopic)?
Ja hoor doe maar door dr drinken heen. Bij de mijne krijg ik het anders ook niet binnen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:25 schreef Susie het volgende:
Bananensmaak zou het zijn PE, maar wat je zegt, smerig spul. Probleem is dat ze momenteel niks eet, wel drinken, maar heeft het wel zin door een grote glas drinken te doen? Niks gekregen van ha nee.
Ja, ik kan weer zappen NTS![]()
Zo spannend, baby's die naar school gaan! Sterkte Mignonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |