abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147275253
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

[ Bericht 19% gewijzigd door _Ophelia_ op 04-12-2014 13:44:23 ]
pi_147277416
Ik dacht, ik gooi eens iets anders in de OP. oO<
  donderdag 4 december 2014 @ 13:46:51 #3
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_147277467
Haha so very true :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_147277496
hahaha geniaal :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147277533
En gewoon omdat hij zo leuk is. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door _Ophelia_ op 04-12-2014 14:09:02 ]
  donderdag 4 december 2014 @ 14:30:15 #6
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147278696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
En gewoon omdat hij zo leuk is. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen foto :o
Rayen 2½ jaar!
pi_147279905
Toffe OP :D _O-

Foto van Otje gemist -O-
pi_147279993
ik ook gemist -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147280649
Ik zet haar vanavond nog even terug. ;)
pi_147280907
Is goed :D
pi_147290093
Nog even dan, Otje en haar grote vriend O+
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door _Ophelia_ op 04-12-2014 22:06:29 ]
pi_147290187
Aaah, wat lief!!! O+ O+ O+
  donderdag 4 december 2014 @ 22:19:49 #13
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147292705
Weer gemist :{
Rayen 2½ jaar!
pi_147299806
Ik heb O'tje nu 2 keer gemist. Straf voor te lang niet hierlezen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_147308547
Otje en naar vriendje gezien! Wat enorm schattig zeg!

Veel plezier vanavond met sinterklaas allemaal!
pi_147313572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:04 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb O'tje nu 2 keer gemist. Straf voor te lang niet hierlezen?
Volgens mij heb ik jouw wederhelft op Fb, daar staan ze ook ;)
pi_147316886
Ik heb ze gezien! zo lief O+

We vonden het niet nodig om sinterklaas te vieren..ze heeft het bij mijn werk gevierd, bij mijn man gevierd en vandaag bij het kdv. Bij elke viering kreeg te uiteraard een cadeau. We vonden het voldoende zo!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147317203
Haat aan de peuterpuberteit :(
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:07:03 #19
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147318509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:29 schreef danic het volgende:
Haat aan de peuterpuberteit :(
Ohw :o :P :Y vertel!!.....

Hier heeft de buurman op het raam gebonst en de zak voor de deur gezet.
Vantevoren hadden we tegen rayen verteld dat we sint en piet niet zouden zien want dat die het veel te druk hadden omdat die iedereen kadootjes moest brengen. (Dit om de spanning weg te nemen)
Eigenlijk had hij al genoeg kado's gehad, dus we deden het eigenlijk omdat ik het leuk vond :+
Maar afijn, dat kopje te zien toen hij de zak binnensleepte was geweldig en het kinetisch zand viel goed in de smaak
Rayen 2½ jaar!
pi_147318919
Klinkt goed TJ!

R heeft kinetische zand voor dr verjaardag gehad! echt leuk !!
pi_147319057
Hier heeft Sinterklaas ook kinetisch zand voor de deur gezet. En een werkbankje en puzzel, en een boek, playmobil kerststal, ikea kapla, xylofoon en een ipadding met geluidjes en zo.
pi_147319251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw :o :P :Y vertel!!.....

Hier heeft de buurman op het raam gebonst en de zak voor de deur gezet.
Vantevoren hadden we tegen rayen verteld dat we sint en piet niet zouden zien want dat die het veel te druk hadden omdat die iedereen kadootjes moest brengen. (Dit om de spanning weg te nemen)
Eigenlijk had hij al genoeg kado's gehad, dus we deden het eigenlijk omdat ik het leuk vond :+
Maar afijn, dat kopje te zien toen hij de zak binnensleepte was geweldig en het kinetisch zand viel goed in de smaak
Sensatiezoeker o|O

Maar niks specifieks hoor. Gewoon echt brutaal en ons afsnauwen. Ik weet niet wat me overkomt. Mijn lieve meisje.
En vervolgens hangt ze weer huilend om je nek. Ik zal blij zijn als die man weer naar Spanje is ;)

Gisteren is ze van de trap gestuiterd :'(
Onze trap begint onderaan met een draai. Daar was ze net voorbij toen ze bedacht dat haar knuffels nog beneden lagen.
Dus wil ze zich omdraaien en verliest haar evenwicht. Zo achterover van de trap. Echt op haar rug en schouders, head first.
Als finishing touch nog een hoofdlanding op de stenen vloer :X
ik schrok me de rambam. Maar gelukkig alleen geschrokken
Ik ben 10 jaar ouder
pi_147319390
Dat was een flinke smak van eva zeg.

Hier was pakjesavond in 30min voorbij. Ean helemaal wild oh cadeau voor mij enz enz. Ze hielp sac wel lief mee met uitpakken. Om vervolgens met de nopper te gaan spelen want dat kent ze.
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:32:42 #24
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147319591
Sint was hier een enorm succes O+ Hij heeft zo genoten, van de zakken ( :@ ) voor de deur, de gedichten en de cadeau's natuurlijk. Sint bracht hier een duplo brandweerauto, uitbreiding voor de houten trein (station, spoorwegovergang en extra rails), een voorleesboek, en shirt met ambulances, een ambulance autootje, een koksmuts en bambino loco. Maar de cadeau's die de andere kregen vond hij net zo mooi! 't kind was zo blij en dankbaar en geduldig O+
Oude (on)bekende.
pi_147319858
Jeetje Danic, wat een schrik inderdaad... Pfff. Gelukkig heeft ze verder niks!

Wat leuk hoor die sint verhalen O+
Ik denk dat wij het volgend jaar voor het eerst gaan vieren. Luc heeft dit jaar wel een paar keer zijn schoen gezet. En vandaag sinterklaas gevierd @KDV. Toch leuk dat ze dat elk jaar doen incl een klein cadeautje.
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:45:22 #26
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147319987
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef danic het volgende:

[..]

Sensatiezoeker o|O

Maar niks specifieks hoor. Gewoon echt brutaal en ons afsnauwen. Ik weet niet wat me overkomt. Mijn lieve meisje.
En vervolgens hangt ze weer huilend om je nek. Ik zal blij zijn als die man weer naar Spanje is ;)

Gisteren is ze van de trap gestuiterd :'(
Onze trap begint onderaan met een draai. Daar was ze net voorbij toen ze bedacht dat haar knuffels nog beneden lagen.
Dus wil ze zich omdraaien en verliest haar evenwicht. Zo achterover van de trap. Echt op haar rug en schouders, head first.
Als finishing touch nog een hoofdlanding op de stenen vloer :X
ik schrok me de rambam. Maar gelukkig alleen geschrokken
Ik ben 10 jaar ouder
Pffffffff ik zou van de schrik nog grijzer worden denk ik :o Gelukkig alleen maar de schrik je moet er niet aan denken dat ze echt verkeerd was neergekomen.

Ja sensatiezoeker :P omdat het hier af en toe ook bal is, hoor ik het ook eens graag van een ander :+ :+
Rayen 2½ jaar!
pi_147320164
Danic brrr :X verkeerd van de trap is een van mijn grote angsten in huis.

Wij vieren het pas volgende week, dan kunnen opa en oma er ook bij zijn. Merkt ze toch nog niets van.

SPOILER
pi_147320306
Auch danic!!

Ophelia _O- hier smeert ze het op mijn broek :9
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:54:05 #29
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147320346
Grijzer kan ik niet worden, ik zou dus mee doen aan het 10 jaar ouder worden bij zo'n smak zeg. :*

Hier waren de 2 zakken ook in krap een half uur uitgepakt. Pakje uitgepakt, zak weer induiken, pakje voor mama, Anouk ook uitpakken, "nog een dootje voor Anouk? Ja?" Ja hoor, nog een dootje. Kind superblij. Ik ook met mijn mascara ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:54:57 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147320392
_O- Ophelia! _O-
pi_147320543
Hihi wij vieren het morgen. Ben zo benieuwd wat ze ervan vindt. Enthousiaster dan haar zusje kan ze niet worden :+

En ja ik dacht echt even dat ze superverkeerd zou vallen. Er vallen mensen minder ongelukkig van de trap en breken dan al hun botten.
Ik heb ook echt getwijfeld met het oprapen van de grond. Bang dat ik het misschien erger zou maken.
Mijn meisje :'(
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:39:03 #32
244125 laziness
pi_147324661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sint was hier een enorm succes O+ Hij heeft zo genoten, van de zakken ( :@ ) voor de deur, de gedichten en de cadeau's natuurlijk. Sint bracht hier een duplo brandweerauto, uitbreiding voor de houten trein (station, spoorwegovergang en extra rails), een voorleesboek, en shirt met ambulances, een ambulance autootje, een koksmuts en bambino loco. Maar de cadeau's die de andere kregen vond hij net zo mooi! 't kind was zo blij en dankbaar en geduldig O+
Haha met dit assortiment zou mijn jongetje ook heel blij zijn. Ze zijn ook allemaal hetzelfde :D

Hier met familie Sinterklaas gevierd en met een heuse sint en pieten thuis. Het was super gezellig en geslaagd *O*

pi_147326700
Gezellig zo al die pakjes! :D

Billie heeft ook allerlei leuks gekregen. Alle pakjes moesten door hem persoonlijk worden opengemaakt. Zo lief. :D
Vanmiddag nog een ronde bij de schoonfam. Dan krijgt ie van ons nog Duplo tankstation en wat playmobil. Aangezien we zelf niet wisten of ie iets van opa en oma zou krijgen hebben we zelf maar ingeslagen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_147327438
oh altijd eng die smakkerds!!!

Gelukkig weer voorbij die Sinterklaas, Kleuter is vantevoren zenuwachtig, Nena kreeg na afloop vreselijke huilbuien en heeft vannacht 3 uur wakker gelegen en het is een chaos in huis met al dat nieuwe speelgoed.

Maar ze vonden het weer geweldig!
pi_147329174
Leuk al die verwende kindertjes met Sinterklaas. O+

Hier ook

Jelle had super sand, bambino loco, verfkwastjes, een kerstmansneeuwbal en een duplo treinset met een brug en een playmobil spook.

Eline had een houten keukentje met toebehoren en een dora (imitatie) duplo set en een boekje

En er wordt al druk mee gespeeld.

(Niet alles nieuw overigens hoor, de trein en het keukentje zijn een mooie tweede hands ;) )
pi_147330467
TJ klinkt tof! En kinetisch zand gaat er hier ook komen.

Kyara toffe kado's. M. blij?

Zo Danic. Die Eva is flink gevallen. Dat is schrikken zeg! Heeft ze helemaal niets? Zelfs geen bult?

Haha FR dat zie ik hier ook wel gebeuren dat het na 30 minuten klaar is. Twee kinderen die helemaal hyper alle pakjes uit willen pakken.

Leuke kado's Mus!

Skoap hoe oud is Luc? Beseft hij het nu nog niet zo? Waarschijnlijk is het volgend jaar wel leuk om te vieren inderdaad.

Whaha Ophelia gatsie!

Lazi wat leuk met een echte Sint en piet. En die garage is cool zeg!

Kuukske duplo tankstation. Gaaf!

Troeta! Tof ook al een echte zwarte piet!

Hillie ach dat tweedehands merken ze niets van. Doen we hier ook regelmatig.

Wij vieren het vanmiddag bij opa en oma.
Gisteren zou net iets te veel van het goede zijn geweest voor kleuter die ook al sinterklaas op school vierde.
N. is gisteren wel op school mee gaan kijken bij de Sint en pieten. Ze vond het echt super tof! Heeft het er nog over: "N. zwarte pieten gezien!" Die is voor de duvel niet bang (in tegenstelling tot kleuter die huilend bij papa stond en niet bij de andere kindjes dichtbij Sint en piet wilde staan. Gelukkig heeft ie later wel genoten.)

[ Bericht 7% gewijzigd door Animalmix op 06-12-2014 13:04:27 ]
pi_147331527
Leuke Sintverhalen O+

Wij hebben het gisteravond ook gevierd met schoonouders, schoonzusje en zwager. Peuter pakte als eerste een doos uit met baanonderdelen voor de toettoet auto's en dat was eigenlijk al genoeg geweest. Hij ging gelijk spelen en de overige cadeautjes konden de pip krijgen :P. Uiteindelijk wel alles uitgepakt en hij is er zo blij mee:
Benny Bus van toettoet auto's en de baan erbij dus
Boek 'verjaardag met taart'
Longsleeve met raceauto (commentaar: die is voor de baby, pas ik niet! :D)
Brandweerwagen
Stapelspel (gaat om evenwicht, waarbij je houten kokertjes op een dolfijn moet stapelen)
Rugtasje van Cars
Duplo van planes, vliegtuigje en tankwagen

Jammer alleen dat hij gedurende de avond koorts kreeg en na afloop tot 3x toe zijn maag leeggooide ;(. Rond 22 uur toch in slaap gevallen en nu alleen nog wat verhoging. Arm ding.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147332036
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:56 schreef Animalmix het volgende:
Skoap hoe oud is Luc? Beseft hij het nu nog niet zo? Waarschijnlijk is het volgend jaar wel leuk om te vieren inderdaad.
Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet ziet :D
Maar heb hem (Bewust) nog even niet verteld over pakjes avond enzo, dat komt volgend jaar wel O-)
pi_147332053
Ach wat sneu Phaidra, beterschap voor je mini!
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:05:48 #40
244125 laziness
pi_147332076
Herkenbaar Phaidra.
De jongetjes bij ons waren na een paar cadeautjes ook gewoon lekker aan het spelen en hadden dus met de helft minder af gekund :P

Mijn schoonzus heeft één cadeautje nog in haar tas gesmokkeld omdat haar jongste echt verzadigd was gewoon.
pi_147332399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:03 schreef Skoap het volgende:

[..]

Hij is 18 oktober 2 geworden. Hij wordt al wel helemaal opgewonden als hij Sint of Piet ziet :D
Maar heb hem (Bewust) nog even niet verteld over pakjes avond enzo, dat komt volgend jaar wel O-)
Hier ook ja. Met het verschil dat mijne nog niks met Sint en Piet kan en ze ook niet benoemt/herkent. Wij geven er zelf ook niet om, dus ik vind volgend jaar wel vroeg genoeg. Wel een keertje schoen gezet (de prei voor het paard en het tellen van de schoenen waren het leukst) en cadeautjes gekocht omdat we het met familie vieren, maar dat is geen groots kinderfeest. Mijne is het enige kind en ik verwacht eigenlijk niet dat de rest iets koopt.

Maar het verschilt heel erg, ik zie genoeg leeftijdgenootjes bij wie dat heel anders is en die al heel bewust meeleven.
Leuke foto's en verhalen hier iig!
pi_147336974
Leuke foto's en cadeautjes. De kinderen zijn goed verwend dus.

Phaidra, beterschap voor I!

Hier ook gevierd, leuke avond met de familie. Cadeautjes beschaafd vind ik zelf. Peuter kreeg een Maxi strijkkralenset (eigenlijk vanaf 3 jaar) en een doos Duplo. Grote een angry Birds spel en duikspullen.

Beide samen kregen een Dvd en Cd van oma en opa.

Hier ook een peuter, die niet zo lekker was aan het einde van de avond. Eczeem speelt hier weer heel erg op. En volgens mij ook weer last van de oren. Gelukkig vandaag niets meer van te merken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_147343440
Haha Phaidra wow wat veel kado's inderdaad!
Beetje jammer dat ie daarna ziek werd. Zielig. Hoe is het nu?

Tinu wat zielig van het eczeem.
Hier ook maxi kralen voor een kindje bN twee. Kan volgens mij best hoor!

Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ze was het allerblijst met haar prinsessenrokje van 1 euro :D

pi_147345123
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:

Wij vierden vandaag sinterklaas. Ze is net twee en begrijpt er weinig van, maar een broer van vier. Dus dan is het leuk!
Ze kreeg mega veel spullen voor de pop, zoals een poppenbedje, badje en slaapzak, kinetisch zand met attributen, ook maxi strijkkralen dus en verkleedkleren.
Ja, wij hadden al wat dingen verzameld sinds de zomer (niet eens alles gegeven nu) en de schoonfamilie wilde ook bijdragen :P. Gelukkig ook wat 'gebruiksvoorwerpen' zoals shirt, tas en boek.

Voor volgend jaar hebben we al een beetje vastgesteld dat 1 cadeautje per inbrenger (opa/oma, tante/oom en wij) per kind wel ruim voldoende is. Maar dan zijn er ook 2 kinderen ipv alleen peuter.

Leuke foto!

Peuter is wel weer redelijk hersteld. Eten wilde hij nog niet zo vandaag, maar hij was vrolijk en vol energie. Zelfs geen middagslaapje gedaan, ik ben bang dat die nu definitief eruit gaat (anders slaapt hij pas om 21.30 uur).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147345360
Leuke foto AM!

Hier ook 3 cadeaus per kind en dan nog 2 cadeautjes voor alle kindjes samen. Dat was ook echt genoeg. En de balans qua speelgoed vond ik ook goed. Maar goed, eigenlijk spelen alle kinderen hier met alles M vindt dat alles van hem is :')
pi_147345393
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Animalmix het volgende:

[ afbeelding ]
Leuke foto en cadeaus!

Vanmiddag maxi strijkkralen maken getest. Er was toch een beetje hulp nodig van grote broer. Dat lag niet zozeer aan de fijne motoriek, maar hij bond het gewoon leuk om ze op de plaat te doen en daarna weer eraf te halen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_147353681

Ean met deltazand. D'r vader speelt ook enthousiast mee.
pi_147353817
Welkom AM! Wat een mooi meisje heb je, ze kijkt zo zelfbewust O+

En wat een toffe sintverhalen en foto's, alle peuters hebben genoten zo te horen ^O^ Wij hebben het niet echt gevierd dit jaar, eigenlijk wel jammer want het was de eerste keer dat M er een beetje wat van snapte. Maar mijn werk geen even voor. We hebben wel vorig weekend met oma en tante een paar cadeautjes gedaan, een tientje per persoon. M kreeg een brandweertrein en het sinterklaasboek van Charlotte Dumas. Dat was ook precies goed want hij vindt het erg moeilijk om zijn aandacht bij het hele uitpakgebeuren te houden en het idee dat sinterklaas gedichten en briefjes schrijft vindt hij maar gek en raar, dus dat wordt genegeerd :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 7 december 2014 @ 12:22:05 #49
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147355729
Anouk vraagt nu nog naar dootjes :D

Wel een zieke Anouk. Was vrijdag nacht al ruk, zaterdag overdag was ze wel pittig, maar gisteravond begon het weer. Voelde flinke opgezette klieren in haar nek en ze had koorts.
Vanmorgen bij de hap geweest. Die keek in haar keel en dat leek 1 grote amandel. Ook vermoed ze neusamandel, aangezien ze door haar mond ademt. Vandaag 3 keer pcm geven, als het niet minder wordt, dan morgen maar weer ha.
Maar pcm geven :X Aangezien ze de vloeibare niet wil, trachtte ik de zetpil maar weer (dat was gisteren ook al drama, de buren dachten waarschijnlijk dat ze vermoord werd :{ ). Maar ik kreeg haar niet eens plat op de commode zonder geschopt te worden. Dus met veel praten, toch de vloeibare erin weten te krijgen.
Ze is nu wat levendiger gelukkig, vanmorgen was het een zielig hoopje hoor. :'(
Ik denk dat haar amandelen eruit moeten, aangezien ze ook nog steeds veel kwijl produceert, wat ze met praten dus "ophaalt". Eerst maar even opknappen.
  zondag 7 december 2014 @ 12:36:38 #50
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147356030
Bleh Susie, klinkt naar... Beterschap voor je dame :*

Sinterklaas ging hier dus super, maar nu de beste man weg is komt de spanning er uit geloof ik... Hij wil alles én hij wil niets... Hij zit zichzelf (en ons :@ ) zo verschrikkelijk in de weg :X
Oude (on)bekende.
pi_147356130
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?

Beterschap voor Anouk, Susie.

CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker :D

Mus sterkte vandaag.....
  zondag 7 december 2014 @ 13:18:16 #52
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147356979
Oh hai, ik hier?
Ik denk ik kom me hier ook nog eens melden. Ik lees wel mee maar reageren schiet er vaak bij in, en daarbij gebeurt hier weinig wereldschokkends dus ook weinig te melden.

Susie, wat wij hier gedaan hebben toen Draak allerlei (hoest)drankjes kreeg, was dat we stickers van haar favoriete personages op de fles plakte. Dus 1 drankje was bijvoorbeeld K3 drank, 2e was Peppa Pig drank etc.
Dat hielp hier best goed ondanks dat het spul vaak echt vies was.
  zondag 7 december 2014 @ 13:20:14 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147357018
Das ook een goede NTS, thanks :*
pi_147357950
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Animalmix het volgende:
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?

Beterschap voor Anouk, Susie.

CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker :D

Mus sterkte vandaag.....
Van rolf schoolmaterialen.
pi_147358563
Leuk fr !!

Mus :*

Beterschap Anoukje!

AM wat een moppie O+
pi_147362211
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
  zondag 7 december 2014 @ 17:00:28 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147362895
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
Ik heb wel met sinasappel smaak. Die moet ze dus ook niet. Maar zal eens informeren bij de apotheek morgen voor die smaak.

We hebben haar net met zijn 2-en een zetpil gegeven :'( Het is even niet anders. Koorts opgelopen tot net boven de 40 graden.
Ze drinkt wel en eet nu een gebakken eitje :?
pi_147363182
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.

mmm gebakken eitje!
pi_147364050
Beterschap voor Anouk hoge koorts ook ineens. Wil ze de vloeibare variant ook niet?
pi_147367418
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef bitterend het volgende:
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.
Helaas hier ook nodig soms. Het wil met hoestdrank en antibiotica (beide vloeibaar) wel eens helpen om uit te leggen dat het helpt tegen de pijn/hoesten. Dat we het jammer zouden vinden als hij pijn blijft hebben of niet lekker kan slapen omdat hij zijn drankje niet wil nemen. Meestal is het de eerste keer even nodig om hem te overreden, daarna blijkt hij het toch lekker te vinden en is het juist drama als het niet meer hoeft :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 7 december 2014 @ 19:21:58 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147367925
Vloeibaar ook niet idd, zou naar banaan smaken? Nou, dat proef ik ook niet hoor, dus ik begrijp haar wel ;)

Koorts gelukkig weer iets gezakt, we gaan haar zo maar weer martelen ;) (mijn hart breekt echt op zulke momenten)
  zondag 7 december 2014 @ 19:23:25 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147367991
Ze overigens weer levendig ook, dus dat is fijn ^O^
pi_147368628
Susie beterschap voor je meisje!

Hoi NTS
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 7 december 2014 @ 20:24:47 #64
348178 NotTheSame
pi_147370078
Beterschap voor A. Susie!

Hier een lichtelijk recalcitrante peuter in huis. Niet geheel vreemd als je 5,5 maand bij oma en opa hebt gewoond, de afgelopen 3 weken telkens 'op bezoek' kwam bij papa en mama (wij waren dan aan het klussen in het nieuwe huis van 's ochtends tot 's avonds) en sinds gisteren ineens in een nieuw huis woont, met je ouders, met al je spullen die je bijna een half jaar niet gezien hebt, en een compleet nieuwe kamer hebt. Gelukkig sliep ze vanmorgen in ieder geval uit tot 9.00uur maar we zijn de hele dag al bezig om haar te vertellen dat dit nu haar huis is, dat oma en opa's huis nu weer van hun is en dat we altijd op bezoek kunnen gaan. Maar ze is zo gefrustreerd ('ik vind het hier niet leuk, ik wil terug naar oma!') dat me de moed vanmiddag toch al even in de schoenen zonk. Met spullen gooien, gillen, alles doen wat niet mag etc., zo ken ik haar niet. Ik hoop echt dat dit heel snel voorbij gaat en dat we over uiterlijk 8 weken niet nog zo'n fase in gaan...
pi_147370151
Ah nts logisch maar leuk is anders. En er komt binnenkort een baby bij dat voelt ze ook aan.
pi_147370725
NTS lastig :*

Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?" :') dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus :P
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)

na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger" }:| Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters O+
  zondag 7 december 2014 @ 20:51:59 #67
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147371150
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef bitterend het volgende:
NTS lastig :*

Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?" :') dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus :P
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)

na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger" }:| Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters O+
je zou misschien kunnen proberen haar bij het koken te betrekken. En dan tijdens het eten zeggen dat het zo llekker is omdat ze heeft geholpen.
pi_147371442
Ze kookt elke avond mee ;) maar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
pi_147371673
Die van ons eet ook regelmatig niet tijdens het avondeten. Hier meestal omdat ze dan nog opgedraaid is van het kdv of iets dergelijks. Tijdens het avondritueel komt ze tot rust en dan is t opeens ik wil een rijstwafel, of boterham of wat dan ook.
Als we dat niet geven, hebben we vervolgens een peuter die niet kan slapen, dus hier gaan regelmatig na t eten nog boterhammen erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 december 2014 @ 21:16:30 #70
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147372269
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
  zondag 7 december 2014 @ 21:38:47 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147373239
Vervelend NTS :* Het is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.

Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten }:|

Zo, ik ga de nachtdienst in ;)
  zondag 7 december 2014 @ 21:43:54 #72
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147373473
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef PureEvil het volgende:
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
Nou helaas kan ik me daarbij aansluiten.

Nooit geweten dat ik het zo'n ellende vond :+ Sta je daar te koken, hem erbij te betrekken en zodra het op tafel staat is het gelijk van "bleghhhh getsiederrie" en schuift die zijn bord weg. ;(

Een toetje krijgt hij altijd wel daarna, omdat hij haast geen melk drinkt, of eigenlijk helemaal niet.
Maar dat moet hij dan eigenlijk ook haast nooit.

En een kwartier na het eten komt hij met een banaan aanzetten, of als ik daar nee tegen zeg, een sinaasappel.
Tsja opvoedkundig niet ok geloof ik , maar ik geef hem dan de laatste tijd dan toch maar een boterham.
Lastig hoor, ik hou me er maar aan vast dat het vanzelf overgaat :?

Beterschap Susie met die kleine meid

En leuk al die sinterklaasverhalen O+
En nu op naar de Kerst *O* en bomen versieren en samen kerststukjes maken :P
Rayen 2½ jaar!
pi_147373483
NTS, heeft ze de afgelopen 5,5 mnd met jullie bij opa en oma gewoond of zonder?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 december 2014 @ 21:50:32 #74
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147373770
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Ze kookt elke avond mee ;) maar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
Dat zou ook nog kunnen.
Die van ons eet dan ook een stuk lastiger.
Nadeel is dat ik pas om 18.00 thuis ben uit werk en dan ook nog moet koken.
We eten dus vaak pas om 18.30.
  zondag 7 december 2014 @ 21:52:58 #75
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147373878
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Susie het volgende:
Vervelend NTS :* Het is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.

Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten }:|

Zo, ik ga de nachtdienst in ;)
Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.
Crackers met paté enzo.
Om nou te gaan zeggen dat hij dan niets meer mag vind ik ook weer zo sneu.
  zondag 7 december 2014 @ 22:00:02 #76
348178 NotTheSame
pi_147374196
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Vanyel het volgende:
NTS, heeft ze de afgelopen 5,5 mnd met jullie bij opa en oma gewoond of zonder?
Wij woonden ook bij opa en oma, het staat er een beetje stom zie ik net :+.
Maar ik moet zeggen dat met name oma de opvoedkundige taken over heeft genomen tot ik 20 weken zwanger was omdat ik zo vermoeid was. En de laatste 3 weken dan ook nog.
Tel daarbij op dat Draak een echt oma's kindje is dus is het niet vreemd dat ze zo heftig reageert. Alleen om steeds begripvol te blijven, dat is soms wat moeilijker.
  zondag 7 december 2014 @ 22:06:31 #77
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147374486
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Wij woonden ook bij opa en oma, het staat er een beetje stom zie ik net :+.
Maar ik moet zeggen dat met name oma de opvoedkundige taken over heeft genomen tot ik 20 weken zwanger was omdat ik zo vermoeid was. En de laatste 3 weken dan ook nog.
Tel daarbij op dat Draak een echt oma's kindje is dus is het niet vreemd dat ze zo heftig reageert. Alleen om steeds begripvol te blijven, dat is soms wat moeilijker.
Komt vast wel goed, het zal even tijd nodig hebben.
Geloof dat die kleine al geboren is nu? Dan gewoon lekker laten helpen met voeden, de grote zus laten uithangen en niet te veel nee nu ff niet..
Het is natuurlijk wel veel verandering ineens, dat gaat zo'n draak ook niet in de koude kleren zitten.
  zondag 7 december 2014 @ 22:20:51 #78
348178 NotTheSame
pi_147375199
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Komt vast wel goed, het zal even tijd nodig hebben.
Geloof dat die kleine al geboren is nu? Dan gewoon lekker laten helpen met voeden, de grote zus laten uithangen en niet te veel nee nu ff niet..
Het is natuurlijk wel veel verandering ineens, dat gaat zo'n draak ook niet in de koude kleren zitten.
Neuuhh, ik moet nog maximaal 8 weken ;) .
Maar ik heb niet het idee dat het grote zus verhaal hier nu een grote rol in speelt. Ze doet er nog erg laconiek over namelijk. Maar ik hou een slag om de arm, want ik zie het na de geboorte nog wel helemaal om slaan.
  zondag 7 december 2014 @ 22:33:07 #79
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147375810
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Neuuhh, ik moet nog maximaal 8 weken ;) .
Maar ik heb niet het idee dat het grote zus verhaal hier nu een grote rol in speelt. Ze doet er nog erg laconiek over namelijk. Maar ik hou een slag om de arm, want ik zie het na de geboorte nog wel helemaal om slaan.
Het helpt zeker wel om haar erbij te betrekken, dat scheelt een hoop ellende.

Wij zijn nu bezig met een tweede en betrekken onze zoon daar ook bij.
Hij heeft nu een kamer op zolder gekregen en uitgelegd dat hij misschien over een poosje een baby krijgt. Toen kregen we natuurlijk de vraag hoe die baby in mijn buik kwam.. Tja, dan plant papa een speciaal zaadje in mama's buik en dan wordt het zaadje een baby.
Nu checkt hij zo af en toe de stand van zaken. Mama volgens mij zit er al een baby in je buik want je hebt al een dikke buik :Y
Nee toch niet schat.

Risico van het hele gebeuren is wel dat hij zijn mond niet kan houden en vervolgens bij mij op het werk bij de grootste roddeltante zit te verkondigen dat hij een baby krijgt _O-
  zondag 7 december 2014 @ 22:43:39 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_147376304
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Susie het volgende:
Vloeibaar ook niet idd, zou naar banaan smaken? Nou, dat proef ik ook niet hoor, dus ik begrijp haar wel ;)

Koorts gelukkig weer iets gezakt, we gaan haar zo maar weer martelen ;) (mijn hart breekt echt op zulke momenten)
je kunt vloeibare paracetamol toch gewoon door water of dixap o.i.d. mengen? Beterschap in ieder geval!
pi_147379435
Hier vorige week ook gedaan idd vloeibare paracetamol door water want dat is het enige wat ie wilde. ' hee mam lijkt wel sap..' Vervolgens ' hoef ik niet. Ik wil melk'. Daar ook nog wat door gedaan. Want hij was zo ziek dat ie geen paracetamol wilde. (Gewoon niks wilde) toen ie wat op knapte van de paracetamol wilde hij dus... Paracetamol.. En een ruzie en boosheid dat ie dat niet kreeg (want al gehad).. M'n man heeft toen maar een beetje sterke roosvicee op een lepeltje gegeven ok klaar te zijn met de strijd ;)

Eten hier vaak ook een probleem.. Niet altijd, maar meestal wel. Ik ga er geen strijd van maken. Probeer wat te motiveren (nog een schepje appelmoes als ie drie stukjes groente eet bijv. Soms werkt dat en soms niet). Heel soms laat ik z'n bord nog een tijdje staan na het eten en zeurt hij s avonds dat ie iets lekkers wil omdat hij honger heeft. Dan verwijs ik hem naar z'n bord en gaat er toch nog wel wat op (om vervolgens alsnog om iets lekkers te vragen..)
Tja wanneer doe je het goed. Van mij krijgt hij dus absoluut geen boterham terwijl man hem dat soms wel doet (als ik avonddienst heb), ook niet standaard hoor.. Maar die is bang dat hij uit hongert anders..

Hier net nog wat grappigs. We waren uit eten en Jelle had een toetje, een dierenbeker met smurfenijs. Oftewel blauw ijs. Maar na best wel war happen had hij nog steeds geen smurf gevonden. Hij dacht echt dat er ergens een smurfenpopje in zou zitten.. Helemaal verontwaardigd is hij naar de ober gegaan om te zeggen dat er geen smurf in zat.. Om vervolgens er achteraan te zeggen 'moet jij halen'. Kregen het niet aan z'n verstand dat er geen smurf in zat :P
pi_147379752
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.
Crackers met paté enzo.
Om nou te gaan zeggen dat hij dan niets meer mag vind ik ook weer zo sneu.
Ik denk dat het ook niet eens uit zou maken. Althans als ik hier kijk. Ze eten beter als ze geen gillende honger hebben. Vaak beginnen ze tussen 4 en 5 te piepen dat ze honger hebben . Iets te eten geven werkt dan beter dan zeggen nee, want dan zijn ze om 6 uur zo chagrijnig dat eten sowieso geen succes wordt.
Oudste at op zijn kdv dag sowieso slecht, omdat ie gewoon moe was van die dag.

Vandaag hebben ze allebei niet gegeten en ook geen toetje gehad. Normaal maakt het me niet zo uit, vooral als we gewoon vla of zo hebben. Maar nu hadden we alleen 'luxere' toetjes en jongste wilde gewoon geen eten. Oudste zei na 2 hapjes dat ie vol zat en vroeg gelijk daarna om een toetje, want daar had ie wel trek in :')
  maandag 8 december 2014 @ 00:11:58 #83
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147380027
Plek voor een toetje is er bijna altijd wel bij de kinders:)
Al met al mag ik eigenlijk niet klagen. Ondanks dat hij niet altijd geweldig goed eet, eet hij wel veel dingen. Laatst zelfs tot mijn verbazing zat ie een schaaltje met rauwe paprika leeg te smikkelen.
Zelfs pittig eten zeurt hij bijna niet over.

Uiteindelijk komt het voor ons allemaal denk ik wel goed.
pi_147383032
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 00:04 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet eens uit zou maken. Althans als ik hier kijk. Ze eten beter als ze geen gillende honger hebben. Vaak beginnen ze tussen 4 en 5 te piepen dat ze honger hebben . Iets te eten geven werkt dan beter dan zeggen nee, want dan zijn ze om 6 uur zo chagrijnig dat eten sowieso geen succes wordt.
Dat. Ik baal altijd dat ze bij ons op t kdv alleen een rijstwafel krijgen om vijf uur. Kind 9 van de 10 keer gierende honger als we haar ophalen en daarvan idd zo chagrijnig dat ze ons en zichzelf in de weg zit. En niet normaal aan tafel kan eten.
Tegenwoordig nemen we meestal dus zelf nog een rijstwafel of soepstengels mee zodat ze iig iets te knabbelen heeft tot het eten.
pi_147383044
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Het helpt zeker wel om haar erbij te betrekken, dat scheelt een hoop ellende.
Dat lijkt me nogal kind- en leeftijdafhankelijk. Niet elk kind heeft er baat bij zo vroeg bij iets nog zo abstracts betrokken te worden.
pi_147383759
Hoe is het nu met Anouk Susie?

NTS :W het zal inderdaad allemaal wel indruk maken op draak. Wel fijn dat jullie je eigen plekje weer hebben.

Hier een zieke peuter. Gooide gistermiddag alles eruit en was daar hevig van onder de indruk. Veel geslapen en hij slaapt nu ook nog steeds. Geen kdv voor hem vandaag dus.
pi_147383775
Wat een gedoe hè dat eten. Ooit komt het goed houd ik mezelf maar voor.
Hier wordt al het Italiaanse eten naar binnen gestouwd. Nederlandse kost blijft standaard staan, behalve soms een klein beetje vlees. (Bij broer is het net andersom. Lekker handig)

Pfff hier iets nieuws. Op alles, nou je bijna alles zegt ze: "Echt niet".
Kom we gaan M. naar school brengen....echt niet.
Wil je wat fruit?......echt niet.
We gaan lekker slapen....echt niet.
Er staat een lekker bord eten voor haar neus......schuift het weg....echt niet.
En dat de hele dag door.
Het is vast een fase! Toch?
pi_147383801
Hier wordt eigenlijk prima gegeten. Aardappels en losse groenten zijn ze niet zo'n fan van. Pasta, rijst, stampot etc eten ze eigenlijk allemaal wel goed. De jongste is de grootste fiemel. Maar die eet weer rustig 5 boterhammen op een dag. Maar goed, dat is nog een dreumes dus dat telt niet :P

M gaat wel heel erg in fases. Als hij een groei- / ontwikkelingsspurtje heeft dan eet hij heel veel en daarna weer wat minder. Maar ook dat lijkt me volkomen logisch.
  maandag 8 december 2014 @ 10:48:25 #89
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147385238
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 07:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal kind- en leeftijdafhankelijk. Niet elk kind heeft er baat bij zo vroeg bij iets nog zo abstracts betrokken te worden.
HOeft ook niet perse zo vroeg als dat wij nu doen, maar het erbij betrekken op welke manier dan ook zal meer goed dan kwaad doen.
  maandag 8 december 2014 @ 11:29:01 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147385971
Met Anouk gaat het ruk. We zijn al bij ha geweest, bacteriële infectie in keel. Niks voor gekregen, lichaam moet het zelf zien op te lossen, want dat zou beter zijn.
Ze ligt nu op mijn schoot te slapen O+ Beetje jammer dat ik niet bij de afstandbediening kan, maar gelukkig is Buurman en Buurman net afgelopen :D
Wat ik wel naar vind is dat ze zo zwaar ademt en het dus ook wel eens even stopt.
Nieuwe pcm gehaald met pepermunt smaak, onder het mom van vitamine, maar die wilde ze ook niet }:|
Kan je de sinaspril vloeibaar gewoon door drinken doen?
pi_147386214
Beterschap Kyara en Susie -O-.

Gelukkig was het overgeven hier na vrijdagavond weer helemaal over. Hij was er ook van onder de indruk, het was ook heel zielig om te zien.

Klinkt eng die ademhaling. Door de koorts klinkt/gaat ademhaling ook anders dan normaal, maar ik zou het wel goed in de gaten houden. Niet dat er straks ook nog eens een longontsteking bij komt :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 8 december 2014 @ 11:46:33 #92
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147386399
oh, lees helemaal over de zieke M heen. Overgeven is ook eng voor zo'n kleintje :*

Ze ligt nu zielig op de bank. Probeerde haar over te leggen (kreeg honger ;) ) maar nu is ze dus weer wakker.
Haar neus zit ook dicht, dus alles gaat door de mond.
pi_147387692
mn baby is gaan wennen op school :o ze wordt groot ;(

t is helemaal goed gegaan en ze heeft het super gehad. Volgende week weer. Ben best opgelucht dat het goed is gegaan. De juf had een hoop opgezocht over coeliakie en alles en zelfs netjes haar handen gewassen voordat ze dr mandarijntje had gepeld. Superlief :D O+ (en volgende keer geef ik ze wel gepeld mee, had er nu niet bij stilgestaan :') )
:)
pi_147388425
Wanneer gaat ze voor het echie?
Wij moeten binnenkort ook aan het gesprek over allergie en school en hoe doe je dat. Jullie hebben t blijkbaar al gehad. Heb je zin om deze behoeftige bij te praten over jullie aanpak (in het allergietopic)? :*
  maandag 8 december 2014 @ 13:32:32 #95
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147388836
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Susie het volgende:

Kan je de sinaspril vloeibaar gewoon door drinken doen?
JA. Gewoon ergens doorheen roeren. doen ze bij de ouwe besjes in t bejaardenhuis ook altijd :+

Maar sinaspril is eigenlijk best wel smerig... :@

Ik heb gewoon geur/kleurloze vloeibare paracetamol en ibrufen. (heeft ze geen vloeibare ibrufen gekregen van de HA?)
pi_147389261
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer gaat ze voor het echie?
Wij moeten binnenkort ook aan het gesprek over allergie en school en hoe doe je dat. Jullie hebben t blijkbaar al gehad. Heb je zin om deze behoeftige bij te praten over jullie aanpak (in het allergietopic)? :*
Op dr verjaardag voor t eggies. 2 feb.

En ja is goed, kom er later vanmiddag in dat topic wel ff op terug.
:)
  maandag 8 december 2014 @ 14:09:40 #97
348178 NotTheSame
pi_147389864
Beterschap Kyara!

Susie, je kan inmiddels weer zappen denk ik 8)7 ?

Hier kwam er vanmorgen weer eentje compleet afgedraaid terug van de psz. Tot aan de Kerstvakantie barsten ze van de verjaardagen dus elke psz-dag is het nu feest, en dat hakt er wel in. Om 13.00uur heb ik haar maar in bed gelegd want d'r humeur was alles behalve gezellig.
pi_147392614
Wat sneu Susie!

M is al redelijk opgeknapt. Denk dat het overgeven kwam door het hoesten. Hij is nog wel heel erg verkouden ("overal zit snot! Er komt allemaal snot uit! snot snot snot!" :') ). Wilde wel even mee naar buiten voor een boodschap, op de terugweg wilden ze allemaal wel even selluf lopen en voordat ik het wist lagen ze alledrie in het zand zichzelf in te graven :D erg fijn, de combinatie snot en zand....
  maandag 8 december 2014 @ 16:25:55 #99
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147394229
Bananensmaak zou het zijn PE, maar wat je zegt, smerig spul. Probleem is dat ze momenteel niks eet, wel drinken, maar heeft het wel zin door een grote glas drinken te doen? Niks gekregen van ha nee.

Ja, ik kan weer zappen NTS ^O^

Zo spannend, baby's die naar school gaan! Sterkte Mignonne.
pi_147397179
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:25 schreef Susie het volgende:
Bananensmaak zou het zijn PE, maar wat je zegt, smerig spul. Probleem is dat ze momenteel niks eet, wel drinken, maar heeft het wel zin door een grote glas drinken te doen? Niks gekregen van ha nee.

Ja, ik kan weer zappen NTS ^O^

Zo spannend, baby's die naar school gaan! Sterkte Mignonne.
Ja hoor doe maar door dr drinken heen. Bij de mijne krijg ik het anders ook niet binnen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')