Van rolf schoolmaterialen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Animalmix het volgende:
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?
Beterschap voor Anouk, Susie.
CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker
Mus sterkte vandaag.....
Ik heb wel met sinasappel smaak. Die moet ze dus ook niet. Maar zal eens informeren bij de apotheek morgen voor die smaak.quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
Helaas hier ook nodig soms. Het wil met hoestdrank en antibiotica (beide vloeibaar) wel eens helpen om uit te leggen dat het helpt tegen de pijn/hoesten. Dat we het jammer zouden vinden als hij pijn blijft hebben of niet lekker kan slapen omdat hij zijn drankje niet wil nemen. Meestal is het de eerste keer even nodig om hem te overreden, daarna blijkt hij het toch lekker te vinden en is het juist drama als het niet meer hoeftquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef bitterend het volgende:
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.
je zou misschien kunnen proberen haar bij het koken te betrekken. En dan tijdens het eten zeggen dat het zo llekker is omdat ze heeft geholpen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef bitterend het volgende:
NTS lastig![]()
Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?"dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus
![]()
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)
na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger"Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters
Nou helaas kan ik me daarbij aansluiten.quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef PureEvil het volgende:
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Ze kookt elke avond meemaar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.quote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Susie het volgende:
Vervelend NTSHet is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.
Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten![]()
Zo, ik ga de nachtdienst in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |