abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147356130
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?

Beterschap voor Anouk, Susie.

CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker :D

Mus sterkte vandaag.....
  zondag 7 december 2014 @ 13:18:16 #52
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147356979
Oh hai, ik hier?
Ik denk ik kom me hier ook nog eens melden. Ik lees wel mee maar reageren schiet er vaak bij in, en daarbij gebeurt hier weinig wereldschokkends dus ook weinig te melden.

Susie, wat wij hier gedaan hebben toen Draak allerlei (hoest)drankjes kreeg, was dat we stickers van haar favoriete personages op de fles plakte. Dus 1 drankje was bijvoorbeeld K3 drank, 2e was Peppa Pig drank etc.
Dat hielp hier best goed ondanks dat het spul vaak echt vies was.
  zondag 7 december 2014 @ 13:20:14 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147357018
Das ook een goede NTS, thanks :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147357950
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Animalmix het volgende:
FR leuk!
Waar heb je die bak vandaan?

Beterschap voor Anouk, Susie.

CS oh dat sintboek van Charlotte Dumas is tof!
En zelfbewust is ze zeker :D

Mus sterkte vandaag.....
Van rolf schoolmaterialen.
pi_147358563
Leuk fr !!

Mus :*

Beterschap Anoukje!

AM wat een moppie O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147362211
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
  zondag 7 december 2014 @ 17:00:28 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147362895
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Susie, sinaspril heeft ook kauwtabletjes. De kinderen zien het als snoepjes, want het is met pepermuntsmaak.
Nooit meer problemen sindsdien.
Ik heb wel met sinasappel smaak. Die moet ze dus ook niet. Maar zal eens informeren bij de apotheek morgen voor die smaak.

We hebben haar net met zijn 2-en een zetpil gegeven :'( Het is even niet anders. Koorts opgelopen tot net boven de 40 graden.
Ze drinkt wel en eet nu een gebakken eitje :?
pi_147363182
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.

mmm gebakken eitje!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147364050
Beterschap voor Anouk hoge koorts ook ineens. Wil ze de vloeibare variant ook niet?
pi_147367418
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef bitterend het volgende:
Susie hier is zetpil ook gillen maar als het moet dan moet het.
Helaas hier ook nodig soms. Het wil met hoestdrank en antibiotica (beide vloeibaar) wel eens helpen om uit te leggen dat het helpt tegen de pijn/hoesten. Dat we het jammer zouden vinden als hij pijn blijft hebben of niet lekker kan slapen omdat hij zijn drankje niet wil nemen. Meestal is het de eerste keer even nodig om hem te overreden, daarna blijkt hij het toch lekker te vinden en is het juist drama als het niet meer hoeft :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 7 december 2014 @ 19:21:58 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147367925
Vloeibaar ook niet idd, zou naar banaan smaken? Nou, dat proef ik ook niet hoor, dus ik begrijp haar wel ;)

Koorts gelukkig weer iets gezakt, we gaan haar zo maar weer martelen ;) (mijn hart breekt echt op zulke momenten)
  zondag 7 december 2014 @ 19:23:25 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147367991
Ze overigens weer levendig ook, dus dat is fijn ^O^
pi_147368628
Susie beterschap voor je meisje!

Hoi NTS
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 7 december 2014 @ 20:24:47 #64
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147370078
Beterschap voor A. Susie!

Hier een lichtelijk recalcitrante peuter in huis. Niet geheel vreemd als je 5,5 maand bij oma en opa hebt gewoond, de afgelopen 3 weken telkens 'op bezoek' kwam bij papa en mama (wij waren dan aan het klussen in het nieuwe huis van 's ochtends tot 's avonds) en sinds gisteren ineens in een nieuw huis woont, met je ouders, met al je spullen die je bijna een half jaar niet gezien hebt, en een compleet nieuwe kamer hebt. Gelukkig sliep ze vanmorgen in ieder geval uit tot 9.00uur maar we zijn de hele dag al bezig om haar te vertellen dat dit nu haar huis is, dat oma en opa's huis nu weer van hun is en dat we altijd op bezoek kunnen gaan. Maar ze is zo gefrustreerd ('ik vind het hier niet leuk, ik wil terug naar oma!') dat me de moed vanmiddag toch al even in de schoenen zonk. Met spullen gooien, gillen, alles doen wat niet mag etc., zo ken ik haar niet. Ik hoop echt dat dit heel snel voorbij gaat en dat we over uiterlijk 8 weken niet nog zo'n fase in gaan...
pi_147370151
Ah nts logisch maar leuk is anders. En er komt binnenkort een baby bij dat voelt ze ook aan.
pi_147370725
NTS lastig :*

Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?" :') dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus :P
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)

na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger" }:| Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters O+
  zondag 7 december 2014 @ 20:51:59 #67
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147371150
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef bitterend het volgende:
NTS lastig :*

Mijn peuter heeft moeite met het avond eten...ze wil niks eten en zegt dan doodleuk "ik krijg geen toetje he?" :') dat heb ik een keer geprobeerd om te kijken of ze dan toch ging helpen..niet dus :P
(we hebben nooit toetjes na het eten eigenlijk)

na het opruimen van het etenstafel zegt mevrouw "ik heb honger" }:| Dat heeft ze al een paar keer gedaan deze week. Ik leg steeds uit dat ze gewoon met ons moet eten maar de volgende dag is precies hetzelfde!
Zal wel komen met het wel/niet slapen in de middag en zindelijkheid...peuters O+
je zou misschien kunnen proberen haar bij het koken te betrekken. En dan tijdens het eten zeggen dat het zo llekker is omdat ze heeft geholpen.
pi_147371442
Ze kookt elke avond mee ;) maar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
pi_147371673
Die van ons eet ook regelmatig niet tijdens het avondeten. Hier meestal omdat ze dan nog opgedraaid is van het kdv of iets dergelijks. Tijdens het avondritueel komt ze tot rust en dan is t opeens ik wil een rijstwafel, of boterham of wat dan ook.
Als we dat niet geven, hebben we vervolgens een peuter die niet kan slapen, dus hier gaan regelmatig na t eten nog boterhammen erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 december 2014 @ 21:16:30 #70
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147372269
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
  zondag 7 december 2014 @ 21:38:47 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147373239
Vervelend NTS :* Het is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.

Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten }:|

Zo, ik ga de nachtdienst in ;)
  zondag 7 december 2014 @ 21:43:54 #72
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147373473
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef PureEvil het volgende:
Hier hetzelfde probleem met avondeten.....
Nou helaas kan ik me daarbij aansluiten.

Nooit geweten dat ik het zo'n ellende vond :+ Sta je daar te koken, hem erbij te betrekken en zodra het op tafel staat is het gelijk van "bleghhhh getsiederrie" en schuift die zijn bord weg. ;(

Een toetje krijgt hij altijd wel daarna, omdat hij haast geen melk drinkt, of eigenlijk helemaal niet.
Maar dat moet hij dan eigenlijk ook haast nooit.

En een kwartier na het eten komt hij met een banaan aanzetten, of als ik daar nee tegen zeg, een sinaasappel.
Tsja opvoedkundig niet ok geloof ik , maar ik geef hem dan de laatste tijd dan toch maar een boterham.
Lastig hoor, ik hou me er maar aan vast dat het vanzelf overgaat :?

Beterschap Susie met die kleine meid

En leuk al die sinterklaasverhalen O+
En nu op naar de Kerst *O* en bomen versieren en samen kerststukjes maken :P
Rayen 2½ jaar!
pi_147373483
NTS, heeft ze de afgelopen 5,5 mnd met jullie bij opa en oma gewoond of zonder?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 december 2014 @ 21:50:32 #74
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147373770
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Ze kookt elke avond mee ;) maar als ik het dan op tafel zet is het "bleerrghh"
Denk dat ze gewoon te moe is in de avond de laatste tijd
Dat zou ook nog kunnen.
Die van ons eet dan ook een stuk lastiger.
Nadeel is dat ik pas om 18.00 thuis ben uit werk en dan ook nog moet koken.
We eten dus vaak pas om 18.30.
  zondag 7 december 2014 @ 21:52:58 #75
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147373878
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef Susie het volgende:
Vervelend NTS :* Het is natuurlijk nogal wat voor zo'n kleine. Zal vast goed komen.

Niet avond eten *check* Afgelopen donderdag geen rijst willen en als je haar ophaalt van kdv vrijdagmiddag horen dat ze heerlijk rijst heeft gegeten }:|

Zo, ik ga de nachtdienst in ;)
Hier hebben ze er op het KDV een houtje van om tussen 1600 en 1700 nog even te gaan snacken.
Crackers met paté enzo.
Om nou te gaan zeggen dat hij dan niets meer mag vind ik ook weer zo sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')