Veel plezier, mannen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef ato het volgende:
Hoofd Stroekie, ik ben ergens hierte vinden met foto.
Succes
Nee, duidelijk NIET!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef ato het volgende:
De media blaast Het zo hoog op, maar goed ik ben eerlijk ik smul ook mee..
Ik vraag mij af of Onno ook op 50 jarige mannen valt :-)
Nou, denk wel dat het over het algemeen gezien abnormaal is om met 50 jaar op 20 te vallen ja. En andersom net zo. Maarja, het is inderdaad een keuze van twee personen. Maar ik toch wel dat als je vrij stabiel bent, je niet zo snel echt voor iemand gaat die echt 30 jaar jonger of ouder is. Noem mij maar bekrompen, denk toch dat het zo isquote:Op donderdag 4 december 2014 17:03 schreef ato het volgende:
Ik ben homo en 50, kijk graag naar mannen en vooral mannen die een zelfverzekerde uitstraling hebben.
Nee ik val niet op jong, maar ik ken genoeg mannen die dat wel doen doen of andersom.
Is het abnormaal? Nee toch. Er zijn nu eenmaal mannen en vrouwen die op jong of oud vallen.
Eenjongeman vind een oudere man prettiger en veiliger denk ik, net zoals bij vrouwen.
Je hebt er ook een woord voor Gerontofiel. Is het een afwijking?
Laat lekker ieder in zijn eigen waarde..
Onno heeft gewoon pech...
Ja dat lijkt mij ook vreselijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef ato het volgende:
Het lijkt mij vreselijk als je in in sex hebt, moet vragen. Geen camera? Is dit echt?
Heb je toch geen zin in sex meer?
Hoeveel jonge vrouwen verwacht jij te verslijten voor je 53 bent?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
Die Onno Hoes is wel een geilaard. Verdomme, man. Hoeveel jongemannen heeft hij versleten.
Tot nu toe valt het mee. Ik ben 23 jaar en heb drie vrouwen versleten.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoeveel jonge vrouwen verwacht jij te verslijten voor je 53 bent?
Albert is ook een weekendje weg zei Peter en Onno is ook weg.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:25 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes krijgt nu volgens mij ook al geen bescherming meer van RTL Boulevard oftewel
Albert Verlinde.
Hoes is hierbij gewoon vogelvrij verklaard voor de roddelpers.
Neem een kijkje op mijn sitequote:Op donderdag 4 december 2014 17:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vacature in Dubai?![]()
![]()
![]()
Vind al die shopping malls in Dubai te gek![]()
![]()
Dan begrijp je het niet. Misschien omdat je zelf niet in zo'n situatie zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je mediageil als je er in eerste instantie al de keus maakt om je verhaal voor shownieuws te gaan verkondigen. Je hebt zelf nog altijd de keus om uberhaupt niet met de media te spreken. Maar als je willens en wetens je verhaal op tv gaat verkondigen moet je achteraf niet lopen piepen. Ik vind het ronduit stijlloos om dat (als jij het dus echt bent) uberhaupt te doen. Sommige privezaken kun je ook gewoon binnenskamers houden. Niemand hield een pistool tegen je hoofd om je te verplichten je verhaal te doen.....En dan ook nog een boek. Hoe duidelijk kun je het maken dat je om aandacht schreeuwt over de rug van een ander. Bah
Het is helemaal geen weekendquote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert is ook een weekendje weg zei Peter en Onno is ook weg.
Het is niet geheel toevallig dat ze beide vrij van werk zijn. Met de drukke agenda's waren die vrije dagen al voor de scheiding gepland.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is helemaal geen weekend
Bij Pauw gaan ze het ook bespreken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zometeen bij rtl late night op 4 schandknaapje aan het woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |