abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:03:50 #76
368283 ato
pi_147282826
Ik ben homo en 50, kijk graag naar mannen en vooral mannen die een zelfverzekerde uitstraling hebben.
Nee ik val niet op jong, maar ik ken genoeg mannen die dat wel doen doen of andersom.

Is het abnormaal? Nee toch. Er zijn nu eenmaal mannen en vrouwen die op jong of oud vallen.
Eenjongeman vind een oudere man prettiger en veiliger denk ik, net zoals bij vrouwen.
Je hebt er ook een woord voor Gerontofiel. Is het een afwijking?

Laat lekker ieder in zijn eigen waarde..

Onno heeft gewoon pech...
Life can be a bitch, so like it..
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2014 @ 17:04:27 #77
367000 roos94
pi_147282841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:03 schreef ato het volgende:
Ik ben homo en 50, kijk graag naar mannen en vooral mannen die een zelfverzekerde uitstraling hebben.
Nee ik val niet op jong, maar ik ken genoeg mannen die dat wel doen doen of andersom.

Is het abnormaal? Nee toch. Er zijn nu eenmaal mannen en vrouwen die op jong of oud vallen.
Eenjongeman vind een oudere man prettiger en veiliger denk ik, net zoals bij vrouwen.

Als 53jarige met een 20jarig jochie? dan is er toch echt wat mis in je hoofd hoor. Vind het behoorlijk walgelijk.
pi_147282849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:02 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en Patty lag natuurlijk ook al een hele poos te wachten om Albert een koekje van eigen deeg te geven
Ja, topje van de ijsberg.
Maar die heeft ze inmiddels weer terug gekregen van Albert Verlinde in de laatste bitchfight.
Gebed zonder einde.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:07:28 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147282927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef roos94 het volgende:
Als 53jarige met een 20jarig jochie? dan is er toch echt wat mis in je hoofd hoor. Vind het behoorlijk walgelijk.
Dat mag, maar het zit vooral in je éigen hoofd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 4 december 2014 @ 17:08:54 #80
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147282971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:03 schreef ato het volgende:

prachtige film over gemaakt

Gerontophila
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 4 december 2014 @ 17:09:56 #81
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147282993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ja, topje van de ijsberg.
Maar die heeft ze inmiddels weer terug gekregen van Albert Verlinde in de laatste bitchfight.
Gebed zonder einde.
de energie die de kift tussen die 2 kost zou Belgie direct van zijn energie tekort afhelpen
  donderdag 4 december 2014 @ 17:10:52 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147283011
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef roos94 het volgende:

Behoorlijk walgelijk nog wel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:11:20 #83
368283 ato
pi_147283029
Kijk als je ls 53 jarigeneukt met een jochie van 15 vind ik dat anders..
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:14:17 #84
368283 ato
pi_147283097
Als je als 20 jarige valt op een 53 jarige laat toch lekker en ja het kan dus echt.

Ik heb het genoeg geien, je hebt de hoertjes en de mannen die die aandacht krijgen. Prima toch beiden blij.
Je hebt ook de jonge jongens die vallen op oudere mannen, genoeg gezien in de wereld.
Ok is ook niet mijn keuze, maar als beiden gelukkig zijn?
  donderdag 4 december 2014 @ 17:17:12 #85
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147283159
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:14 schreef ato het volgende:
Als je als 20 jarige valt op een 53 jarige laat toch lekker en ja het kan dus echt.

Ik heb het genoeg geien, je hebt de hoertjes en de mannen die die aandacht krijgen. Prima toch beiden blij.
Je hebt ook de jonge jongens die vallen op oudere mannen, genoeg gezien in de wereld.
Ok is ook niet mijn keuze, maar als beiden gelukkig zijn?
en laten we aub ophouden om dit als iets mannelijks/homo te zien.
bij hetero relaties is het precies hetzelfde en noemen we het ook gewoon gold diggers of een reaktie op de peno pauze
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:18:08 #86
368283 ato
pi_147283178
Mee eens Stroekie, kijk maar naar la paay..
  donderdag 4 december 2014 @ 17:19:28 #87
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147283209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:18 schreef ato het volgende:
Mee eens Stroekie, kijk maar naar la paay..
liever niet

dat doet zeer aan mijn ogen 8-)
  donderdag 4 december 2014 @ 17:25:03 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147283355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en laten we aub ophouden om dit als iets mannelijks/homo te zien.
bij hetero relaties is het precies hetzelfde en noemen we het ook gewoon gold diggers of een reaktie op de peno pauze
Dat dus. De gemiddelde (vrijgezelle) man van in de 50 vindt het helemaal geweldig als hij sjans heeft met een 20-jarige.
Een hoop vrouwen van in de 50 zullen er ook weinig moeite mee hebben trouwens.

Daarbij is een beetje rommelen met een ander wat anders dan een vaste relatie beginnen, ik kan me best voorstellen dat zo'n leeftijdsverschil in een serieuze relatie problemen gaat opleveren, maar als beiden de juiste assets hebben om desondanks toch aantrekkelijk te blijven voor de ander kan het nog heel lang goed gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:25:52 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147283376
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oei, dan hadden mister_d en ik never nooit mogen daten.... 13 jaar later is het leeftijdsverschil gelukkig wel binnen de marges _O-
Ik zat net op het kantje. :o
Ik was 42 toen ik mijn toenmalige vriendin leerde kennen, die toen 27 was. 42/2+7=28. :o

Nu zijn we, getrouwd en wel, 10 jaar verder en valt het niet meer zo op. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 4 december 2014 @ 17:26:56 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147283409
Jezus Cynix, ben je al zo oud? :o :P
Als je nu vrijgezel zou zijn, hoe goed zou het dan voor je ego zijn als je sjans had met een 20-jarige?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:30:00 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147283512
quote:
12s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:26 schreef Leandra het volgende:
Jezus Cynix, ben je al zo oud? :o :P
Als je nu vrijgezel zou zijn, hoe goed zou het dan voor je ego zijn als je sjans had met een 20-jarige?
Ik dreig mijn vrouw nu al dat wanneer ze 38 wordt, de verleiding heel groot is haar in te ruilen voor 2 van 19. Maar ze lacht me gewoon uit en zegt dat ik dat helemaal niet aan kan. En ze heeft gelijk. :P
pi_147283530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch heb je er bewust voor gekozen om bij Shownieuws je verhaal te doen, je had de eer ook aan jezelf kunnen houden en daar niet te gaan zitten.
Daarbij moet je behoorlijk doof, stom, blind en naďef zijn om te denken dat Patty & Co. een kans om Albert een oor aan te naaien links zouden laten liggen.

Met andere woorden: door bij Showniews te gaan zitten gaf je een heel duidelijk signaal, namelijk een hele dikke middelvinger richting Albert.... bijna zoals een teleurgesteld 19-jarig meisje "wraak" zou nemen op de echtgenote van een man die ze wel ziet zitten.
Dit is precies de reden waarom ik ben ingegaan op het verzoek van BNN. Het is misschien moeilijk voor te stellen maar op dat moment leek het alsof ik geen keus had. Vanaf de avond dat ik in bed lag en de foto op tv was tot het interview met Patty zaten een aantal verschrikkelijke dagen. Ik kon niet naar mijn werk, kon mijn mobiel niet gebruiken want dan werd er gebeld, er werd letterlijk gezegd "de jacht op de toyboy is geopend". Mijn collega's (van alle vestigingen) werden dagelijks tientallen keren gebeld. En niet alleen door roddelbladen, zelfs het NOS en serieuze talkshows. En omdat ik mijn telefoon niet opnam stonden ze gewoon te wachten voor mijn deur. Er werden hele nare dingen over mij gezegd. Ik zou een soort hoertje zijn die bij Onno en Albert over de vloer kwam. Zou betaald krijgen voor seks. Ik kan niet veel kwijt over hoe ik uiteindelijk ben overgehaald voor dat interview (zeker geen geld) maar het leek op dat moment de enige manier om te laten zien dat het beeld van het jonge hoertje niet klopte. Buiten die ene zoen was het niets dan vriendschappelijk. Natuurlijk waren we close, maar dat wilde niemand snappen. Ik zag Shownieuws als een oplossing. Heel naief en uiteindelijk werd het heel anders gebracht, maar ik heb er NOOIT voor gekozen het middelpunt van de belangstelling te zijn.
Ook vriendschappen en familiebanden stonden op het spel. Wij hebben een familiebedrijf en hoe denk je dat zij het vonden dat ik op tv was? Daarom snap ik niet dat die Robbie er voor gekozen heeft zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen. Daar krijgt hij nog wel spijt van.
En dat bij ieder nieuwtje over Onno of Albert mijn foto weer in de krant verschijnt, pech. Het is nu eenmaal zo en ik kan er niets meer aan veranderen. Het is alleen jammer dat ik het imago moeilijk van mij af krijg. Iedereen die mij golddigger noemt nodig ik graag uit om eens kennis met mij te maken. Ik was misschien naief om m'n kop te laten zien. Het is net zo naief om te geloven wat de media over mij schreef of schrijft.
O-)
pi_147283581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Je komt hier wel leuker en oprechter over dan bij SBS6-interview etc. ;)

Maar mag ik eerlijk zijn en toegeven dat ik wel sterk twijfel over je verklaring waarin je beweert geen sex te hebben gehad met Onno Hoes.
Maakt me niet uit, ongetwijfeld heb je wel daar wel een reden voor om dat te zeggen.
Dank je. En geloof wat je wilt geloven. Ik heb besloten mij neer te leggen bij het feit dat hoe hard ik het ook probeer, sommige fabels blijven bestaan.
  donderdag 4 december 2014 @ 17:34:09 #94
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147283630
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:30 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Dit is precies de reden waarom ik ben ingegaan op het verzoek van BNN. Het is misschien moeilijk voor te stellen maar op dat moment leek het alsof ik geen keus had. Vanaf de avond dat ik in bed lag en de foto op tv was tot het interview met Patty zaten een aantal verschrikkelijke dagen. Ik kon niet naar mijn werk, kon mijn mobiel niet gebruiken want dan werd er gebeld, er werd letterlijk gezegd "de jacht op de toyboy is geopend". Mijn collega's (van alle vestigingen) werden dagelijks tientallen keren gebeld. En niet alleen door roddelbladen, zelfs het NOS en serieuze talkshows. En omdat ik mijn telefoon niet opnam stonden ze gewoon te wachten voor mijn deur. Er werden hele nare dingen over mij gezegd. Ik zou een soort hoertje zijn die bij Onno en Albert over de vloer kwam. Zou betaald krijgen voor seks. Ik kan niet veel kwijt over hoe ik uiteindelijk ben overgehaald voor dat interview (zeker geen geld) maar het leek op dat moment de enige manier om te laten zien dat het beeld van het jonge hoertje niet klopte. Buiten die ene zoen was het niets dan vriendschappelijk. Natuurlijk waren we close, maar dat wilde niemand snappen. Ik zag Shownieuws als een oplossing. Heel naief en uiteindelijk werd het heel anders gebracht, maar ik heb er NOOIT voor gekozen het middelpunt van de belangstelling te zijn.
Ook vriendschappen en familiebanden stonden op het spel. Wij hebben een familiebedrijf en hoe denk je dat zij het vonden dat ik op tv was? Daarom snap ik niet dat die Robbie er voor gekozen heeft zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen. Daar krijgt hij nog wel spijt van.
En dat bij ieder nieuwtje over Onno of Albert mijn foto weer in de krant verschijnt, pech. Het is nu eenmaal zo en ik kan er niets meer aan veranderen. Het is alleen jammer dat ik het imago moeilijk van mij af krijg. Iedereen die mij golddigger noemt nodig ik graag uit om eens kennis met mij te maken. Ik was misschien naief om m'n kop te laten zien. Het is net zo naief om te geloven wat de media over mij schreef of schrijft.
O-)
is dat wellicht ook een van de redenen dat je nu in Dubai bent ?
dat je als het ware de hectiek in nederland uitvlucht omdat je hier never nooit volledig van het beeld van toyboy af zal komen ?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:34:17 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147283638
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:32 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Dank je. En geloof wat je wilt geloven. Ik heb besloten mij neer te leggen bij het feit dat hoe hard ik het ook probeer, sommige fabels blijven bestaan.
Groot gelijk, lekker laten gaan. Sommige dingen kún je niet winnen.
pi_147283704
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

is dat wellicht ook een van de redenen dat je nu in Dubai bent ?
dat je als het ware de hectiek in nederland uitvlucht omdat je hier never nooit volledig van het beeld van toyboy af zal komen ?
Ik ben ongeveer de helft van het jaar, verspreid over 10 keer, in Dubai omdat één van onze kantoren daar gevestigd is.
  donderdag 4 december 2014 @ 17:38:56 #97
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147283741
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer de helft van het jaar, verspreid over 10 keer, in Dubai omdat één van onze kantoren daar gevestigd is.
okay maar kon me het anders heel goed voorstellen dat dit wel een reden kon zijn om eens een paar jaar dit kikkerlandje achter je te laten en zo ook direct wat naar achteren te schuiven in de kaartenbakken van al die mediatiepjes
pi_147283746
Je klinkt hier een stuk verstandiger dan je destijds overkwam, Ruud. :-)
Is dat zo?
pi_147283778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

okay maar kon me het anders heel goed voorstellen dat dit wel een reden kon zijn om eens een paar jaar dit kikkerlandje achter je te laten en zo ook direct wat naar achteren te schuiven in de kaartenbakken van al die mediatiepjes
Ja dat had goed gekund. Maar als bijvoorbeeld die Robbie niets had geflikt had niemand het vandaag ook weer over mij gehad.
pi_147283812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:39 schreef Smallish het volgende:
Je klinkt hier een stuk verstandiger dan je destijds overkwam, Ruud. :-)
Dat bedoel ik met hoe media een bepaald beeld probeerden neer te zetten van mij. Maar als ik dat dan probeer recht te zetten met wéér een interview dan blijven ze mij mediageil noemen. Terwijl het toch de enige manier is om het imago van mij af te schudden. Een live interview had misschien beter geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')