Daar vind ik nog niets van terug, er lijkt me ook geen grond voor ontslag op staande voet, en zelf opstappen zie ik hem voorlopig niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoorde ik op radio2 dat Onno geen burgermeester is?
Ik zie ook nergens terug.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
Daar vind ik nog niets van terug, er lijkt me ook geen grond voor ontslag op staande voet, en zelf opstappen zie ik hem voorlopig niet doen.
Ik denk niet dat je er het gewone werknemersrecht op los moet laten. Hij zal gewoon zijn wachtgeld krijgen, maar het zou me heel erg verbazen als hij niet hoeft te vertrekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar vind ik nog niets van terug, er lijkt me ook geen grond voor ontslag op staande voet, en zelf opstappen zie ik hem voorlopig niet doen.
was dat dan niet de mening van Gijs? Er zijn wel meer mensen die mening en feit niet helemaal uit elkaar weten te houdenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Gijs zei dat Onno weg moet.
Was de mening van Gijs. Het was trouwens Onno zelf die gisteravond de raad samen liet komen. Niet andersom.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat dan niet de mening van Gijs? Er zijn wel meer mensen die mening en feit niet helemaal uit elkaar weten te houden
Ik ving inderdaad iets op wat Gijs zei. Iedereen kan zich vergissen dus heb ik hem niet goed verstaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef computergirl het volgende:
was dat dan niet de mening van Gijs? Er zijn wel meer mensen die mening en feit niet helemaal uit elkaar weten te houden
Niet dat 'ie ooit nog een vriendje krijgt, dan dan weer nietquote:Op donderdag 4 december 2014 14:08 schreef superniger het volgende:
Die Robbie heeft zijn 15 minutes of fame te pakken.
Wat een walgelijke naaistreek dit.
Overigens, echt knappe jongetjes waren die Ruud en Robbie toch ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet dat 'ie ooit nog een vriendje krijgt, dan dan weer niet
Dat is pas een spannende plek om betrapt te worden op homoseksuele praktijken....quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens, echt knappe jongetjes waren die Ruud en Robbie toch ook niet.
Onno is overigens vertrokken naar het buitenland...heeft hij wellicht wat meer pivacy.
Schijnt een appartement te hebben in Dubai.
Laten we zeggen FATAAL...quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas een spannende plek om betrapt te worden op homoseksuele praktijken....
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef Roooske het volgende:
[..]
Het klopt niet helemaal dat iemand van 53 op iemand van 20 valt hoor.
Ik heb een leuk innerlijk hoor. ;-)quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens, echt knappe jongetjes waren die Ruud en Robbie toch ook niet.
Onno is overigens vertrokken naar het buitenland...heeft hij wellicht wat meer pivacy.
Schijnt een appartement te hebben in Dubai.
Dat valt mee. Er is een grote underground gayscčne in Dubai.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas een spannende plek om betrapt te worden op homoseksuele praktijken....
Ben jij de echte Ruud? Het gaat uiteraard om uiterlijk en innerlijk!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk innerlijk hoor. ;-)
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk innerlijk hoor. ;-)
Oh, jij bent de Ruud Schepers uit de OP?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef RuudS89 het volgende:
Volgens Shownieuws zit Onno, met mij, in Dubai. Onzin weer.
http://www.show.nl/showflits/2014/onno-hoes-naar-een-ver-land/
Sinds 1995 kennelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Sinds wanneer ben jij onze morele kompas?
Ja. Ik vond dat het na een jaar wel mocht. Reageren. En voor iedereen die denkt dat ik mediageil ben. Ik heb 2 televisie interviews gegeven. Waarvan 1 met teveel make-up, teveel Shownieuws-saus en ik had geen idee waar ik aan begon. Het tweede op BNN ging niet over Onno maar over hoe die ene foto mijn leven op zijn kop heeft gezet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ben jij de echte Ruud? Het gaat uiteraard om uiterlijk en innerlijk!
Gaat je boek nog door?
En wat vindt je van de laatste ontwikkelingen?
Ik ben ook al een tijd op zoek. Het is erg lastig.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef hunter2011 het volgende:
Ik wil ook wel een appartement in Dubai, maar dan alleen om te winkelen enzo...
I wish, toch geen geld
Hahaha...je begrijpt me niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijd op zoek. Het is erg lastig.
Oke, nou: ik vind het abnormaal dat iemand van 53 op iemand van 30 jaar jonger valt.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Sinds wanneer ben jij onze morele kompas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |