Absoluutquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Mja mja, semi-onverwachts.
Vond je het naast 'wtf' ook goed?
Jij begrijpt het, wanneer heeft daar eens een echte goeie schrijver gezeten met zijn eerste boek? Die zijn pas welkom als ze doorbreken na vijf boeken te hebben geschreven en daarbij dat boek van haar is in het Engels geschreven en dus geen Nederlandse literatuur. Het is vertaald en dan durft men van een mooie stijl te spreken, is dat fan niet werk van de vertaler?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik word zo moe van de ene na de andere hipster kut uit de jordaan die door Matthijs weer als nieuwe super mega talentvolle dichter/schrijfster/zangerin/koorddanser naar voren wordt gebracht.
Heb ook altijd mijn twijfels bij de motivatie die achter dergelijke programma onderwerpen zit. Heb niet het idee dat meer dan 10 % van het kijkend publiek zit te wachten op een of ander onbekend schrijversdochtertje van 17 jaar. Is puur en alleen op TV om haar middels een pact van bevriende grachtengordel ouders van dat kind met matthijs of een andere publieke omroep icoon bij het schrijverspubliek bekend te maken, volledig schijt hebbend aan het grote publiek van dwdd.
Die zijn pas welkom als je VARA lid bent of op je juiste partij stemt. Want anders is het gezichtsverlies voor DWDD.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, wanneer heeft daar eens een echte goeie schrijver gezeten met zijn eerste boek? Die zijn pas welkom als ze doorbreken na vijf boeken te hebben geschreven en daarbij dat boek van haar is in het Engels geschreven en dus geen Nederlandse literatuur. Het is vertaald en dan durft men van een mooie stijl te spreken, is dat fan niet werk van de vertaler?
Zelf ben ik vaker in Israël geweest dan die sloerie en jou bij elkaar.quote:
Ik heb in Israel gewoond, mongooltje, met je aannames.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:58 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Zelf ben ik vaker in Israël geweest dan die sloerie en jou bij elkaar.
Dat je dat gedrocht van een land gaat adoreren. En dan ook nog eens in Nederland wonen. Ga dan naar Israël?
Je beseft niet hoe racistisch dat land is.
Sowieso mensen die pro-israel zijn en denken dat het een normaal land is
Lekker in je zolderkamer in Tel Aviv zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik heb in Israel gewoond, mongooltje, met je aannames.
Na mijn opleiding afgerond te hebben ga ik ook weer terug, dus wees niet bang.
Precies.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Lekker in je zolderkamer in Tel Aviv zeker?
Beetje leechen in het prachtige Nederland en dan als een echte zolderzionist lekker naar Israël.
Rot dan lekker nu op, al het daar zo fucking goed is?
En dan binnen nu en 10 jaar een nuke op je kop krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Precies.![]()
Van Nederlands belastinggeld.![]()
Profiteren en dan ben ik weg.![]()
Lekker racistisch zijn in Israel.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Precies.![]()
Van Nederlands belastinggeld.![]()
Profiteren en dan ben ik weg.![]()
Lekker racistisch zijn in Israel.
Basispsycholoogquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Lekker in je zolderkamer in Tel Aviv zeker?
Beetje leechen in het prachtige Nederland en dan als een echte zolderzionist lekker naar Israël.
Rot dan lekker nu op, al het daar zo fucking goed is?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basispsycholooghaha hou jij het inderdaad maar lekker bij de basis
Alles om de fokkertjes op stang te jagen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan binnen nu en 10 jaar een nuke op je kop krijgen
Beetje zwaar overschat, soms vraag ik me af of mannen nog wel hun hormonen onder controle hebben. Stelletje geile honden.quote:
Ze is inderdaad geen Kristen Stewart, maar alsnog wel lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje zwaar overschat, soms vraag ik me af of mannen nog wel hun hormonen onder controle hebben. Stelletje geile honden.
Maar er zijn zoveel vrouwen die wel 'lekker' zijn, maar kijk eens wat verder dan dat man.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:48 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ze is inderdaad geen Kristen Stewart, maar alsnog wel lekker.
Wel allemaal foto's met messen en wapens en zo, 'living the American dream.' En dan is dat niet de droom van Martin Luther King Jr.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:48 schreef mig72 het volgende:
Opgegroeid in de VS? Dan is het vast zo'n Amerikaanse beestbitch.
Als je eenmaal gestoord bent opgegroied, kom je daar nooit meer van af.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel vrouwen die wel 'lekker' zijn, maar kijk eens wat verder dan dat man.
[..]
Wel allemaal foto's met messen en wapens en zo, 'living the American dream.' En dan is dat niet de droom van Martin Luther King.
Dat is waar, Amerika is nu eenmaal een grote teringzooi. Snelle leven, snelle geld en materialisme. Minder dan niets van Ellis, somt het op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je eenmaal gestoord bent opgegroied, kom je daar nooit meer van af.
Uiteraard.. Maar in dat interview bij DWDD kwam ze wel lief overquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel vrouwen die wel 'lekker' zijn, maar kijk eens wat verder dan dat man.
Pas maar op, zijn zat lui die dat dachten van hun vrouw, nu zitten ze onder de plek en gaan ze naar zoetsappige films.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:53 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Uiteraard.. Maar in dat interview bij DWDD kwam ze wel lief over
En iedere week samen GTST kijken héquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas maar op, zijn zat lui die dat dachten van hun vrouw, nu zitten ze onder de plek en gaan ze naar zoetsappige films.
Juist, dus pas maar op als je denkt dat een meid lief uitziet, het beste pak je een muurbloempje dat zit te breien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
En iedere week samen GTST kijken héen verantwoording moeten afleggen als ze even naar vrienden gaan, of een weekend opstap willen.
Ik wil het liefst niet een al te saaie meid...quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Juist, dus pas maar op als je denkt dat een meid lief uitziet, het beste pak je een muurbloempje dat zit te breien.
Aparte bankrekening neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:02 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet een al te saaie meid...
[ afbeelding ]
Gewoon zo een lief meisje
Heb haar Instagram bekeken. Kan haar met de beste wil van de wereld niet bijzonder mooi vinden. Een beetje mannelijke gelaatstrekken en beetje dof hoe ze eruitziet. Kom op straat om de 5min wel mooiere meiden tegenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje zwaar overschat, soms vraag ik me af of mannen nog wel hun hormonen onder controle hebben. Stelletje geile honden.
Ach 17 en dan wat tieten, en ze beginnen direct te geilen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Heb haar Instagram bekeken. Kan haar met de beste wil van de wereld niet bijzonder mooi vinden. Een beetje mannelijke gelaatstrekken en beetje dof hoe ze eruitziet. Kom op straat om de 5min wel mooiere meiden tegen.
Interview bij DWDD kwam ze wel lief en leuk over!
Lijkt er wel op inddquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ach 17 en dan wat tieten, en ze beginnen direct te geilen.
En dat beste Krulledol is best triest, dat enkel dat nodig is... Mannen zijn niets meer gewend, zelfs zij die claimen dat ze alfa male zijn, knielen voor zo'n meid en laten zich een halsband omdoen.quote:
Nederlandse schrijvers zijn ook klote, hoewel ik Tommy Wieringa wel de moeite vond met Joe Speedboat dat was nog eens een tof boek, maar natuurlijk krijg je op die lijst niet genoeg punten voor dat boek zo jammer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb maar een ding geleerd van de boekenlijst op de middelbare school en dat is alles wat maar ook een vleugje weg heeft van Nederlandse literatuur te mijden als de pest. Nederlanders zijn geweldige zeikschrijvers. Afschuwelijk. Dit zal ongetwijfeld ook wel weer zoiets zijn, papa is een schrijver dus dan kan dochterlief het vast ook wel. Misschien wat cynisch, maar ik zou er de vuurkorf of de haard mee aansteken, dan zijn de bomen in ieder geval niet voor niets gestorven.
Van een titel als Joe Speedboot zitten ook al zure stukjes van mijn avondeten tussen mijn tanden om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nederlandse schrijvers zijn ook klote, hoewel ik Tommy Wieringa wel de moeite vond met Joe Speedboat dat was nog eens een tof boek, maar natuurlijk krijg je op die lijst niet genoeg punten voor dat boek zo jammer.
Oh valt wel mee Joe is een beetje een jongen die handig is en van alles in elkaar knutselt. Hoofdpersoon zit in een rolstoel, en groeit op in de rolstoel. Joe wordt een goeie vriend en ze doen toffe dingen. Op zich vond ik het het enige Nederlandse goeie boek dat ik ooit gelezen heb wat wel iets zegt. Maar het meeste is brol ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van een titel als Joe Speedboot zitten ook al zure stukjes van mijn avondeten tussen mijn tanden om heel eerlijk te zijn.
Ik lees om geamuseerd te worden, niet om door gezwam te ploegen.
Nederlandse boeken gaan allemaal zo. De zon schijnt, iets is vervelend, er groeit een vriendschap dan komt - oh jee, die zag niemand aankomen - de plottwist, het is allemaal niet zoals verwacht, hoop ellende, drama en alles wat daarmee samenhangt, de hoofdpersoon zoekt een middenweg of kwijnt weg, eind. Vreselijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh valt wel mee Joe is een beetje een jongen die handig is en van alles in elkaar knutselt. Hoofdpersoon zit in een rolstoel, en groeit op in de rolstoel. Joe wordt een goeie vriend en ze doen toffe dingen. Op zich vond ik het het enige Nederlandse goeie boek dat ik ooit gelezen heb wat wel iets zegt. Maar het meeste is brol ben ik het mee eens.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nederlandse boeken gaan allemaal zo. De zon schijnt, iets is vervelend, er groeit een vriendschap dan komt - oh jee, die zag niemand aankomen - de plottwist, het is allemaal niet zoals verwacht, hoop ellende, drama en alles wat daarmee samenhangt, de hoofdpersoon zoekt een middenweg of kwijt weg, eind. Vreselijk.
Er zou een verbod op moeten komen op Nederlanders die besluiten te gaan schrijven.
Och, wie weet ben jij de eerste die nu écht eens schrijft als Nederlander, in plaats van dat standaard gezwam, het is allemaal precies hetzelfde natuurlijk. Goed, het verschilt iets - wissel vriendschap in voor liefde bijv. - maar in essentie gaan alle Nederlandse boeken zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Ik had nog wel eens willen schrijven. Je hebt wel gelijk verdomme zeer treffende samenvatting. Ja goed je hebt ergens wel gelijk dan...
Franse schrijvers kunnen ook goed zeiken maar die doen dat denk ik veel grappiger en met veel meer woede, Michel HouellebecqEM. Kummer een Nederlandse schrijver kopieerde Louis Ferdinand Celiné best goed met zijn boek, dus wel tof dat hij nog een boek heeft geschreven maar hij is half Frans meen ik.
Nee zeer zeker, ik hoop dat ik nog ooit bij Mathijs aan tafel mag zetten en mag zeggen dat ik een hekel heb aan de verhuftering in Nederland, en dat geknuffel in die kleine kring wat men showbiz noemt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, wie weet ben jij de eerste die nu écht eens schrijft als Nederlander, in plaats van dat standaard gezwam, het is allemaal precies hetzelfde natuurlijk. Goed, het verschilt iets - wissel vriendschap in voor liefde bijv. - maar in essentie gaan alle Nederlandse boeken zo.
Dat biedt ergens ook perspectief. Die laatste zin bedoel ik natuurlijk ook meer cynisch dan echt serieus.
Ja en dat Matthijs die dikke pil van je ergens kan steken waar de Zon niet schijnt want bij jou slijmt hij net zoals bij de 100 schrijvers voor je. Hij meent er geen flikker van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee zeer zeker, ik hoop dat ik nog ooit bij Mathijs aan tafel mag zetten en mag zeggen dat ik een hekel heb aan de verhuftering in Nederland, en dat geknuffel in die kleine kring wat men showbiz noemt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en dat Matthijs die dikke pil van je ergens kan steken waar de Zon niet schijnt want bij jou slijmt hij net zoals bij de 100 schrijvers voor je. Hij meent er geen flikker van.
16 is legaal....quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:15 schreef hairybeardyman het volgende:
Sjezus wat een lekker wijf.
Waarom kom ik niet zo'n wijf tegen.
En dat ze me dan ook nog interessant vind.
Godverdomme. Gewoon godverdomme.
En 17 is barely legal dus het mag.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:20 schreef dikkedaniel het volgende:
Te weinig pics van Salamandermonica. Wie post hier weer ff een paar?
I REST MY CASE!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
16 is legaal....Stelletje prutsers hier.
Ga ook een boek schrijven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:15 schreef hairybeardyman het volgende:
Sjezus wat een lekker wijf.
Waarom kom ik niet zo'n wijf tegen.
En dat ze me dan ook nog interessant vind.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:37 schreef dikkedaniel het volgende:
16 is niet legal hoor daarom is 17 barely legal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |