quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
desen topiek verreweg de meeste views
wat een perverts allemaal
Niet gelezen maar ook geen intentie om dat te doen. Maar ik ben wel nieuwsgierig, hoewel ik wel besef dat je niet over het boek kan praten met mij omdat ik het niet las, maar ik kan wel kijken of ik zoiets heb gezien in vorige boeken of mijn mening geven. Misschien, als dat enige soelaas biedt? Mag ik vragen hoe oud jij ongeveer bent, want jij valt in de leeftijdscategorie van dat boek?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Dan kan ik spoileren wat ik er goed en slecht aan vond
Lol nee totaal nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet gelezen maar ook geen intentie om dat te doen. Maar ik ben wel nieuwsgierig, hoewel ik wel besef dat je niet over het boek kan praten met mij omdat ik het niet las, maar ik kan wel kijken of ik zoiets heb gezien in vorige boeken of mijn mening geven. Misschien, als dat enige soelaas biedt? Mag ik vragen hoe oud jij ongeveer bent, want jij valt in de leeftijdscategorie van dat boek?
Hmm vrij interessant, beetje turbulent boek. Maar 24? Dan moet je gewoon Louis Ferdinand Celiné lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol nee totaal nietIk ben 24, maar ik zag de uitzending op DWDD en na beschrijving van het boek op Bol maar gelijk even gekocht. in 2 dagen uitgelezen.
Anyway, er zitten een aantal plottwisten in het boek wat je het boek van het een op het andere moment van geweldig naar kut en weer terug naar geweldig doet voelen.
Wie weet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm vrij interessant, beetje turbulent boek. Maar 24? Dan moet je gewoon Louis Ferdinand Celiné lezen.
http://www.bol.com/nl/p/r(...)ht/9200000030698434/
http://www.bol.com/nl/p/dood-op-krediet/9200000011675304/
Een van die twee moet je vast aanspreken, als emoties je aanspreken in een boek.
Hmm wat heb je nu op het oog?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet.
Heb nog genoeg boeken te lezen
Ik wilde Catcher in the rye lezen. En ik ben met een boek van Khaled Hosseini bezigquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm wat heb je nu op het oog?
Ok catcher in the rye is wel tof.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde Catcher in the rye lezen. En ik ben met een boek van Khaled Hosseini bezig
Oudbollig bedoel jequote:Op zaterdag 6 december 2014 00:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind boeken lezen toch wel zo saai en oudbollen he
Kunnen we daar aub even over ophouden?
Ikke, ikke, ikke.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die het boek al gelezen hebben?
Hij is net uit en ik heb geen idee wat ik er van moet vinden
En?quote:
Ik heb het boek in het Engels gelezen. De stijl was wel aardig en (hoe ze schrijft over) Blue's relatie met de winkelbediende sprong er positief uit, maar voor de rest vond ik allemaal erg matig.quote:
En het einde van het boek zag je serieus al aankomen? dat was voor mij wel een groot wtf-momentje hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik heb het boek in het Engels gelezen. De stijl was wel aardig en (hoe ze schrijft over) Blue's relatie met de winkelbediende sprong er positief uit, maar voor de rest vond ik allemaal erg matig.
Jij?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
desen topiek verreweg de meeste views
wat een perverts allemaal
Begin vooral tegen je kersverse schoonouders over je DDR-fetisj, vinden ze lachen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga het stadhuis alvast boekenSolomonica
ik moet haar alleen nog even vragen, maar ik ga ervan uit dat ze ja zegt.
Ziet best interessant uit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit was voor mij het meest intressante gelezen boek dit jaar.
http://www.bol.com/nl/p/sapiens/9200000022643622/
Nu we toch tips geven
Mja mja, semi-onverwachts.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het einde van het boek zag je serieus al aankomen? dat was voor mij wel een groot wtf-momentje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |