Goed gedaan man! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 december 2014 04:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Doel van sub 9 niet gehaald jammer genoeg, wel weer enorm genoten en mijn tijd van verleden jaar verpluvert met 5 minuten
Verslag volgt.
YUR... als de kerstman je geen ultimate direction racepack brengt doet hij je echt tekort
Mr.Y wil 'm wel voor je lopen, zei hij gister.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:18 schreef Quoi het volgende:
Nu loopt het halve topic al, maar voor wie wil: startnummer voor de Bruggenloop ter overname aangeboden (gratuit!)![]()
Alleen het lampje wil ik zelf
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Vork het volgende:
Oja, voor ik het vergeet, zou iemand mij toe kunnen voegen aan de wie-loopt-waar-en-wanneer-lijst?
Stevensloop (15 maart), 10 km.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef Devv het volgende:
Mag deze in de OP? De hele staat nog steeds op mijn lijstje maar zit nu te dicht op New York. Dat moet dan maar in 2016 gebeuren. Het is even niet anders.
[ code verwijderd ]
Donequote:Op zaterdag 6 december 2014 02:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag ik erbij bij deze?
[ code verwijderd ]
Ook voor mij de 20 km, thanks!
Foto?quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:13 schreef Yuki het volgende:
met in de muts zelfs een gat voor m'n paardenstaart
Ah zo'n muts had iemand van de atletiekgroep ook, vet handig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:13 schreef Yuki het volgende:
Het heerlijk avondje - deel 1 was hier al een groot succes, op hardloopgebied.
Een muts en handschoenen gekregen, met in de muts zelfs een gat voor m'n paardenstaart
En 's middags het probleem van m'n schoenen schijnbaar eenvoudig opgelost met een dun zooltje onder m'n binnenzool. Nu geen enorme ruimte meer over boven m'n voorvoet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 04:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Doel van sub 9 niet gehaald jammer genoeg, wel weer enorm genoten en mijn tijd van verleden jaar verpluvert met 5 minuten
Verslag volgt.
YUR... als de kerstman je geen ultimate direction racepack brengt doet hij je echt tekort
Ah, da's handig. Zo'n beany heb ik ook!quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:13 schreef Yuki het volgende:
Het heerlijk avondje - deel 1 was hier al een groot succes, op hardloopgebied.
Een muts en handschoenen gekregen, met in de muts zelfs een gat voor m'n paardenstaart
Met gat voor je paardenstaart?quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ah, da's handig. Zo'n beany heb ik ook!
Dit maakt teveel beelden in me losquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:45 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Met gat voor je paardenstaart?
Chapeau RD!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |