Als je een kop koffie tegen betaling wilt bestellen of even via de webcam naar huis wil zwaaien...quote:
Beide zaken die ik niet ambieer, dus ik hoef er niet heenquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een kop koffie tegen betaling wilt bestellen of even via de webcam naar huis wil zwaaien...
Die zweverige Moby nummers hoeven voor mij niet zo, dat danst wat moeilijkquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Happy hardcore gevoel. Dit is imo niet de beste Moby, dat blijft voor mij Why Does My Heart....vrij iconisch nummer destijds. Na Play was sowieso het beste er wel af.
Had alleen Stasse wel weer verwacht. Die staat er normaal om het jaar, en vorig jaar was hij er niet.quote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef peaceman het volgende:
Fraai uitzendschema qua dj's... Ik ga erg weinig Sander de Heer horen!
Ik zie Sander graag met Gijs ruilenquote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef peaceman het volgende:
Fraai uitzendschema qua dj's... Ik ga erg weinig Sander de Heer horen!
Ik zou Sander zelfs nog graag voor een mime-speler ruilen.quote:
Half twitter als ik de reacties over hem voorgaande jaren lasquote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou Sander zelfs nog graag voor een mime-speler ruilen.
Die man heeft nul muzikaal verstandquote:
Hij vindt zichzelf vooral fijnquote:
De eerste dag was hij vooral leuk, daarna werd het steeds minderquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef D. het volgende:
Ik heb geen problemen met Sander
Van Gijs krijg ik jeuk, en altijd het gevoel dat ie doet alsof wanneer ie enthousiast is
Ik vind hem vooral meer passen bij iets van Veronica. Top2000 en gouwe ouwe heeft hij wat minder charisma meequote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef laxus13 het volgende:
Jan-Willem Roodbeen vind ik ook een prima DJ
En volgens mij ben ik de enige hier die geen enkel probleem heeft met Staverman
Leert ie ook eens 'echte' muziek kennenquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral meer passen bij iets van Veronica. Top2000 en gouwe ouwe heeft hij wat minder charisma mee
Stenders zei gewoon eerlijk dat hij sommige nummers nog niet kendequote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Leert ie ook eens 'echte' muziek kennen
Stenders vond ik toendertijd ook erg goed, ook lekker eerlijkquote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stenders zei gewoon eerlijk dat hij sommige nummers nog niet kende
Ja, iets te eerlijk voor de Top2000 vonden sommigen achteraf. Best jammer. Met Roodbeen, Schiffers en Stenders heb je 3 DJ's die echt voor de muziek gaan en niet zichzelf.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stender vond ik toendertijd ook erg goed, ook lekker eerlijk
Stenders is een topgozer wat dat betreft.quote:Op zondag 7 december 2014 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, iets te eerlijk voor de Top2000 vonden sommigen achteraf. Best jammer. Met Roodbeen, Schiffers en Stenders heb je 3 DJ's die echt voor de muziek gaan en niet zichzelf.
Heel veel intro's waar doorheen gepraat wordtquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
Degene die nog door de intro van Paranoid gaat praten die krijgt klappen.![]()
Daar moeten ze echt altijd doorheen praten
Dat hele intro verneuken mag sowieso afgeschafd wordenquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
Degene die nog door de intro van Paranoid gaat praten die krijgt klappen.![]()
Daar moeten ze echt altijd doorheen praten
Behalve als er Blof op isquote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hele intro verneuken mag sowieso afgeschafd worden
Ook knap wat hij van KXRadio heeft weten te makenquote:
Helaas jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel veel intro's waar doorheen gepraat wordt
Daarvoor is de Forward button uitgevondenquote:
Over het algemeen heeft De Heer daar veel last vanquote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas jazelfde geldt voor outro's. Merk het op alle radiostations wel. Zo zonde, het draait tijdens de top niet om de dj, maar dat schijnen ze niet te beseffen.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
We moeten ook af en toe plassen en slapen enzo
Uitgezonderd een stuk of 3-4 nummersquote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof moeten ze gewoon helemaal niet draaien
quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook knap wat hij van KXRadio heeft weten te maken
Slapen, dat ken ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Die oude meezingnummers van Blof zijn prima te doen. Waren ze ook goed in, tot ze begonnen te rijmen enzoquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef HPLC het volgende:
Vandaag op Veronica zong ik mee met Wat zou je doen?. Ik vind dat nog best een aardig nummer eigenlijk
Blauwe Ruis.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die oude meezingnummers van Blof zijn prima te doen. Waren ze ook goed in, tot ze begonnen te rijmen enzo
quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft ook Mark van den Akker nog een tijdje kunnen regelen voor de radio. Was altijd geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Daar worden pas leuke lijstjes gefabriceerd...
De dood van hun drummer heeft speciale krachten in ze los gemaakt...quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die oude meezingnummers van Blof zijn prima te doen. Waren ze ook goed in, tot ze begonnen te rijmen enzo
Spastische darmen enzoquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dood van hun drummer heeft speciale krachten in ze los gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |