abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 08:25:04 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147383315
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:54 schreef Miou het volgende:

[..]

Ik praat mee over anderen die daten. Je hoeft toch niet per se je eigen verhalen rond te spuwen hier om toegelaten te worden tot de club?
het is geen club, het is een topic over je date/datingsite ervaringen, niet om je mening te geven over users die daten, dat is gewoon irritant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147383617
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 23:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Miou, hou oud ben je? Zou wel met je willen daten. DM staat open.
Heb haar ook al gevraagd maar ze zei nee ;(
pi_147383870
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Heb haar ook al gevraagd maar ze zei nee ;(
Never stick your dick in crazy.
pi_147383902
Ik hoor altijd dat de gekkies de wildste ritjes zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 december 2014 @ 09:41:32 #280
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147384094
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 08:25 schreef Re het volgende:

[..]

het is geen club, het is een topic over je date/datingsite ervaringen, niet om je mening te geven over users die daten, dat is gewoon irritant
binnenkort kan ze on-topic meedoen
pi_147384184
Tvp.

Ohja, ik tinder. Krijg matches als een malle!
pi_147384983
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoor altijd dat de gekkies de wildste ritjes zijn.
Vaak, maar niet altijd :Y
  maandag 8 december 2014 @ 10:58:55 #283
242666 BeamofLight
pi_147385383
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:24 schreef artelligence het volgende:

[..]

Never stick your dick in crazy.
Ach je maakt weer es wat mee.

Ik had toen zo eentje. Leek het haar wel wat om mij vast te binden en te blinddoeken. En aangezien ik voor alles in ben...
Voel ik op een gegeven moment toch steeds pijnscheuten, echt heel wazig. Wist niet wat het was maar steeds opnieuw van die pijntjes her en der...
Half uur later hoorde ik zo'n klik...net of er iemand een foto maakte.

Enfin aan het einde van de sessie ik mijn blinddoek af. Lag er allemaal kaarsvet over mij heen. T leek net alsof er een groep neger een bhukakke-feest hadden gehouden..
Ik zeg: wat was dat met die foto eigenlijk?? Ja, je weet nooit waar ik die nog nodig voor kan hebben. X
pi_147385414
Ik zie met kaarsvet altijd voor me dat ik niet oplet en per ongeluk m'n bed in de fik steek ofzo. Niets voor mij. Doe maar gewoon je nagels in m'n huid zetten en bijten, als je pijnprikkels wil toedienen.
pi_147385495
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik had toen zo eentje. Leek het haar wel wat om mij vast te binden en te blinddoeken.

...en dat laat je de eerste de beste internetdate doen? :')
pi_147385836
quote:

[..]

Ik had toen zo eentje. Leek het haar wel wat om mij vast te binden en te blinddoeken. En aangezien ik voor alles in ben...
Voel ik op een gegeven moment toch steeds pijnscheuten, echt heel wazig. Wist niet wat het was maar steeds opnieuw van die pijntjes her en der...

Enfin aan het einde van de sessie ik mijn blinddoek af. Lag er allemaal kaarsvet over mij heen. T leek net alsof er een groep neger een bhukakke-feest hadden gehouden..
Ik zeg: wat was dat met die foto eigenlijk?? Ja, je weet nooit waar ik die nog nodig voor kan hebben. X
_O_
pi_147386001
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

...en dat laat je de eerste de beste internetdate doen? :')
Nee natuurlijk niet. Verzonnen verhalen :')
  maandag 8 december 2014 @ 11:33:16 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147386069
quote:

[..]

Lijkt me een prima instelling, gewoon alles eens proberen. Al is dit natuurlijk niet iets dat je vaak mee zal maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147386426
Date 3 met Tinder meisje gehad. Gegeten bij haar thuis, film gekeken. Het inmiddels standaard patroon van zoenen en uitdagen. Je kon niet in haar nek zoenen want daar werd ze geil van. Ik had wel iets door voordat ze dat zei, ze deed steeds spastisch als je daar in de buurt kwam. Maar echt leuke mannen wil ze de seks voor bewaren, dus dat zegt wel hoe ze tegen mij aankijkt. Vast een houding die Miou kan waarderen :)

Toch ook maar verteld hoe ik het zie, voorlopig wil ik geen relatie. Of ze dat voor haarzelf wel zo ziet lijkt mij ook apart want het is pas sinds oktober met haar lange relatie van jaren uit. Maar ze vond mijn standpunt geen probleem allemaal en de avond verder gezellig op dezelfde voet afgerond. Nog geen 4e date afgesproken maar we hebben nog steeds whatsapp contact.

Ook al is het woord van 2015 er niet ineens (de superklik) is ze wel een ontzettend leuke meid. Ze zit tussen meisje-meisje in met roze behang, viva forum lezen tot erg relax zijn in de omgang, niet overal moeilijk doen en net zulke droge humor als de gemiddelde fok nerd hier.

Toch nog dates met enkele andere meiden lopen. Het wordt wel een beetje overkill in vrije tijd dus voor de jaarwisseling maar een paar knopen doorhakken met wie ik verder wil, of gewoon met ze allemaal niet en weer "1 nacht alleen" :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147386461
Godshand gaat de plek van H_J overnemen in het nieuwe jaar zo te lezen.
pi_147386516
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
Godshand gaat de plek van H_J overnemen in het nieuwe jaar zo te lezen.
Valt mee hoor... :)
pi_147386530
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef Godshand het volgende:
Date 3 met Tinder meisje gehad. Gegeten bij haar thuis, film gekeken. Het inmiddels standaard patroon van zoenen en uitdagen. Je kon niet in haar nek zoenen want daar werd ze geil van. Ik had wel iets door voordat ze dat zei, ze deed steeds spastisch als je daar in de buurt kwam. Maar echt leuke mannen wil ze de seks voor bewaren, dus dat zegt wel hoe ze tegen mij aankijkt. Vast een houding die Miou kan waarderen :)

Toch ook maar verteld hoe ik het zie, voorlopig wil ik geen relatie. Of ze dat voor haarzelf wel zo ziet lijkt mij ook apart want het is pas sinds oktober met haar lange relatie van jaren uit. Maar ze vond mijn standpunt geen probleem allemaal en de avond verder gezellig op dezelfde voet afgerond. Nog geen 4e date afgesproken maar we hebben nog steeds whatsapp contact.

Ook al is het woord van 2015 er niet ineens (de superklik) is ze wel een ontzettend leuke meid. Ze zit tussen meisje-meisje in met roze behang, viva forum lezen tot erg relax zijn in de omgang, niet overal moeilijk doen en net zulke droge humor als de gemiddelde fok nerd hier.

Toch nog dates met enkele andere meiden lopen. Het wordt wel een beetje overkill in vrije tijd dus voor de jaarwisseling maar een paar knopen doorhakken met wie ik verder wil, of gewoon met ze allemaal niet en weer "1 nacht alleen" :)
Whehe. Leuk verder hoor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 8 december 2014 @ 11:53:22 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147386555
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef Godshand het volgende:
Maar echt leuke mannen wil ze de seks voor bewaren, dus dat zegt wel hoe ze tegen mij aankijkt
Bedoelt ze daarmee ook dat ze het enkel in relaties doet?
Of is ze ook wel van de FwB, maar moet ze je gewoon nog leuker gaan vinden op den duur?
pi_147386580
quote:

[..]

En toen?
pi_147386644
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bedoelt ze daarmee ook dat ze het enkel in relaties doet?
Of is ze ook wel van de FwB, maar moet ze je gewoon nog leuker gaan vinden op den duur?
Nee, ze wil iemand eerst goed leren kennen. Maar als het wel gebeurd was het ook niet erg.

One night stands heeft ze ook gehad, maar om daar hele conclusies aan te verbinden? Het is zoals het is.
  maandag 8 december 2014 @ 12:01:20 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147386732
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie met kaarsvet altijd voor me dat ik niet oplet en per ongeluk m'n bed in de fik steek ofzo. Niets voor mij. Doe maar gewoon je nagels in m'n huid zetten en bijten, als je pijnprikkels wil toedienen.
Dat overkwam mij met wierrook. Fikt flink, kan ik zeggen, op een matras :')
  maandag 8 december 2014 @ 12:02:14 #297
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147386758
quote:

[..]

Daar is weinig crazy aan.
pi_147386827
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 12:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zo verlopen al jouw dates?
  maandag 8 december 2014 @ 12:06:32 #299
242666 BeamofLight
pi_147386845
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 12:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ja vind ik ook. T was een crazy wijf. Hoop gewoon dat die foto niet op facebook komt oid. Ik ben redelijk te herkennen ondanks die blinddoek.
pi_147386923
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja vind ik ook. T was een crazy wijf. Hoop gewoon dat die foto niet op facebook komt oid. Ik ben redelijk te herkennen ondanks die blinddoek.
Leuk voor je kinders later..
"Hey pappa, speelde je hier verstoppertje!?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')