Een leuke avond hebben met gezellige mensen en evt nog een leuk iemand tegen komen is idd erg wanhopig van mequote:
De types die je zal tegenkomen. Welke fatsoenlijke man gaat met kerst nou achter sloeries aan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leuke avond hebben met gezellige mensen en evt nog een leuk iemand tegen komen is idd erg wanhopig van me
Jij zit nog in de kroeg tenminstequote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leuke avond hebben met gezellige mensen en evt nog een leuk iemand tegen komen is idd erg wanhopig van me
Ach, jij bent tenminste niet wanhopig bezigquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef eefje801 het volgende:
Jij zit nog in de kroeg tenminsteIk ga "It's a wonderful life" kijken met mijn katten. Onder een dekentje met tissues en natuurlijk thuisbezorgd.nl
Dat kan ook leuk zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij zit nog in de kroeg tenminsteIk ga "It's a wonderful life" kijken met mijn katten. Onder een dekentje met tissues en natuurlijk thuisbezorgd.nl
Ik heb m'n best gedaan normaal te doen tegen je, maar je bent gewoon een vervelend zuur krengetje he?quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef Miou het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn.En Eef, wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar? Misschien kunnen jij en C_C samen naar de sportschool gaan. Zullen de mannen waarderen.
Ik krijg een beetje dit beeld bij jou:quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Miou het volgende:
[..]
De types die je zal tegenkomen. Welke fatsoenlijke man gaat met kerst nou achter sloeries aan?
Ik wil jullie gelukkig zien. Ik hoop dat 2015 jullie jaar zal worden.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan normaal te doen tegen je, maar je bent gewoon een vervelend zuur krengetje he?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje dit beeld bij jou:
[ afbeelding ]
misschien wordt het wel ons jaarquote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik wil jullie gelukkig zien. Ik hoop dat 2015 jullie jaar zal worden.
Ons, als in jij en ik? Jij en ik samen? Als in, wil je met me trouwen? Voor eeuwig je leven met mij delen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
misschien wordt het wel ons jaar
Mraauw! Miaauw, wat ben je toch ook een dotjequote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef Miou het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn.En Eef, wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar? Misschien kunnen jij en C_C samen naar de sportschool gaan. Zullen de mannen waarderen.
De mannen zullen blij met je zijnquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Al heeft ze wel gelijk en ga ik meer naar de sportschool, dus dat zal wel meer piemels opleveren.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En anders laat ik ze gewoon aan me wennen.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je naar dezelfde sportschool als mij gaat is die kans groot. Ik kom er helaas zelden een vrouw tegen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Al heeft ze wel gelijk en ga ik meer naar de sportschool, dus dat zal wel meer piemels opleveren.
Mag ik aan je wennen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |