Kijken hoe het met jou gaat natuurlijk. Je sleept me er zelf aan de haren bij, gekkie.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Miou het volgende:
[..]
Dat gaat allang niet meer over jou, je kan het echt niet uitstaan dat jij niet meer alle aandacht krijgt. Wat doe je hier nog, meneer ik-heb-een-vriendin?
Ik heb niemand willen afzeiken. Excuses als je dat zo hebt beleefd. De realiteit is soms hard.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Wat doe jij hier? Behalve mensen af proberen te zeiken?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 7 december 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, mevrouw-ik-gun-H_J-geen-geluk?
Je beantwoordt m'n vraag niet. En als er iémand is die de realiteit compleet uit het oog verloren lijkt, ben jij het. Ik was serieus. Wil je hier meeposten over datingervaringen, of kom je alleen maar halfslappe flames uitdelen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik heb niemand willen afzeiken. Excuses als je dat zo hebt beleefd. De realiteit is soms hard.
Ik kan hetzelfde aan jou vragen. Ik geniet echter van je pogingen om zuur te zijn.quote:
Ik praat mee over anderen die daten. Je hoeft toch niet per se je eigen verhalen rond te spuwen hier om toegelaten te worden tot de club?quote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je beantwoordt m'n vraag niet. En als er iémand is die de realiteit compleet uit het oog verloren lijkt, ben jij het. Ik was serieus. Wil je hier meeposten over datingervaringen, of kom je alleen maar halfslappe flames uitdelen?
Probeer dan niet elke scheet te linken aan jouw mislukte romance met HJ, misschien dat men je iéts serieuzer gaat nemen. Ietsje.quote:Op zondag 7 december 2014 21:54 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik praat mee over anderen die daten. Je hoeft toch niet per se je eigen verhalen rond te spuwen hier om toegelaten te worden tot de club?
Doe niet zo hypocriet. In iedere reactie die ik hier geef brengt iemand dat H_J gedoe wel weer op. Ik ga er al tijden niet op in.quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Probeer dan niet elke scheet te linken aan jouw mislukte romance met HJ, misschien dat men je iéts serieuzer gaat nemen. Ietsje.
Hmm.. toch niet helemaal zoquote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Miou het volgende:
Doe niet zo hypocriet. In iedere reactie die ik hier geef brengt iemand dat H_J gedoe wel weer op. Ik ga er al tijden niet op in.
quote:
Dit keer begon je toch echt zelf, anders. En dat is niet de eerste keer dat je bitchend het topic in komt vallen. Dan krijg je dat soort reacties. Maar hey, het is kersttijd, let bygones be bygones dan maar.quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Miou het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. In iedere reactie die ik hier geef brengt iemand dat H_J gedoe wel weer op. Ik ga er al tijden niet op in.
Op snijdende opmerkingen van "o dat is die gek weer" etc. Nu zei ik het alleen omdat SV in dezelfde situatie heeft gezeten. Niemand maakt van zijn opmerking een probleem.quote:
Dat klopt zeker ja. Zie hoe jij nou zelf reageerd en hoe anderen op je reageren. Kijk nou eens even naar je zelf hoe jij kennelijk op anderen overkomt.quote:
Trusten hequote:
Omdat dat geen heel fittie om geweest is, just that simple.quote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef Miou het volgende:
Op snijdende opmerkingen van "o dat is die gek weer" etc. Nu zei ik het alleen omdat SV in dezelfde situatie heeft gezeten. Niemand maakt van zijn opmerking een probleem.
Dat van hem heeft een heel topic geduurd, dat van mij is hier amper besproken. Flikker toch op!quote:Op zondag 7 december 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dat geen heel fittie om geweest is, just that simple.
En als jij een dergelijke opmerking maakt lijkt het alsof je het nog steeds niet kan loslaten en zal je dat imago ook niet kwijtraken
Jij ook.quote:
Van jullie is in zo'n ander topic langs gekomen, wat de meesten hier wel hebben meegekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Miou het volgende:
Dat van hem heeft een heel topic geduurd, dat van mij is hier amper besproken. Flikker toch op!
Heb het niet voor niets genomineerd als leukste topic van R&P.quote:
Okeee gekke opa. We gaan allemaal vullieft worden vóór de kerst, goed?quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef ook_gek het volgende:
Jeeeeezus wtf is hier dan allemaal aan de gand
En nee whatsapp en facebook zijn echt niet gekoppelt aan mensen die je miss kentAnders had ik wel heel veel "mensen die je miss kent" moeten hebben
Dream on, dat zijn ze wel en nog wel meer tools en datingsites etc. etc.
Maar kinders, doe nou toch eens lief tegen elkaar. Bijna kerst enz! En wtf waarom afwachten gewoon je intenties duidelijk maken en duidelijkheid vragen als het vaag is. Je hebt niks te verliezen en je gaat ee niet dood aan. Nee echt niet!
Als je met een beetje pech iemand treft met zware familieverplichtingen is de kerst juist de beste tijd om vrijgezel te zijn. Komt wel goed johquote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef Deezertje het volgende:
Ik ga denk ik weer een eenzame kerst tegemoet... wil niet echt vlotten. Tinder nog steeds vol spammers, sites staan alsmaar dezelfde profielen op waar ik geen interesse in heb en offline lukt me gewoon niet...
Het meest wanhopige van het wanhopige.quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga gewoon de kroeg in met kerst, wie weet wie ik daar tegen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |