abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147263620
Ik ga dit jaar O&N vieren in Londen (29 heen en 01 terug).
Iemand nog tips, behalve vuurwerk kijken bij The Eye, nog tips voor feestjes of andere places to be?
Best bereid om te betalen voor kaartjes voor iets, maar moet natuurlijk niet te gek worden ;)

Hoor ook verhalen over feestjes op een plein buiten, maar als het dan net zo koud is als nu hier in NL moet ik wel een Back-up plan hebben... :D
pi_147283897
De in het buitenland O&N vierende TRVers verzamelen zich hier TRV / Oud en Nieuw in ... [Buitenland!] maar check ook zeker even de algemene Londen reeks, zitten ook genoeg kenners en bewoners :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 4 december 2014 @ 22:36:03 #3
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_147293356
Ik heb het 3 keer hier gevierd, begin jaren 90 was het nog een hele kleine tent, nu een grote, maar zeker aan te bevelen voor een goed oud en nieuw. Vroeg binnen is wel aan te bevelen.

http://www.oneillswardourstreet.co.uk/
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:53:44 #4
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_147301375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:44 schreef Thetallguy het volgende:
De in het buitenland O&N vierende TRVers verzamelen zich hier TRV / Oud en Nieuw in ... [Buitenland!] maar check ook zeker even de algemene Londen reeks, zitten ook genoeg kenners en bewoners :)
Ja klopt, heb ik ook al doorheen gespit, maar kon niet zoveel (specifiek) over O&N vinden qua activiteiten. Dus vandaar dit topic :)
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:55:09 #5
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_147301401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb het 3 keer hier gevierd, begin jaren 90 was het nog een hele kleine tent, nu een grote, maar zeker aan te bevelen voor een goed oud en nieuw. Vroeg binnen is wel aan te bevelen.

http://www.oneillswardourstreet.co.uk/
Hmmm die server ligt eruit. Straks nog ff een keer proberen.

Maar bedoel jij met vroeg binnen, dat je voor 00.00 binnen moet zijn?
Want wil wel echt heel erg graag vuurwerk buiten kijken :)
pi_147423535
Heb een beetje hetzelfde plan! Iemand toevallig nog (niet al te dure) aanraders voor hotels die niet al te ver uit het centrum zijn? :)
pi_147427694
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef vamozinhoe het volgende:
Heb een beetje hetzelfde plan! Iemand toevallig nog (niet al te dure) aanraders voor hotels die niet al te ver uit het centrum zijn? :)
Don't do hotels, do Air BnB.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147427782
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Don't do hotels, do Air BnB.
Voor de nacht van O&N?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')