..ik had moeten zeggen dat het warm moet zijn!quote:5 km south of the Arctic Circle
Groeten uit Amsterdam! Wat worden de P en, belangrijker, Q? Quito toch zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef Individual het volgende:
Groeten uit Oranjestad!
De 'N' is uiteindelijk Neiva, Colombia geworden. Verrassend mooi(ste) stadje.
Voor de P zitten we aan Paramaribo te denken en voor de Q is Quito een optie. Querétaro in Mexico staat ook op de shortlist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Groeten uit Amsterdam! Wat worden de P en, belangrijker, Q? Quito toch zeker?.
Tof! Geniet ervan. Etnaquote:Op maandag 3 november 2014 18:10 schreef Individual het volgende:
2015 - Palermo, Sicilië is geboekt. Het was alweer ruim 10 jaar geleden dat we in Europa zaten.
TS noemde Queretaro.quote:Op maandag 3 november 2014 19:30 schreef polariteit het volgende:
2016 wordt een wat moeilijkere met de 'Q' denk ikK Kom niet verder dan Quito
Net na kerst vliegen is meestal goedkoper en vergeet niet op tijd te vliegen want zo-snel-mogelijk-tickets zijn duur.quote:Op maandag 3 november 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof! Geniet ervan. Etna
Nog tips voor ons?
Dank je. Maar dat wist ik al.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Net na kerst vliegen is meestal goedkoper en vergeet niet op tijd te vliegen want zo-snel-mogelijk-tickets zijn duur.
Op blote voeten met cocktail in je hand het nieuwe jaar in.quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ben met oud & nieuw in Thailand.
Ja, zo zie ik het inderdaad voor me!quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Op blote voeten met cocktail in je hand het nieuwe jaar in.
Nederland?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:49 schreef flipsen het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens van de koude donkere dagen voor kerst genieten dit jaar, ipv met een barbecue in de tuin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |