Hoe ... Wat ...quote:Op minstens een vlak blijken één capucijnaapjes slimmer te zijn dan mensen, zo blijkt uit een studie in het tijdschrift Frontiers in Psychology, zo meldt sciencedaily.com. Uit de studie blijkt dat de aapjes een hoger prijskaartje niet associëren met betere kwaliteit, in tegenstelling tot mensen.
Logisch...Ik ben ook heel eng.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hello.
Volgens mij is ze nogal geschrokken van Yats.
In mijn broekzakquote:
?quote:
Nou ik weet niet wat je gedaan hebt maar zelfs WA berichten komen niet meer aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch...Ik ben ook heel eng.
[..]
In mijn broekzak
Zal wel iets zijn van een keuze maken tussen 'veel niet zo lekkere bananen' of 'weinig lekkere bananen' Ofzoquote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnlc!2ea2iQYr0yyo/
[..]
Hoe ... Wat ...
Ik niet eens voor liefste of slimste.quote:
Lol. Even morgen lezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnlc!2ea2iQYr0yyo/
[..]
Hoe ... Wat ...
Ik denk dat de batterij leeg is.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
?
[..]
Nou ik weet niet wat je gedaan hebt maar zelfs WA berichten komen niet meer aan.
Het ging niet om de kwantiteit, maar om de prijs. Maar hoe hebben ze apen het concept van prijzen geleerd?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn van een keuze maken tussen 'veel niet zo lekkere bananen' of 'weinig lekkere bananen' Ofzo
Volgens mij is Elvi MK's vriendinnetje. Of heb ik onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet eens voor liefste of slimste.
Slechte verkiezingen.
[..]
Lol. Even morgen lezen.
Ik chocomel.quote:
Nou, die kwantiteit is de prijs. Ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging niet om de kwantiteit, maar om de prijs. Maar hoe hebben ze apen het concept van prijzen geleerd?
Klopt.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij is Elvi MK's vriendinnetje. Of heb ik onder een steen geleefd?
Ik ben jaloers.quote:
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is dan meestal een logisch gevolg inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |