Klopt, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog nooit iemand gehad die aan je ballen zoog.
Je mist wat vriend
Dat hoeft bij mij niet, dan wordt het bijna eng.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wisten we al.
[..]
Dat hoeft bij mij niet, dan wordt het bijna eng.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wisten we al.
[..]
Dat hoeft bij mij niet, dan wordt het bijna eng.
quote:
Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Productieve dag vandaag, got shit done
I know rightquote:
applausje voor LBquote:Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Productieve dag vandaag, got shit done
Bedankt, bedankt. Ik wil bij deze m'n ouders bedanken voor de mentale supportquote:
i'd like to thank my parents, our lord jezus christ and of course, all of you, my fansquote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt. Ik wil bij deze m'n ouders bedanken voor de mentale support
Thank you Jesusquote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i'd like to thank my parents, our lord jezus christ and of course, all of you, my fans
Deze baasquote:
Boks*quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Well mah mohmma said laif is laik a box of choklet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sjiek hendig die dingenquote:
Somsquote:
The Green Mile op tvquote:
quote:
Terecht.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
Tom Hanks is een van mijn helden. Kevin spacey hoort daar bijv ook nog bij
Doet zo'n ding nog andere dingen dan Netflix trouwens? iTunes beschouw ik niet als een functie.quote:
Een aantal dingen ja, kan oa m'n tv scherm draadloos als 2e scherm gebruiken enzo. Zo bijzonder is dat ding niet echt neequote:Op woensdag 3 december 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet zo'n ding nog andere dingen dan Netflix trouwens? iTunes beschouw ik niet als een functie.
Voor wat het is verwacht ik er ook niet de wereld van. Scherm delen is wel neat. Mits enigzins handelbare lag.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een aantal dingen ja, kan oa m'n tv scherm draadloos als 2e scherm gebruiken enzo. Zo bijzonder is dat ding niet echt nee
Nauwelijkse lagquote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor wat het is verwacht ik er ook niet de wereld van. Scherm delen is wel neat. Mits enigzins handelbare lag.
Koop er nog één.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
1000e keer dat ik m'n fles water vergeet op werk
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
Goedemorgen op de beste dag van het jaar.
Bedankt!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
Goedemorgen op de beste dag van het jaar.
Same shit, verjaardag enzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar vertel vertel
Je wordt oud.quote:
Ohjaquote:
echt, als je niet zo leuk was, zou ik je maar een hatelijk mens vindenquote:
gefeliciteerd!quote:
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, als je niet zo leuk was, zou ik je maar een hatelijk mens vinden
Wat ga je vandaag doen?quote:
quote voor het nageslachtquote:
quote:
niet dat ik van plan ben nageslacht te produceren, maar goedquote:
Eensquote:
nu wil ik ook cupcakesquote:
Morgenavond zuipen.quote:
Zo meteen frituren.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen boontjes met filetlapjes![]()
Wat ga je in de frituur mikken danquote:
Patat.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ga je in de frituur mikken dan
Doe niet zo bijdehand FL. Ik zeg ook niet als je iets over je vriendin zegt ''Oke we weten nu dat je een vriendin hebt'' Grapjequote:Op donderdag 4 december 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oké we weten het nu dat je gaat zuipen
En BBQ en Sarduquote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
LB moet ff in het topic komen dan komen d4v1d en DrNick gelijk posten en wordt het wat drukker
Beginnen ze dan te stuiterenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En Geo & LB moeten ff cola drinken
Ja of ze doen alsofquote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beginnen ze dan te stuiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |