Jouw hints waren het makkelijkst van allemaalquote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tering, ik wordt vermoord voor iets wat ik niet heb gedaan
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Jouw hints waren het makkelijkst van allemaal
Anders had ik het wel gedaan...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tering, ik wordt vermoord voor iets wat ik niet heb gedaan
Datquote:
Jij bent een goede maffiakiller jaquote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan voortaan beter ienemienemutte doen... Dan kill ik tenminste maffia...
Ik heb jullie voorgelogen, iedereen is bewusteloos op een tweede boot weggebrachtquote:
TAL / Holland's Got Talent #13 Duwende botenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jullie voorgelogen, iedereen is bewusteloos op een tweede boot weggebracht
Dare to unleash my rage..quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
TAL / Holland's Got Talent #13 Duwende boten
#Vote Burner82
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
#vote Burner
Burner82 (2) Achja, Burner
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ja, hetzelfde hier, bedankt voor de SL
RIP.quote:
Ik heb er te weinig tijd voor eigenlijk... de nachtactie is pas ergens na 22.00, dan lig ik al te pitten... 's morgens lees ik dat dan ff, tegen de tijd dat ik weer thuis ben van het werk is het 18.00, en dan snel in 1 uurtje wat verzinnen/zoeken schiet ook niet hard op.quote:Op zondag 7 december 2014 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RIP.
Is gewoon een spel dat maar niet aan wilt slaan bij de spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |